Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko stipendejä saada enemmän kuin yhden?

Vierailija
21.05.2025 |

Erityisesti toinen aste kiinnostaa. Olen saamassa yhden, joka piti itse hakea. Tämän saan. Opettajakin hakenut jotain, lopputulema selviää vasta valmistujaisjuhlissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minä en saanut yhtäkään vaikka mulla oli koko luokan paras todistus, pelkkiä kiitettäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Minä en saanut yhtäkään vaikka mulla oli koko luokan paras todistus, pelkkiä kiitettäviä.

Harmi. Itsekin olen aina ollut tosi hyvä oppilas, mutta hiljainen. Aiemmin en ole saanut ikinä mitään - enemmän stipendit menneet "tsemppareille" jne, ihan aiheesta kyllä! Nyt olen osallistunut paljon koulun toimintaan, hypännyt myös ennakkoluulottomasti mukavuusalueeni ulkopuolelle, jotka ovat varmasti olleet enemmän vaikuttamassa kuin vain hyvä koulumenestys. Tuo itse hakemanikin stipendi oli enemmän siitä, miten motivoitunut olen opintojen aikana ollut ja minkälaista tietotaitoa olen kerännyt.Vaikka tietenkin kaikki ovat varmasti ansainneet, niin nyt ensimmäistä kertaa elämässäni aion olla itsekäs ja sanoa, että olen ansainnut kaiken minkä saan.

- ap

Vierailija
4/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kai laki kiellä.

Vierailija
5/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta yritetään saada stipendejä mahdollisimman monelle.

Vierailija
6/6 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta yleensä ne hajautetaan, jotta mahdollisimman moni saisi sellaisen. Koulun ulkopuolelta tuleviin stipendeihin koulu harvemmin vaikuttaa, joten monessa mukana oleva menestynyt oppilas voi saada useampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi