Lauantaina ekat treffit puolentoista vuoden tauon jälkeen!
Jännittää ihan hulluna ja tarviin nyt tsemppiä ja valmistautumisvinkkejä..
Kommentit (23)
Vedä kunnon pohjat. Kyllä se siitä.
Kysy tekoälyltä hyviä puheenaiheita ja laita muistiin, jos tulee tilanne ettei juttu ihan luista.
Itselläni oli viime kesänä piiiitkästä aikaa treffit. Mies puhui vain ja ainoastaan työstään ja kuinka puhki on töiden takia. Sinänsä olisi ollut ihan mielenkiintoinen ihminen, mutta toisetkin treffit oli samanlaiset, niin ei helvetissä jatkoon..
Vierailija kirjoitti:
Kysy tekoälyltä hyviä puheenaiheita ja laita muistiin, jos tulee tilanne ettei juttu ihan luista.
Itselläni oli viime kesänä piiiitkästä aikaa treffit. Mies puhui vain ja ainoastaan työstään ja kuinka puhki on töiden takia. Sinänsä olisi ollut ihan mielenkiintoinen ihminen, mutta toisetkin treffit oli samanlaiset, niin ei helvetissä jatkoon..
Toivon mukaan ei kauheesti tarvitse keksiä puheenaiheita tai edes puhua.
Ap
Eikö nykyihmiset osaa edes käydä treffeillä ilman että tulee ruinaamaan huomiota palstalla tuntemattomilta😂? Sano nyt vielä että pitää taputtaa päälle?! Ketään tuskin kiinnostaa sun deitit ja toiseksi kerää itsetuntoa hiukan, treffit voi päättyä torjutuksi tulemiseen myös.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyihmiset osaa edes käydä treffeillä ilman että tulee ruinaamaan huomiota palstalla tuntemattomilta😂? Sano nyt vielä että pitää taputtaa päälle?! Ketään tuskin kiinnostaa sun deitit ja toiseksi kerää itsetuntoa hiukan, treffit voi päättyä torjutuksi tulemiseen myös.
Enpä usko, että päättyvät tuohon.
Ap
Vierailija kirjoitti: Ootko m vai n?
Nainen.
Ap
Joko kävit Normalissa hakemassa ne terät?
Vierailija kirjoitti:
Itse koitin tuota kun aloitin pitkästä aikaa treffailut ja siitä oli enemmän haittaa kun hyötyä kun alkaa muistelemaan valmiita kysymyksiä sen sijaan että keskittyy hetkeen. Jos jonkun kanssa synkkaa niin puhetta kyllä riittää, jos ei niin ei ne valmiit kysymykset pelasta.
No minulla on sunnuntaina tämän vuoden ensitreffit nro 11 ja kaiken kaikkiaan nro 45.
Vierailija kirjoitti:
No minulla on sunnuntaina tämän vuoden ensitreffit nro 11 ja kaiken kaikkiaan nro 45.
Miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Miten niin miksi? Ei ole löytynyt pitkäaikaista kumppania niin siksi on noin paljon deittikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Miten niin miksi? Ei ole löytynyt pitkäaikaista kumppania niin siksi on noin paljon deittikumppaneita.
Miksi ei ole löytynyt?
Ap
Kuulostaa liian paineiselta minun makuuni. Helpompi olisi vaan hengata tuttuina/kavereina ja siitä mahdollisesti jatkaa eteenpäin.
Eihän tuollaisessa paineisessa työhaastattelu-tyyppisessä tilanteessa ole rentoutta, jota ihmissuhteen syntyminen vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa.
Minä kävin treffeillä viime vuonna, treffikumppani kysyi että nähdäänhän uudestaan piakkoin? Vastasin että mieluusti.
Hän ei enää vastannut viesteihini.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa liian paineiselta minun makuuni. Helpompi olisi vaan hengata tuttuina/kavereina ja siitä mahdollisesti jatkaa eteenpäin.
Eihän tuollaisessa paineisessa työhaastattelu-tyyppisessä tilanteessa ole rentoutta, jota ihmissuhteen syntyminen vaatii.
Kukaan ei halua hengata tuttuina tai kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit, että kyseessä on työhaastattelutyyppiset treffit? Voihan treffeilläkin hengata rennosti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Ap
Karjamarkkinat
Älä ota nestemäistä rohkaisua. Anna alkujännityksen mennä ohi ja sitten tutustu rauhassa.
Menee hyvin tai huonosti, olet sitten kokemuksen rikkaampi!
Ja hyvin se menee!