Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo häpeällä kasvattajat saataisiin vankilaan?

Vierailija
21.05.2025 |

On sairasta ja törkeää kasvattaa lasta häpeällä. Se kertoo vain kasvattajan omista mielenterveysongelmista.

Lasta tulee kasvattaa kannustaen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mietin juuri näitä koulupuukottajia, jotka leikkivät jotain sankaria, ettei olisi tullut minun lapsuudessani kysymykseenkään. Hullun leiman olisi saanut koko suku ja kersa remmiä perseelle yms.

Että on siinä häpeän tunteessa hyvätkin puolensa.

Nykyään on menty ihan outoon suuntaan. Mitä friikimpi ja sekopäisempi sen enemmän ymmärretään ja hyysätään.

Vierailija
2/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoittaen ja positiivisesti kannustaen. Kaikki muu on lasun paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mietin juuri näitä koulupuukottajia, jotka leikkivät jotain sankaria, ettei olisi tullut minun lapsuudessani kysymykseenkään. Hullun leiman olisi saanut koko suku ja kersa remmiä perseelle yms.

Nykyään on menty ihan outoon suuntaan. Mitä friikimpi ja sekopäisempi sen enemmän ymmärretään ja hyysätään.

Häpeällä nimenomaan saadaan hulluja yksilöitä aikaan. Jopa väkivaltaisia, koska onhan ne tilit tasattava.

Ja jos lapsesta ei hullua tule niin ainakin elämänsä alisuorittaja. Tuollaisista koituu pitkä penni veronmaksajien kontolle erilaisten mielenterveysongelmien ja työkyvyttömyyden muodossa.

Vierailija
4/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeällä nimenomaan saadaan hulluja yksilöitä aikaan. Jopa väkivaltaisia, koska onhan ne tilit tasattava.

Ja jos lapsesta ei hullua tule niin ainakin elämänsä alisuorittaja. Tuollaisista koituu pitkä penni veronmaksajien kontolle erilaisten mielenterveysongelmien ja työkyvyttömyyden muodossa.

No onkos tämä nykynuoriso paremmin selviytyvää elämän kolhuissa, jotka kuuluvat jokaisen elämään? Mitenkään remmin antoa puolustelematta. Itse en ole saanut, enkä antanut, mutta kuri on ollut sekä opetus oikeasta ja väärästä. Sietokyky, jota me kaikki tarvitsemme, oli ainakin parempi vanhemmalla sukupolvella.

Vierailija
5/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minut kasvatettiin näin ja noh, sanotaan vaan näin että minulle ei käynyt hyvin.

Vierailija
6/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onkos tämä nykynuoriso paremmin selviytyvää elämän kolhuissa, jotka kuuluvat jokaisen elämään? Mitenkään remmin ant

Kuri ja häpäiseminen tai nöyryyttäminen on eri asioita.

Vierailija
7/7 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään haitallista tuo häpeällä kasvattaminen kylläkin on. Tuota koulupuukottajaakin varmasti nöyryytetty todella paljon. Eikä siis välttämättä hänen vanhempiensa toimesta kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi