Mä pelkään kuolemaa ja en tuu pääsee mihinkään hyvään paikkaan
Oon tehnyt syntiä ja mulla mielenterveydenhäiriö. Eli tuskin pääsen taivaaseen jos sellainen olisi. Asia ahdistaa mua
Kommentit (21)
Suurin osa meistä menee helvettiin, jos se on olemassa. Esimerkiksi palstatrolleille on varmasti oma kerroksensa, samoin kuin vaikka huijareille, raiskaajille ja diktaattoreille.
Minä haluan uskoa uudelleen syntymiseen. Seuraavassa elämässä haluaisin syntyä vaikkapa Sveitsissä, Italiassa tai Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa meistä menee helvettiin, jos se on olemassa. Esimerkiksi palstatrolleille on varmasti oma kerroksensa, samoin kuin vaikka huijareille, raiskaajille ja diktaattoreille.
Jos taivas on olemassa, jokainen pääsee sinne. Tämä elämä on niin rankka kokemus, että jokin palkinto varmaan odottaa erämaan vaeltajaa.
Pääset sinne minne kaikki muutkin - maan alle ja unholaan.
Kukaan ei ole olemassa ikuisesti ja kenenkään elämällä ei ole lopulta mitään suurempaa merkitystä, sillä lopulta kaikki katoaa ja mitään meistä ei jää jäljelle.
Joillekin se on lohdullinen ajatus, jotkut eivät sitä kestä. Mutta totuus se on siitä huolimatta.
Syntien anteeksianto on tarjolla kaikille ihmisille.
Jeesuken ristinkuoleman ja veren kautta.
Vierailija kirjoitti:
... Ja moderaattoreille!
Yleensä kun tulee vastoinkäymisiä ja terveyshuolia, helposti pelkää kuolemaa ja sairauksia. Ja se kuulostaa aika inhimilliseltä ja normaalilta. Kevään ja kesän valoisuus voi lisätä myös pelkoja.
Kukaan ei voi tietää mitä kuolemanjälkeen on. Itse uskon taivaaseen vaikka en ole kirkkouskovainen. Ja sielunvaellukseen. Jokainen saa ansionsa mukaan, mutta aina voi tehdä parannuksen. Kärsii karmansa ja yrittää jatkossa elää paremmin. Kun et vielä kuollut ehdit tehdä hyviä tekoja joilla parannat osaasi tulevassa elämässä. Ei mitään pelättävää. Rakkaus on universumin vahvin voima.
Sanon tämän nyt vielä kerran, kun ihminen kuolee hän ei päädy minnekään. Tietoisuus lakkaa olemasta, siinä kaikki. Kaikki muu on taikauskoa joka ei sovi aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän nyt vielä kerran, kun ihminen kuolee hän ei päädy minnekään. Tietoisuus lakkaa olemasta, siinä kaikki. Kaikki muu on taikauskoa joka ei sovi aikuisille.
Ei kannata perehtyä aiheeseen tai lukea enempää. Yllätyt iloisesti sitten joskus. Älä lue tätä kirjaa: Eben Alexander, Totuus taivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Pääset sinne minne kaikki muutkin - maan alle ja unholaan.
Kukaan ei ole olemassa ikuisesti ja kenenkään elämällä ei ole lopulta mitään suurempaa merkitystä, sillä lopulta kaikki katoaa ja mitään meistä ei jää jäljelle.
Joillekin se on lohdullinen ajatus, jotkut eivät sitä kestä. Mutta totuus se on siitä huolimatta.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää mitä kuolemanjälkeen on. Itse uskon taivaaseen vaikka en ole kirkkouskovainen. Ja sielunvaellukseen. Jokainen saa ansionsa mukaan, mutta aina voi tehdä parannuksen. Kärsii karmansa ja yrittää jatkossa elää paremmin. Kun et vielä kuollut ehdit tehdä hyviä tekoja joilla parannat osaasi tulevassa elämässä. Ei mitään pelättävää. Rakkaus on universumin vahvin voima.
Uskot taivaaseen ja sielunvaellukseen? Nehän sulkevat toisensa pois.
On aina mahdollisuus parannukseen, nyt ja siellä. Ei ole kiveen hakattu että joku olisi aina pahis. Itseäkin pelotti jo kuolema kun terveysjuttu tuli, vaikken ole kuolemassa tietääkseni.