Maanantaina alkaa työt.
Kohta 2 vuotta ollut työtömänä, mutta nyt viimein tärppäs. Jännittää kyllä näin pitkän työttömyyden jälkeen. Tänään tehtiin työsopimus. Olen innoissani, mutta samalla pelottaa, kun on vähän erakoitunut. Saa tsempata tai veetuilla.
Kommentit (33)
Kiva kuulla kun työttömyyttä niin paljon nyt ja työniloa sinulle.
Kuten olen monesti jo aiemmin kertonut niin pari vuotta se ottaa korjata edellisen hallituksen virheitä,onnea työhön.Nyt on kasvu käynnissä ja vauhti alkaa kiihtymään.
No niin, eka lyhyt viikko takana, koska helatorstai ja sitten perjantaina ei kukaan tule töihin(reissutyö). Hyvin meni ja maanantaina jatkuu. On helpottunut olo. -ap
Niin ja superpaljon kiitoksia kaikille teille jotka tsemppasitte. Toivon jokaiselle teistä hyvää. Olen niin onnellinen nyt.
Kiva kuulla, tsemppasin sua aiemmin ja kiva kuulla, että hyvin meni:)
Vierailija kirjoitti:
En siis turhaan ole palstalla kehottanut ihmisiä menemään töihin.
Saa onnitella! 🤗
Sinustako vaan mennään töihin? En sanoisi 2-3v työttömyyden jälkeen että menee vaan töihin.
Hei, hienoa, olen puolestasi onnellinen. Sydämiä.
Onnea uuteen duuniin. Ekat viikot voi väsyttää kun oppii koko ajan uutta, mutta kolmantena tuntuu jo että alkaa hokatakin jotain.
Hienoa orpon hallitus, yhden vassarin sai työelämään! Tukien leikkaus on paras aktivointi malli vassareille.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa orpon hallitus, yhden vassarin sai työelämään! Tukien leikkaus on paras aktivointi malli vassareille.
No niin. Yllättävän kauan kesti, että tuli ensimmäinen vittuilukommentti, mutta otetaan vastaan. Minähän en ole politiitisesti mihinkään suuntaan kallellaan ja töitä on kyllä haettu. Nyt sattui onneksi onnistumaan, mutta hallituksen politiikalla ei siihen ole mitään vaikutusta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Typerin kommentti tälle iltaa palstalla. Onnitteut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Yllättävän kauan kesti, että tuli ensimmäinen vittuilukommentti, mutta otetaan vastaan. Minähän en ole politiitisesti mihinkään suuntaan kallellaan ja töitä on kyllä haettu. Nyt sattui onneksi onnistumaan, mutta hallituksen politiikalla ei siihen ole mitään vaikutusta. -ap
Älä välitä, nuita ylilaudan trolleja täällä pyörii aktiivisesti.
Hei Ap, olet onnittelusi ansainnut! Nykyään moni tietää miten rankkaa on olla työtön työnhakija. Kaksi vuotta työnhakua on pitkä aika. Olet onnittelusi ansainnut! Aivan varmasti pärjäät hienosti, kun olet ehtinyt tässä kerätä motivaatiotakin. Olen iloinen puolestasi.