Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kertoa mikä järki on kokoajan kieltää lasta

Vierailija
23.05.2025 |

Olin kaupassa, jossa oli ilmeisesti isoäiti, äiti ja noin 1v ja 2v lapset, molemmat lapset kävelivät ja ihmettelivät tavaroita.

Koko 15min ajan kuulin jommankumman aikuisista kovalla äänellä komentavat EI, Mauno ei saa koskea, Ei  ei saa ottaa, ei osteteta, jätä siihen, tännepäin Mauno, Maunoooo, minä sanoin ei, minä sanoin ei, nyt joudut ostoskärryyn istumaan ja tietenkin hirveä huuto ja lasta ei laiteta ostoskärryyn koska ilmeisesti pelätään lapsen huudon kauhistuttavan muita asiakkaat. 

Tämä ihme mäkätys on hyvin yleistä lastenkasvatusta, ollaan koko ajan vihaisia ja tuiskitaan pienille lapsille, nämäkään eivät edes puhuneet, ainoat sanat varmaan, jotka olivat kuulleet olivat ei ja oma nimi.

Miksi lapsen kanssa ei voi ihmetellä iloista keksipakettia ja pohtia, missähän on se maitopurkki joka ostetaan, nyt ei äiti löydä. Tai laittaa se pieni taapero itsestään selvästi sinne ostoskärryyn eikä rangaistukseksi ja jutella nyt ostetaan leipää, tämäpä on  hauska leipä.

Tai ainakin itse olla hiukan hiljempaa ettei koko kaupan tarvitse kuunnella lapsiparkojen turhaa komentelua. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva homma oivallus. Harvoin mut joskus tota kuulee

Vierailija
2/5 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näiden ääliöiden ei olisi ikinä pitänyt hankkia lapsia, ja ovat nyt tajunnet sen itsekin, kun on liian myöhäistä. Siksi heitä vituttaa 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä pakko kai sitä on yrittää olla ettei lapset muka ois pellossa kasvatettuja

Vierailija
4/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiiä pakko kai sitä on yrittää olla ettei lapset muka ois pellossa kasvatettuja

Eihän tuo ole kasvattamista. 

Vierailija
5/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi lapsen kanssa ei voi ihmetellä iloista keksipakettia ja pohtia, missähän on se maitopurkki joka ostetaan, nyt ei äiti löydä. "

Voisi kauppareissu kestää tunteja jos noin tekisi. 

Kyllähän taaperollekin pitää jo opettaa, ettei kaikkialle saa koskea.