Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla olisi mahdollisuus lähteä 5 päiväksi kaupunkilomalle Euroopan sisällä, mutta...

Vierailija
19.09.2008 |

mietin, että voinko jättää lapseni siksi aikaa kotiin. Mieheni siis olisi sen aikaa heidän kanssaan kotona ja lisäksi äitini tulisi meille siksi ajaksi. Lapset 1,5v., 4v. ja 6v. Lähinnä tuota nuorimmaista mietin, että kärsiiköhän hän erosta kohtuuttomasti. Isä on kyllä läheinen ja paljon kotona lasten kanssa muutenkin. Itse olen kotiäitinä.

Tällainen matkatilaisuus ei välttämättä toistu enää koskaan, joten tunnen suurta houkutusta lähteä. Olen ollut lasten kanssa koko ajan, siis en yhtään yötä poissa 6 vuoden aikana, siksikin jännittää ja arveluttaa... Rohkaiskaa siis minua!-)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(omaan kotiin, isän ja isoäidin hoiviin), niin sinuna kyllä lähtisin. Jos viisi päivää tuntuu paljolta, miten olisi kolme päivää? Siinäkin ajassa ehtii kaupunkilomalla nähdä ja tehdä vaikka mitä ja se tuntuu viikolta : )

Vierailija
2/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, nuorimmaisesikin on jo noin "iso". Ja onhan lapsilla isäkin.

Tuota äitisi teille tuloa siksi aikaa en ehkä ihan ymmärrä..., mutta kukin tavallaan. Paitsi miehesi töissäoloajoiksi, toki.

Lapsillekin tekee vaan hyvää kun äiti on välillä poissa. Oppivatpahan sen, että vaikka äiti on poissa, se ei ole mikään katastrofi, ja äiti palaa kyllä aina takaisin.

Hyvää matkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaista pitää edes miettiä? Ikävä tulee varmaan puolin ja toisin mutta sitä ihanampi nähdä taas.

Itse olin juuri vastaavalla reissulla ja hyvin meni kaikilla :)

Vierailija
4/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 1,5-vuotiaskin jo pärjää, kun saa olla kotona tuttujen aikuisten kanssa.

Vierailija
5/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten lähden :) Mummun olen värvän nyt tänne lähinnä oman mielenrauhani vuoksi ja kyllähän hänen läsnäolonsa ehkä arkea helpottaakin. On jotenkin turvallisempi lähteä, kun tiedän, että kotiin jää kaksi aikuista.

Vierailija
6/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tulisiko hänen äitinsä auttamaan sinua?

Vierailija
7/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olin vastaavalla reissulla aikoinaan (ja lapsi oli silloin jo 5v). Oli niin kauhea ikävä koko matkan, että reissu meni täysin pilalle :-( Se oli siihen mennessä nimittäin pisin eron lapsesta.

Vierailija
8/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletetaan, että äiti kyllä pärjää vaikka mullilauman kanssa, mutta isä ei välttämättä edes vuorokautta yhden lapsen kanssa. Tosin tässähän näitä on kolme pientä.

Vierailija
9/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paikalla. Mahtavaa matkaa, kateeksi käy!!

Vierailija
10/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että monet matkustavat ihan säännöllisesti työnsäkin takia (ja hui, heillä saatta olla lapsia!!). Minäkin olen kiertänyt maailman lähes joka kolkassa, matkat minimissään 4-5 päivää, maksimissaan pari viikkoa. Lapseni on pienestä pitäen ihan tottunut siihen, että äiti menee ja aina tulee takaisin. Hänellä on ollut jopa HAUSKAA olla joskus jonkun muunkin kanssa kuin minun :)

Vierailija
11/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä vasta yksi lapsi, reissun aikana 1v7kk, kaupunkiloma tulossa viikon verran. Etkö voi ottaa pikkuista mukaan? Noin pienen lento + hotelli esim meillä maksaa vain 81 euroa - olisi maksanut vähemmän jos oltais tilattu reissu ajoissa.

Vierailija
12/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei todellakaan haluais ketään tänne jos minä lähden reissuun. Jos mies vois jäädä kotiin.

Kesällä olin siskoni kanssa etelässä viikon, mutta meillä oli 5 päivänä hoitaja koska mieheni piti olla töissä. Mies hoiti kuitenkin illat ja viikonlopun.

Vierailija
13/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo sen verran iso lapsi että voi hyvin jäädä isän kanssa kotiin.

Tosin meillä vasta yksi lapsi, reissun aikana 1v7kk, kaupunkiloma tulossa viikon verran. Etkö voi ottaa pikkuista mukaan? Noin pienen lento + hotelli esim meillä maksaa vain 81 euroa - olisi maksanut vähemmän jos oltais tilattu reissu ajoissa.

Vierailija
14/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työreissujen takia.

Vierailija
15/15 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea aika jo ottaa omaakin aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi