Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alisuoriutuminen töissä ja liittoon kuuluminen

Vierailija
21.05.2025 |

Ammattiliitot tarjoavat yleensä jäsenilleen ilmaista oikeusapua epäasiallisissa irtisanomisissa tai muussa epäasiallisessa kohtelussa. Vaikkapa tulevaisuuden tilanteessa, kun pomo sanoo, että alisuoriudut ja sinut irtisanotaan. Siinä yksi syy kuulua liittoon, vaikka orpo-purra viekin verovähennysoikeuden.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit -tua on ammattiliitot tehneet Euroopassa viimeisen 40 vuoden aikana?! 

Eurooppalaiset duunarit on laitettu kilpailemaan kiinalaisten orjien kanssa ilman mitään sanktioita. Kiinalainen duunari on orjan asemassa kun sillä ei ole ammattiliittoja tukena ja siitä johtuen heillä ei ole lomia, oikeutta lakkoiluun, työaika on aina ja työturvallisuus on olematon. 

Miten meni niinku omasta mielestä ammattiliitot? Miksi sallitte tämän? Miksi ei ole ollut korkeita tulleja kiinalaisille tuotteille jo 40 vuotta? Luulitteko että businesmiehet ovat eurooppalaisen duunarin puolella! 

Älkää ikinä salliko businessmiesten määritellä politiikkaa. Busineksen pitää sopeutua politiikkaan, ei päinvastoin.

P.S. Kiinalainen tehdas saastuttaa paljon enemmän kuin Euroopassa tehtaat. Miten vihreät olette tämän sallineet? 

Menikö aika ma -muuttajien oikeuksia miettiessä?

Pamin lehdissä oli juttuja afrikan työntekijöistä, siis afrikassa, silloin totesin että mitä helvettiä, ei minua kiinnosta afrikan työt, työntekijät keskittyisivät suomen duunareiden edunvalvontaan mutta ei, lisää tuli kaikkea roskaa ulkomailta joten sai liitto jäädä.Liitot ei tee mitään muuta kun rahastavat.

Vierailija
22/23 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluaisi roikkua liiton avulla työssä, johon työnantaja ei halua minua. Minulle on tärkeää, että minua arvostetaan.

Olet hyvä esimerkki ruskeakielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kommari, työntekijälle on vain yksi tarkoitus - tehdä rahaa yhtiölle eli työpanoksen pitää olla tuottavaa eli arvokkaampaa kuin palkkamenot. Joten tulos tai ulos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi