Kerrostaloasujat mikä on dramaattisinta mitä talossanne on tapahtunut?
Kartoitan niinkuin suomalaisten kokemuksia asiasta. Meillä ei kummempia mutta on ko teillå kokemuksia? Kukaan menehtynyt oudosti, lentänyt oudosti, mysteerikellareita tms?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku poltti Oulussa / IL just kolme kotia kelvottomaksi. Nyt rillataan partsilla???
Grilli kaatunut tuulessa, kertakäyttögrilli paiskautinut seinille? Äärettömän Kova tuuli. Metsäpalovaroitus voimassa, kaikki on rutikuivaa.
Tai Tupakantumppi, palavana nakottu partsilta, tuuli heittänyt rakenteisiin....????
Asutaan paikan vieressä ja koko päivän poliisiautot, paloautot ja ambulanssit pyörineet alueella. Pelottavan sankka savu. Kauhea tilanne niille kotinsa menettäneille.
Oli uutisten mukaan tuhopoltto!!!! Miksi nämä avohoitopotilaat pilaa muiden elämän?! Onneksi kukaan ei kuollut, oli päiväsaikaan.
Ei käynyt mun rapussa mutta vieressä. Olin menossa tavalliseen tapaan käymään vanhemmillani. Oltiin sovittu asiasta etukäteen. Soitin kuitenkin äidilleni, että olen tulossa. Ihmettelin kun ei vastannut.
Olin jo ovella ja laittamassa avainta lukkoon kun tajusin että koko lukkopesä puuttui! Ovi oli kuitenkin kiinni. Soitin hätääntyneenä isälleni töihin, että onko heillä käynyt murtovarkaita kun näytti että ovea ja lukkoa on porattu. Eikä äiti vastaa vaikka huhuilin postiluukusta. Kävi ilmi että äiti oli saanut sairauskohtauksen ja huutanut asunnossa apua että joku oli hälyttänyt apua. Pelastuslaitos "porannut" lukon auki ja vienyt äitin sairaalaan.
Siskon talossa puu kottiin ja paiskattiin jätkä parvekkelta,omassa talossa taas mus talainen ammus keli parkkipaikalla.
Mikkelin Tupis,mahtava mesta!
Muutin asuntoon jossa edellinen asukas oli murhannut vaimonsa ja sen jälkeen tehnyt itsarin.
Eräs naapurin murrosikäinen poika keitti verkkokellarissa kiljua salaa, jäi tosin kiinni.
Naapurin känniläinen mies pidätettiin poliisikoirien kanssa (mies riehui väkivsltsisena) ja vietiin putkaan.
Eräs naapuri vietiin sunnuntai-aamuna poliisin kyydillä maksamaan sakkotuomion tai vankilaan, pääsi maksun jälkeen kotiin.
Puukotus kaksi kertaa. 3 lapsen naista puukotti sen mies joka oli aina kännissä. Toinen tapaus oli joku riita naapurissa ja mies puukotti toista.
Eräs nainen murhattiin puolison puolesta ja leikattiiin iso matto kahteen osaan
Naapurin lapsi potkaisi jalkapallon ikkunaan ja siihen lasiin jäi hirveä kuraläiskä.
Naapurit ampuivat ilotulitteita parvekkeelta. En uskaltanut sinä iltana lähteä kotoa kun pelkäsin raketin sytyttävän asunnon tuleen. Myöhemmin lanssi kävi rappumme edessä. Veikkaan, että tuli noita naapureita hakemaan
Narkomaanipariskuntien vieroitusoireissa tapahtuvat riidat kerrostalossa, jossa muut samaan aikaan paikalla olevat asukkaat saattoivat joutua soittamaan poliisit paikalle klo 9-10 aikaan, kun nuo heräilivät ja aloittivat tappelun ja seinien hajottamisen. Kiva tehdä etätöitä kotona tuollaiset naapurissa.
Myös avohoitotapaus, joka psykoosissa vaani muita rapussa, on nähty. Myös naapuri, jonka pyykkitupakäytöksestä oli valitettu, oli kuulemma hajottanut lopulta pesukoneet ja alkoi terrorisoida muita saman rapun naapureita soittamalla täysiä musiikkia ja samalla piti omaa oveaan auki. Poliisit kävi monesti, hetki hiljaisuutta ja sitten jatkui. Sai häädön, mutta narkomaanipariskunta ei koskaan, minä itse muutin monesta muustakin syystä pois. Edelleen varmaan se sama pariskunta ilahduttaa muita uhkailuillaan pihalla, ei poliisikaan mitään noille voinut.
Naapuri kuivattaa pahan hajuisia pyykkejään pyykkituvassa. Omat vaatteet haisevat samalle kiitos tuon idiootin
No joku putosi kännipäissään parvekkeelta
Just äsken soitin 112 naapurin perheväkivallasta.
Rapajuoppo naapurin eukko oli unohtanu avaimensa kotiin ja yritti alaovea potkimalla herättää ukkonsa huomiota baarista palaillessa. Ovilasi siinä meni säröille...
Yläkerran juoppo heitti alusastiansa sisällön meidän parvekkeelle.
Tässä talossa ei ole tapahtunut käytännössä mitään jännittävää. Välillä tuntuu, että mulla ei tässä olisi edes naapureita. En valita laisinkaan. Edellisessä jouduin soittamaan poliisit liian kovan musiikin soiton takia. Naapurissa teinit riitelivät äitinsä kanssa keskellä yötä.
Kerran taloon muutti tupakoitsija. Hänet kyllä savustettiin nopeasti ulos.
Talon asukas (ilmeisesti mt-ongelmainen) päätti päivänsä hyppäämällä ylimmän kerroksen tuuletusparvekkeelta pihalle. Talossa toimi silloin vielä talonmies.
Tapahtui talvi aikaan kun lunta ja jäätä maassa. Talonmies oli jehova minkä vuoksi kieltäytyi liputtamasta suruliputusta (koska itsem*rha) eikä siivonnut v*rijälkiä. Oli kiva kulkea pihan kautta rappukäytävään ja nähdä aina ne jäljet.