Tiesitkö, että paikallaanolo surkastuttaa aivoja? Kun aivot surkastuvat, ihminen tyhmenee.
Kannattaa liikkua, jos haluaa pitää aivojen kognitiiviset toiminnot kunnossa.
Kommentit (26)
Mä vedän jonkunlaisen treenin kotona 3 kertaa päivässä. Tosiasia on, että harva mun ikäinen n tai n ylipäätään vetää leukoja. En käytä anabolisia steroideja, vaan lihasvoimani on luomua. Kämpässäni oli leuanvetotanko valmiina, hyvä niin.
Kaunis ex-pääministerimme Sanna vetää lähes 10 leukaa, kovassa kunnossa pian 40 v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä vedän jonkunlaisen treenin kotona 3 kertaa päivässä. Tosiasia on, että harva mun ikäinen n tai n ylipäätään vetää leukoja. En käytä anabolisia steroideja, vaan lihasvoimani on luomua. Kämpässäni oli leuanvetotanko valmiina, hyvä niin.
Kaunis ex-pääministerimme Sanna vetää lähes 10 leukaa, kovassa kunnossa pian 40 v nainen.
Aika älykäs näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Liikunta nostaa ihmisen älykkyysosamäärää.
Jep, Stephen Hawkinkin oli kova lenkkeilemaan.
Olen törmännyt alle 30 nuoriin aikuisiin, jotka vetävät tasan 0 leukaa. Ei ole ruista habassa yhtään. Huono lysy ryhti. Miehiltä olettaisi edes 2 vetoa tuossa iässä. 🤷
Maksamme hintaa ruudunscrollaamisesta.
Eipä ne miesten käsivarret ja kädet tosiaan enää ole sitä, mitä ne voisivat kohtuuvaivalla olla. 💁
Tikki kroppa on kuuma. Toki vaatii kovasti vaivaa ja oikean ruokavalion + levon. Saako sen sanoa.
Tuon takia lätkänpelaajat ovat tunnettuja älykkyydestään.