Mulla on ulkomaalainen kumppani mutta ei kumpikaan olla töissä
Kerroin tämän vanhemmilleni ja kuulemma suhteellamme ei ole tulevaisuutta? Ollaan tunnettu ensin4 vuotta netissä. pari kertaa tavattu tosielämässä. Mutta lentoliput ovat kalliita. Meitä ei vain kumpakaan kiinnosta työelämä kun ollaan introvertteja ja viihdytän kotona. Välimatka on myös pitkä. Millainen tulevaisuus meillä sitten on? En halua ketään muuta kuin hänet. Niin ja ei olla mitään nuoria, vaan yli 28 vuotiaita. Ei edes haluta lapsia joten siitä ei huolta.
Kommentit (14)
Ei mitään tulevaisuutta, jos ette edes työllisty.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tulevaisuutta, jos ette edes työllisty.
Mutta mä koen olevani onnellinen vaikka ei pystytä edes olla IRL jatkuvasti yhdessä. Onko tähän sitten muilla sanomista?
Kyllä naisille työtönkin siis kelpaa kunhan on paksu ja rodullistettu penis.
Pari kertaa tavattu livenä ja 4 vuotta olette muka olleet "yhdessä"? Mitä väliä, oletteko työttömiä vai ette, tuo tarinasi ei nyt vain jaksa nousta siivilleen.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa tavattu livenä ja 4 vuotta olette muka olleet "yhdessä"? Mitä väliä, oletteko työttömiä vai ette, tuo tarinasi ei nyt vain jaksa nousta siivilleen.
"netissä ollaan tunnettu 4 vuotta. Eli videopuheluita ja soittoja joka päivä, siinä oppi toisen tuntemaan. ja ihan samanlainen persoona oli kun tapasimme mitä olin odottanut. :)
Ajattelitteko olevanne etäsuhteessa lopun ikänne?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitteko olevanne etäsuhteessa lopun ikänne?
No en tiedä onko tähän muutakaan ratkaisua. Tiedämme vain että haluamme olla yhdessä.
Luultavasti teille sopii parhaiten tuollainen kaukosuhde, jossa toiselle voi mielessään antaa kaikenlaisia positiivisia ominaisuuksia, joita todellisuudessa ei ole. Arkielämässä pian alkaisitte inhota toisianne jos olette introverttejä kotona luuhaajia molemmat. Toinen ei vastaakaan siitä mielikuvaa jonka olet hänestä rakentanut. Rahasta, jota ei kummallakaan ole, olisi myös jatkuva riita.
Tyypillinen ma tupatja. Olet ilmeisesti myös mielialalääkkeitä käyttävä läski.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti teille sopii parhaiten tuollainen kaukosuhde, jossa toiselle voi mielessään antaa kaikenlaisia positiivisia ominaisuuksia, joita todellisuudessa ei ole. Arkielämässä pian alkaisitte inhota toisianne jos olette introverttejä kotona luuhaajia molemmat. Toinen ei vastaakaan siitä mielikuvaa jonka olet hänestä rakentanut. Rahasta, jota ei kummallakaan ole, olisi myös jatkuva riita.
Ollaan oltu pitkiä aikoja yhdessä tosielämässä ja ei riidelty kertaakaan. Koska puhutaan joka päivä videopuheluja ja puhelimessa muutenkin tiesin jo etukäteen millainen oli.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ma tupatja. Olet ilmeisesti myös mielialalääkkeitä käyttävä läski.
mistä tiedät onko ap lesbo, homo, bi vai heteroseksuaali, tai mies vai nainen? Ja nyt päättelit jo mt ongelmia?
Miksi erilaisia suhdemuotoja vihataan ja ei anneta olla ihmisten onnellisia!
Jaa. Mun isä oon ulkomaalainen eli mussa on myös 2 työtöntä sisällä eri maista. Introvertti en kyl oo