te, joilla on/ollut avioliiton ulkopuolinen suhde!
sitten kun sulle ja sille tulee ihan oikeat tunteet, on mahdoton lopettaa ja olet oikeasti kusessa itseksesi, vaikket jäisi kiinni kotona,
jos mies rakastuu alkaa vaatimaan sua itselleen jne,
ja sä haluaisit emnnä muttet voi rikkoa kotia,
ei kannata tai sattuu ja lujaa.
Kommentit (12)
mutta kun tuntuu niin ihanalta olla keskipiste ja saada huomiota :( Mutta en halua pilata lasten elämää.. Kamala tilanne.
ap
noin se lähtee,
jonkun ajan päästä ei enää olekaan kivaa kun tappelette sen miehen kanssa jatkuvasti, jos hänelle kehittyy tunteet sua kohtaan, tulee mustasukkaiseksi aviomiehestäsi ja se ihana aika on siinä,
sitten sinä räydyt sydänsuruissasi kun mietit että hän ottaa jonkun muun naisen ja yhyy.
Kuunteles PMMP:n biisi aiheesta, mikähän se nimi nyt olikaan, ootas kerron ku muistan, Leskiäidin tyttäret levyllä muistaakseni biisi 7
2
Onko sittenkään hyvä näin
San. Paula Vesala
Kaikki hyvin on,
en ole erityisen onneton.
Joskus hetkittäin
mietin, onko sittenkään hyvä näin.
Pelkään sitä päivää,
kun sä kerrot löytäneesi viimein jonkun;
en aio hajottaa sun takiasi
tätä rakennelmaa.
Sillä mielessäni leikin:
jo tänäänkö lähtisin?
Näin sut liian myöhään.
Vai saavuitko vain liian aikaisin?
Nyt hetki on väärä kuitenkin.
En saa koskaan tietää
miltä tuntuisi,
jos pitelisit mua lujasti.
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pidempään.
Hän kysyy: "Mitä mietit nyt?
Oot pitkään itseksesi hymyillyt."
Vastaan: "En mitään!"
Kasvot kiveä, mutta sydän hyppää.
Joku päivä, kun roskat vien,
kävelen pois saman tien.
Näin sut liian myöhään.
Vai saavuitko vain liian aikaisin?
Nyt hetki on väärä kuitenkin.
En saa koskaan tietää.
Kun tänään lapset mä tarhaan vien,
mietin, että lähdenkin saman tien.
Näin sut liian myöhään.
Että noin se sitten menee, mutta en mä usko että sä sitä suhdetta nyt pystyt lopettamaan kuitenkaan, se on tossa vaiheessa niin ihanaa, tiedän minä ;(
ei imartele ja on muutenkin paska aviomies.
Siinähän se kiteytyikin.
Kai kaikilla vieraaseen syliin eksyjillä on jotain ongelmia suhteessa, mutta minä olin kyllä aivan tyytyväinen mieheeni, mutta tuo toinen mies vain veti jalat alta. No onnekseni mies palasi takaisin kotimaahansa ja loppu tuli näin väistämättä.
jos et, pysyt meihesi rinnalla ja haet apua suhteeseenne sekä unohdat syrjähypyt.
kunnioita lapsiasi ja niiden isää edes sen verran!
jos päädyt hakemaan eroa, selvitä se tilanne kunnolla ensin ja sitten voit kokeilla leikkiä kotia ja arkea sen toisen miehen kanssa,
mutta muista sitten itse kantaa vastuullisesti myös eron seuraukset, etkä ala itkemään kahden kuukauden kuluttua että en mä tätä halunnutkaan.
mikä vittu ihmisiä nykyään kans vaivaa, kun heti jos ei avioelämä olekaan joka hetki ruusuilla tanssimista, ollaan valmiita uhraamaan koko elämä, varsinkin lasten elämä, jonkun kullin/pillun takia!
hankkikaa seksivälineitä vaikka jos puutteessa elätte ja puhukaa nyt perkele puolisoidenne kanssa ennenkuin alatte paneskelemaan muita!
Ihme touhua tosiaan, kun ei osata hoitaa asioita selviksi ennen kuin aletaan huoraamaan ympäri kyliä. Sitten itketään, että miten tässä näin kävi. Tyhmiä nämä ihmiset!
Erosimme ensin mieheni kanssa, olin uuden kanssa kolme ja puoli kuukautta. Sen jälkeen olen ollut yksin omasta tahdostani.
Halusin surra ensin erot pois, etsiä itseni ja seistä vahvana omilla jaloillani.
Tekisinkö sitä ikinä uudestaan? En missään nimessä. Typerintä mitä olen elämässäni tehnyt. Järkevintä olisi ollut ottaa ero, nuolla haavat ja sitten kokeilla onko minusta suhteeseen sen toisen miehen kanssa.
Olin haavoittunut, sekaisin, poissa tolaltani ja onneton avioliittoni päätyttyä ja se heijastui joka sekunti myös uuteen suhteeseen. Uusi suhde kyllästyi itkuihini ja poissaolevuuteen ja käsinkosketeltavaan suruun entistä kohtaa.
Katkaiset jutun nyt. Se sattuu, tulee ikävä ja arki on kurjaa. Mutta et pääse irti tuosta suhteesta muuten kuin ikävien kokemusten kautta. Voit kuitenkin valita milloin kärsit suhteestasi ja kuinka paljon. Luuletko, että lopettaminen olisi helpompaa viikon päästä, tai ehkä kuukauden päästä, tai vaikka vuoden päästä? Tai kiinni jääminen tai ero, olisiko se helpompaa? Kerran se kirpaisee kun teet sen nyt.
Kurjaa viisastella, mutta olisit lämmitellyt miestäsi etkä jotain hoitoa. Avioliittosi vaaliminen ei ole pelkästään miehesi asia vaan myös sinun. Puhutko, pussaatko, imarteletko sinä miestäsi?
nimim. kokemuksen rintaääni
Avioeron jälkeen en kuullut hänestä viiteen vuoteen mitään. Tiesin vain, että hän oli eronnut. Sitten tapasimme jälleen baarissa, ja jäin heti nalkkiin.
Nyt olemme olleet naimisissa 3 vuotta ja meillä on 2 pientä lasta. Epäilen hänellä olevan taas toinen, enkä pelkästään epäile. Kaverini oli nähnyt hänet viikonloppuna kaupungilla jonkun naisen kanssa. Mulle hän selittti käyneensä vaan parissa rautakaupassa.
tolle Arttu Harkille ja kysy jos se huolisi sut seuraavaksi?
Miten juttu päättyi?
Alan olla kovin ihastunut mieheen, jonka kanssa sekstaillut muutaman kerran. Syynä tähän hairahdukseen on oman mieheni kylmyys. Hän ei puhu eikä pussaa, ei imartele ja on muutenkin paska aviomies. Hyvä isä kuitenkin.
Miten tässä pitäis tehdä :( Olen ihan kusessa