Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina ekat treffit puolentoista vuoden tauon jälkeen!

Vierailija
22.05.2025 |

Jännittää ihan hulluna ja tarviin nyt tsemppiä ja valmistautumisvinkkejä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota nestemäistä rohkaisua. Anna alkujännityksen mennä ohi ja sitten tutustu rauhassa. 

Menee hyvin tai huonosti, olet sitten kokemuksen rikkaampi!

Ja hyvin se menee! 

Vierailija
2/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnon pohjat. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kettu koloon

kade N49

Vierailija
4/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tekoälyltä hyviä puheenaiheita ja laita muistiin, jos tulee tilanne ettei juttu ihan luista.

Itselläni oli viime kesänä piiiitkästä aikaa treffit. Mies puhui vain ja ainoastaan työstään ja kuinka puhki on töiden takia. Sinänsä olisi ollut ihan mielenkiintoinen ihminen, mutta toisetkin treffit oli samanlaiset, niin ei helvetissä jatkoon..

Vierailija
5/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tekoälyltä hyviä puheenaiheita ja laita muistiin, jos tulee tilanne ettei juttu ihan luista.

Itselläni oli viime kesänä piiiitkästä aikaa treffit. Mies puhui vain ja ainoastaan työstään ja kuinka puhki on töiden takia. Sinänsä olisi ollut ihan mielenkiintoinen ihminen, mutta toisetkin treffit oli samanlaiset, niin ei helvetissä jatkoon..

Toivon mukaan ei kauheesti tarvitse keksiä puheenaiheita tai edes puhua.

Ap

Vierailija
6/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyihmiset osaa edes käydä treffeillä ilman että tulee ruinaamaan huomiota palstalla tuntemattomilta😂? Sano nyt vielä että pitää taputtaa päälle?! Ketään tuskin kiinnostaa sun deitit ja toiseksi kerää itsetuntoa hiukan, treffit voi päättyä torjutuksi tulemiseen myös.

Vierailija
7/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko m vai n?

Vierailija
8/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nykyihmiset osaa edes käydä treffeillä ilman että tulee ruinaamaan huomiota palstalla tuntemattomilta😂? Sano nyt vielä että pitää taputtaa päälle?! Ketään tuskin kiinnostaa sun deitit ja toiseksi kerää itsetuntoa hiukan, treffit voi päättyä torjutuksi tulemiseen myös.

Enpä usko, että päättyvät tuohon.

Ap

Vierailija
9/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ootko m vai n?

Nainen.

Ap

Vierailija
10/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävit Normalissa hakemassa ne terät?

Vierailija
11/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koitin tuota kun aloitin pitkästä aikaa treffailut ja siitä oli enemmän haittaa kun hyötyä kun alkaa muistelemaan valmiita kysymyksiä sen sijaan että keskittyy hetkeen. Jos jonkun kanssa synkkaa niin puhetta kyllä riittää, jos ei niin ei ne valmiit kysymykset pelasta.

Vierailija
12/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on sunnuntaina tämän vuoden ensitreffit nro 11 ja kaiken kaikkiaan nro 45.

Vierailija
13/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on sunnuntaina tämän vuoden ensitreffit nro 11 ja kaiken kaikkiaan nro 45.

Miksi?

Ap

Vierailija
14/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Miten niin miksi? Ei ole löytynyt pitkäaikaista kumppania niin siksi on noin paljon deittikumppaneita.

Vierailija
15/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Miten niin miksi? Ei ole löytynyt pitkäaikaista kumppania niin siksi on noin paljon deittikumppaneita.

Miksi ei ole löytynyt?

Ap

Vierailija
16/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian paineiselta minun makuuni. Helpompi olisi vaan hengata tuttuina/kavereina ja siitä mahdollisesti jatkaa eteenpäin.

Eihän tuollaisessa paineisessa työhaastattelu-tyyppisessä tilanteessa ole rentoutta, jota ihmissuhteen syntyminen vaatii.

Vierailija
17/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa.

Minä kävin treffeillä viime vuonna, treffikumppani kysyi että nähdäänhän uudestaan piakkoin? Vastasin että mieluusti.

Hän ei enää vastannut viesteihini.

Vierailija
18/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa liian paineiselta minun makuuni. Helpompi olisi vaan hengata tuttuina/kavereina ja siitä mahdollisesti jatkaa eteenpäin.

Eihän tuollaisessa paineisessa työhaastattelu-tyyppisessä tilanteessa ole rentoutta, jota ihmissuhteen syntyminen vaatii.

Kukaan ei halua hengata tuttuina tai kavereina.

Vierailija
19/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit, että kyseessä on työhaastattelutyyppiset treffit? Voihan treffeilläkin hengata rennosti.

Ap

Vierailija
20/23 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Karjamarkkinat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi