Se on vissiin ihan turha odottaa että Purra ymmärtäisi erota?
Eikö yhtään mieti muuta kuin itseään? Puolueen kannatus kohta vähemmän kuin Vassareilla ja Riikka roikkuu kiinni kuin terrieri pj:n paikassaan. Voiko asiasta tehdä vaikka kansalaisaloitteen?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
On kannatus silti isompi ku vihreillä.
Ei kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ei mieti yhtään mltään muuta kuin itseään. Sellainen narsisti on.
Päunvastoin. Jos hän miettisi itseään, ei uskaltaisi tehdä näin tiukkaa politiikkaa. Uudistukset Suomessa on jäänyt 20 vuotta tekemättä nimenomaan siitä syystä, että poliitikot on miettineet itseään ja omia etujaan, kun tietävät menettävänsä kannatusta jos sopeuttavat taloutta. Purra ei tätä pelkää eikä välitä, vaan tekee sen minkä tehdä pitää. Politiikka muuttuukin sitten erityisen kiinnostavaksi kahden seuraavan hallituskauden aikana kun muutkin puolueet joutuvat samaan hommaan.
Mitäs pelättävää hänellä olisi? Persut ei ehkä tykkää, mutta kokkarit tykkäävät. Kyllä Riikalle aina joku hillotolppa löytyy vaikka EK:sta.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsemme persuihin pettyneiden puolueen. Vasemmiston arvot on nähty.
Vasemmisto on enemmän kiinnostunut ulkomaalaisista kuin suomalaisista.
Persut onkin kiinnostuneita suomalaisista. Tai ainakin suomalaisten elinolosuhteiden tuhoamisesta järjettömällä leikkausvimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Purra on sokeutunut vallastaan. Pudotus tavallisten tavisten joukkoon tulee olemaan kova.
Ei se minnekään putoa. Kyllä Orpo hänet palkitsee jollain hyväpalkkaisella viralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että persut tajuaisivat, että nyt on hämäräpelit menossa. Purra pelaa eri peliä. Poistakaa hänet.
Eihän keskustakaan mahtanut mitään Sipilän oikeistolaiselle hulluudelle. Mutta persut ovat kehittäneet mallin, jossa hallitukseen pääsyn jälkeen rikotaan lupaukset ja sitten puolue jakautuu. Jonkin vuoden kuluttua päästään taas hallitukseen, rikotaan lupaukset ja jakaudutaan. Ihanteellinen puolue hölmöille äänestäjille.
Kepu ei ole lupausten pettämisessä mitään Persuihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on sokeutunut vallastaan. Pudotus tavallisten tavisten joukkoon tulee olemaan kova.
Ei Purra yliopistokoulutettuna kaupunkilaisnaisena ole koskaan ymmärtänyt yhtään mitään maakuntien miesten elämästä. Elitisti mikä elitisti, aivan kuin muukin puoluejohto.
Hänhän on kirjoituksissaan avoimesti halveksunut keskimääräistä persumiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassareiden ulinaa on mukava seurata. Miksei poliittinen vastustaja ymmärrä erota? Hankkikaa valtaa erottamiseen, niin ettei tarvitse pyydellä. Tai menkää töihin, niin Riikka on jälleen teidän puolella.
Et ole vissiin sattunut huomaamaan, miten perskokkarehallitus on toimillaan saanut työttömyyden nousuun ja työpaikkojen määrän romahtamaan? Tällä menolla saadaan väkilukukin laskuun. Harva se päivä tulee HSL:n ilmoituksia junien peruutuksista ja myöhästymisistä henkilövahingon takia.
Viimeinen rivi on ihan totta. Ei ole ollut tällaista monina keväinäkään pitkiin aikoihin.
Kai se ihmisten toivottomuus alkaa realisoitumaan karulla tavalla. HSL:n sovellushälytykset on surullista luettavaa näinä päivinä. 😥
Vierailija kirjoitti:
Onpas teillä lyhyt muisti, Purra sanoi monta kertaa ennen vaaleja, että edessä on kovat ajat ja leikkauksia tulee, velkaa oli niin paljon. Haitta maahanmuutosta ovat olleet ihan oikeassa.
Ei sanonut. Purra sanoi ennen vaaleja: " Kokoomus haluaa leikata pienituloisilta, se ei meille käy." Hyvin on näyttänyt käyvän.
Eikös Luukkanen haastanut Purran,kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Luukkanen haastanut Purran,kannatan.
Keskikaljaa vielä odotellaan mukaan kisaan.
Ihanaa katsella teidän vassariapinoiden ulinaa. Ei Purra eroa, pitäisi olla päivänselvää kaikille. Joten uliskaa vaan, minä nautin. Uli uli uli, persutpersutpersutnasset yhyyy.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa katsella teidän vassariapinoiden ulinaa. Ei Purra eroa, pitäisi olla päivänselvää kaikille. Joten uliskaa vaan, minä nautin. Uli uli uli, persutpersutpersutnasset yhyyy.
Toivottavasti ei. Ihanaa katsella, kun Riikka tuhoaa oman puolueensa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa katsella, kun persujen kannatus on samalla tasolla Vasemmistoliiton kanssa. Kohta saatte Vihreät kiinni kannatuslukemissa, onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksessa kuitenkin ovat eikä tulevasta hallituspohjasta ole varmuutta. Joten ulise vaan, minä nautin ulinastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallituksessa kuitenkin ovat eikä tulevasta hallituspohjasta ole varmuutta. Joten ulise vaan, minä nautin ulinastasi.
Nautitko yhtä paljon kun sinua porataan kuivana kakkoseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautitko yhtä paljon kun sinua porataan kuivana kakkoseen?
Nautin kun vassaripelle alentuu paskapuheeseen, vassarille tyypillistä, sulle tekis toi käsittely varmasti hyvää. Ulise. Uliuliuli. Nautin ulinastasi.
Kuvitteleekohan joku ihan tosissaan, että valtionvarainministeri eroaa. Herätys, ei tule eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleekohan joku ihan tosissaan, että valtionvarainministeri eroaa. Herätys, ei tule eroamaan.
Ja miksi eroaisi? Ihan oikeasti kysymys kaikille palstan vassarihulluille. MIKSI VALTIOVARAINMINISTERI PURRA EROAISI? Ei mitään ääliövastauksia tähän sitten. Yrittäkää vastata kunnolla vassarihullut.
Päunvastoin. Jos hän miettisi itseään, ei uskaltaisi tehdä näin tiukkaa politiikkaa. Uudistukset Suomessa on jäänyt 20 vuotta tekemättä nimenomaan siitä syystä, että poliitikot on miettineet itseään ja omia etujaan, kun tietävät menettävänsä kannatusta jos sopeuttavat taloutta. Purra ei tätä pelkää eikä välitä, vaan tekee sen minkä tehdä pitää. Politiikka muuttuukin sitten erityisen kiinnostavaksi kahden seuraavan hallituskauden aikana kun muutkin puolueet joutuvat samaan hommaan.