Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto siitä kun olen alkanut odottamaan lapsen päiväkotiin menoa

Vierailija
22.05.2025 |

Olen ollut 3 vuotta lapsen kanssa kotona. Lapsi on käynyt seurakunnan kerhossa kerran viikossa, päiväkodissa ei ole vielä käynyt. Nyt varsinkin uhmakiukutteluiden ollessa pahimmillaan olen alkanut suorastaan odottamaan että lapsi menisi jo muutamana päivänä viikossa osapäiväisesti hoitoon. Selkeästi kaipaa jo ikäistänsä seuraa, päiväkerhokin jäi nyt koko kesäksi tauolle ikävä kyllä. Noh, näistä mun tuntemuksista on seurannut mulle huono omatunto. Mietin vain että onko hyväksyttävää kaivata jo vähän jotain muutakin päiviinsä kuin sitä puisto-lounas-päikkärit settiä uhmakiukkuineen. Onhan meillä ollut tosi hauskaakin ja pääasiassa hyviä muistoja tästä ajasta. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotin. Saatin paikka yli 20km päästä kotoa ja peruttiin paikka.

Vierailija
22/28 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin odotin. Saatin paikka yli 20km päästä kotoa ja peruttiin paikka.

Miksi niin kaukaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/28 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täsmälleen sama pelko ennen lapsen syntymää. Sitten päätin, että elän niin kuin ennenkin ja tenava kulkekoot mukana. Enää kukaan ei kohottele kulmiaan, kun lapsi on erittäin reipas ja oma-aloitteinen nelivuotias:) Monilta jäävät lapset tekemättä ihan siksi, että äidin muotti on niin ahdas. Niinpä sanonkin, että toisinkin voi toimia:)

Vierailija
25/28 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/28 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin odotin minäkin enkä kyllä kokenut siitä mitään mielipahaa. Olet itse vastuussa omista tunteistasi. Miksi jopa omista toiveista pitäisi mielensä pahoittaa?

Taitaa olla monen äidin pulma, isit tuskin kokee tällaisia tuntemuksia

Vierailija
27/28 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku jaksaa olla noin monta vuotta kotona?

Vierailija
28/28 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normeja fiiliksiä