Missä olet nyt? Kotonako?
Kommentit (36)
Kotona, makoilen sohvalla aamukahvin kanssa ja lapset katsoo telkkaria, kohta pitäis jaksaa liikkua ulos
Kotona toipumassa sytostaattihoidosta. Ei tässä kovin kummoista jaksa.
Himassa.kohta lähden kauppaan.
T.eläkeläinen
Olen kotona, aamukahvia tässä juon. Olisi vessahätä, mutta antenniverkonmittausmiehet on tulossa, joten yritän pidätellä siihen kunnes ovat menneet. Ne on jo tässä rapussa, kerrosta ylempänä. Mulla on kesäloma nyt, kun kesätyöt alkaa kesäkuussa ja viime viikolla valmistuin koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Kesäasunnolla olen. Mietin jaksaisko tehdä jotain vai olisko rokulipäivä. Taidan käydä kylällä pullakahvilla ja salakuunnella paikallisten ukkojen juttuja. Kuulee parhaat juorut.
Tämä on aliarvostettu harrastus! Kävin usein koiralenkillä paikallisella huoltoasemalla hakemassa kahvin ja istuin huoltsikan "terassille". Siinä usein oli ns. vakkariukkelit paikalla, ja niiden juttuja oli hauska kuunnella ja usein liityin seuraankin.
Vierailija kirjoitti:
Kotona toipumassa sytostaattihoidosta. Ei tässä kovin kummoista jaksa.
Tiedän. Itsellä kolmisen vuotta sama tilanne. Tosin sytoja ei mulle voitu antaa kuin kaksi kertaa, kun elimistö ei sitä kestänyt ja kaikki arvot kuulemma romahti, että sytot jäi siihen. Säteillä sitten mentiin.
Saatiin tuolloin kasvain pois. Tällä hetkellä kontrollit 6 kk välein.
Junassa matkalla lapsuuden kotikaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Taikussa pillun päällä.
Onko alla oleva kuollut, vai mielikuvitusta, kun kirjoittelet samalla?
Chillailen asuntoautossa Bosnia ja Hertsegovinassa, sekä katselen kun mieheni tekee munakasta kaasuhellalla. Mietin että lähtisin aamiaisen jälkeen kävelylle, mutta taivas näyttää siltä että kohta voi tulla vettä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Inarissa susia naimassa .
Kerro Punahilkalle terkkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikussa pillun päällä.
Onko alla oleva kuollut, vai mielikuvitusta, kun kirjoittelet samalla?
Silikonista valmistettu...
Kesäasunnolla olen. Mietin jaksaisko tehdä jotain vai olisko rokulipäivä. Taidan käydä kylällä pullakahvilla ja salakuunnella paikallisten ukkojen juttuja. Kuulee parhaat juorut.