Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on hirvein työpaikka jonne olet eksynyt?

Vierailija
22.05.2025 |

ketju kamalista työpaikoista/työkokemuksista. 

Kommentit (234)

Vierailija
21/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kaikki asiakaspalveluhommat niin tiskin takana kuin puhelinsellaiset. Ihmiset on vaan niin s**tanan tyhmiä! Pienempi prosentti ihmisistä on asiallisia ja omaa edes jonkinlaista aivotoimintaa.

Nykyisessä työssä viihdyn mainiosti, koska siinä on hyvin vähän ihmiskontaktia.

Allekirjoitan tämän. Asiakaspalvelutehtävissä tulee ihmisvihaajaksi ellei terroristiksi.

Vierailija
22/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alallaan menestynyt liikuntapalveluita tarjoavan yrityksen keittiö.

Ensimmäisenä päivänä vanhempi työntekijä totesi, että onhan se kiva kun saadaan uusia työntekijöitä, mutta mitään parannuksia on turha tulla ehdottelemaan, sillä sen tietää sanomattakin että ne eivät tule toimimaan täällä.

Mitään lisiä ei maksettu, viikonloppu- sekä pyhäpäivätyöt korvattiin arkivapailla. 

Jatkuvasti tolkutettiin sitä että työtä tehdään tiiminä, mutta missään tilanteessa kukaan ei auttanut ketään.

Talon myyntityötä tekevä henkilö ei toimittanut keittiöön oikea-aikaisia tilauslistoja. Jatkuvasti oli puutteita kellonajoissa sekä henkilömäärissä. Se on mielenkiintoinen tilanne kun lounaalle paukkaa vaikkapa 150 ylimääräistä ruokailijaa joista ei ole ollut tietoa tai esimerkiksi 200 ruokailijan iltapalavuoro joka on ilmoitettu loppuvaksi klo 21:00 onkin todellisuudessa 500 henkilölle loppuen 23:00.

Keittiö- ja ravintolamaailmassa on aika hektinen meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörä korjaamo Turussa. Mulkku jäi kiinni työntekijöiden salaakuvaamisesta, kaikki työntekijät lähti meneen.

Vierailija
24/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki perheyritykset kannattaa kiertää kaukaa.

Totta. Psykopaatteja kaikki tyynni. Kokemusta on. 

No ei nyt ihan kaikki, mutta todennäköisyys on suuri. 

Vierailija
25/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se oli Hyvinkään Tokmanni aikoinaan. Muuttui ihan järkyttäväksi paikaksi, kun sinne otettiin/siirrettiin toisesta liikkeestä aivan kamala pirttihirmu. Onneksi ei tarvinnut kauan olla siellä töissä.

Vierailija
26/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia

Vierailija
27/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimat, jossa olin toimistotöissä ainoana naisena kapiaisten keskellä. Heistä kukaan ei puhunut minulle mitään jollei työhön liittyviä asioita lasket. Olin  ilmaa kaikille lukuunottamatta yhtä kapiaista jota kylläkin harvemmin näin. Kaiken lisäksi jouduin työskentelemään lähes naamatusten pomoni kanssa. 

Tämä kaikki oli aivan sietämätöntä nuorelle naiselle, koko tuon puoli vuotta olin ahdistunut. Ainoa hyvä puoli oli helppo työ. 

Vierailija
28/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaajan työtehtävät kuntouttavassa työssä , yäks

Vierailija
29/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-Market Etu-Lyötty

Olen asiakkaana käynyt pari kertaa 5 vuoden aikana. Mitä siellä on tapahtunut?

Vierailija
30/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden suomen suurimman yrityksen tehdas esihenkilöasema. Työajasta 70-80% palavereja, joten omia töitä ei ehtinyt tehdä kuin työajan ulkopuolella. Jos joku alaisista oli pois, tai ongelmatilanteissa ei voinut jatkaa päivää, automaattinen oletus oli että esihenkilö hoitaa hommat ja jatkaa päivää. Oletus, että puhelimeen vastataan 24/7 myös öisin ja viikonloppuisin. Kerrankin sain haukut johtajalta, kun en tuntiin soittanut takaisin tehtaalle, olivat yrittäneet soittaa. Olin uimassa Mistään ei maksettu ekstraa, vaan kaikki kuului palkkaan. Ylitöitä tuli noin 500h vuodessa. Peruspalkka oli sitä luokkaa, että firman kolmivuorotyöhön oleva duunari tienasi vuodessa enemmän.

Vierailija
31/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Vierailija
32/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu, jossa olin itse käynyt koulua 1-6 luokat. Suurin osa opettajista oli samalta ajalta, jolloin olin itse siellä oppilaana.

Vierailija
33/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään kaikki asiakaspalveluhommat niin tiskin takana kuin puhelinsellaiset. Ihmiset on vaan niin s**tanan tyhmiä! Pienempi prosentti ihmisistä on asiallisia ja omaa edes jonkinlaista aivotoimintaa.

Nykyisessä työssä viihdyn mainiosti, koska siinä on hyvin vähän ihmiskontaktia.

Jännä kun itse asiakkaana soitan minkä tahansa yrityksen asiakaspalveluun, kukaan ei meinaa ymmärtää kysymystä saati osaisi tai edes kiinnostaisi vastata kunnolla. Ja ihan normaalisti rauhallisesti ja selkeästi asiani esitän. S*tanan tyhmät löytyy sieltä eikä omasta kodistani.

Vierailija
34/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se oli Hyvinkään Tokmanni aikoinaan. Muuttui ihan järkyttäväksi paikaksi, kun sinne otettiin/siirrettiin toisesta liikkeestä aivan kamala pirttihirmu. Onneksi ei tarvinnut kauan olla siellä töissä.

Jos tarkoitat sitä Rmk siirettyä, komppaan. Hänen takia vaihdoin itsekkin työpaikkaa. 

Vierailija
35/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep !!! lappeenrannassa yksi pimeä läävä siellä  kahvitunnit kytättiin sekunnilleen.

Vierailija
36/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalausalan yritykset Oulun alueella.

Vierailija
37/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheyrityksissä on vähän se, että siellä eteneminen on käytännössä torpattu kun paikka on povattu suvun "viljamille" jne. Sitten esimiehesi saattaa olla tyyppi, jolla ei ole mitään käytännön kokemusta, koulutusta tai oikeastaan osaamistakaan. Mutta hoitaa silti niitä töitä alaistensa avustuksella. Oma outo maailmansa. Aikamoinen kahtiajako, jossa otetaan konfliktitilanteessa suvun puoli (oikeassa ja väärässä).

Vierailija
38/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston tutkimusapulainen. Ei mitään selvyyttä tullut ikinä siihen, mitä olisi mihin päivämäärään mennessä pitänyt tehdä. No, veronmaksajien rahoja nostelin aikani.

Vierailija
39/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppa. Aivan järkyttävää kyykytystä, työntekijää yritetään kusta silmään joka käänteessä. Jos haluat, että tessiä noudatetaan ja että jokaisesta tehdystä minuutista myös maksetaan, olet hankala ihminen. Saikkutuurauksista ym. ei mitään muille aloille tyypillisiä hälykorvauksia tai lisiä, kaikkeen pitäis suostua vain hyvää hyvyyttään. Pisimpään talossa olleet Minnat ja Sarit on tyypillisesti aivan sietämättömiä, elämäänsä kyllästyneitä riivinrautoja. En mene enää ikinä. Jos jään joskus työttömäksi nykyisestä hommasta, myyn ennemmin vaikka pe rsettä. 

Vierailija
40/234 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakauppa. Aivan järkyttävää kyykytystä, työntekijää yritetään kusta silmään joka käänteessä. Jos haluat, että tessiä noudatetaan ja että jokaisesta tehdystä minuutista myös maksetaan, olet hankala ihminen. Saikkutuurauksista ym. ei mitään muille aloille tyypillisiä hälykorvauksia tai lisiä, kaikkeen pitäis suostua vain hyvää hyvyyttään. Pisimpään talossa olleet Minnat ja Sarit on tyypillisesti aivan sietämättömiä, elämäänsä kyllästyneitä riivinrautoja. En mene enää ikinä. Jos jään joskus työttömäksi nykyisestä hommasta, myyn ennemmin vaikka pe rsettä. 

Sain vahvoja K-kauppa viboja :D