Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä laadukkaita sukkia?

Vierailija
23.05.2025 |

Miten voi olla, että kunnon sukkia ei löydy enää mistään. Käytän yleensä mustia sukkia, mutta ovat nykyään niin huonolaatuisia, että ensimmäisen pesun jälkeen niissä näkyy ne vaaleat jäljet, jotka on tulleet pesukoneen lingotessa pyykit, tiedättekö mitä tarkoitan? Muutenkin laatu tuntuu olevan ihan kuraa. Menevät tosi rumiksi äkkiä muutenkin. Varsi alkaa lörpöttämään ja muutenkin ovat huonolaatuisia. Olen ostanut halvempia ja kalliita, mutta ei vaan tunnu löytyvän enää hyviä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei moninkertaisesti verotettu kiinakrääsä kelpaa,voit aina ostaa saumurin ja ompelukoneen ja tehdä sukasi itse. Ohjeita netti täynnä,myös videoita. Helppoa,mutta eihän ihmisillä nykyään ole enää halua ottaa vastuuta itsestään,kaikki pitää tuoda eteen kultalautasella.

Vierailija
2/3 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöjärveltä. https://sukkamestarit.com/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei moninkertaisesti verotettu kiinakrääsä kelpaa,voit aina ostaa saumurin ja ompelukoneen ja tehdä sukasi itse. Ohjeita netti täynnä,myös videoita. Helppoa,mutta eihän ihmisillä nykyään ole enää halua ottaa vastuuta itsestään,kaikki pitää tuoda eteen kultalautasella.

Voitko laittaa linkin käyttämääsi ohjeeseen? Itse en äkkiseltään löytänyt kuin neuleohjeita puuvillasukkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän