Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että paikallaanolo surkastuttaa aivoja? Kun aivot surkastuvat, ihminen tyhmenee.

Vierailija
23.05.2025 |

Kannattaa liikkua, jos haluaa pitää aivojen kognitiiviset toiminnot kunnossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia lätkänpelaajat ovat tunnettuja älykkyydestään.

Vierailija
22/26 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän jonkunlaisen treenin kotona 3 kertaa päivässä. Tosiasia on, että harva mun ikäinen n tai n ylipäätään vetää leukoja. En käytä anabolisia steroideja, vaan lihasvoimani on luomua. Kämpässäni oli leuanvetotanko valmiina, hyvä niin. 

Kaunis ex-pääministerimme Sanna vetää lähes 10 leukaa, kovassa kunnossa pian 40 v nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#12 ja #22 täältä. 👋 

Vierailija
24/26 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vedän jonkunlaisen treenin kotona 3 kertaa päivässä. Tosiasia on, että harva mun ikäinen n tai n ylipäätään vetää leukoja. En käytä anabolisia steroideja, vaan lihasvoimani on luomua. Kämpässäni oli leuanvetotanko valmiina, hyvä niin. 

Kaunis ex-pääministerimme Sanna vetää lähes 10 leukaa, kovassa kunnossa pian 40 v nainen. 

Aika älykäs näkemys.

Vierailija
25/26 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta nostaa ihmisen älykkyysosamäärää.

Jep, Stephen Hawkinkin oli kova lenkkeilemaan.

Vierailija
26/26 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt alle 30 nuoriin aikuisiin, jotka vetävät tasan 0 leukaa. Ei ole ruista habassa yhtään. Huono lysy ryhti. Miehiltä olettaisi edes 2 vetoa tuossa iässä. 🤷

Maksamme hintaa ruudunscrollaamisesta.

Eipä ne miesten käsivarret ja kädet tosiaan enää ole sitä, mitä ne voisivat kohtuuvaivalla olla. 💁

Tikki kroppa on kuuma. Toki vaatii kovasti vaivaa ja oikean ruokavalion + levon. Saako sen sanoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi