Köyhät tekevät rahan takia mitä vain?
Kommentit (26)
Koska työnantaja on itse epätoivoinen ja tekee ihan mitä vain niin sitten kuvittelee, että työntekijätkin ovat samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tilinsaldosta ole kiinni, vaan moraalista ja rahanahneudesta.
Nii-i. Peluri on oikea sana. Pelaaminen on se juttu. Ei niinkään saavutus. Se on tylsää sitten. Aina pitää olla uutta ja jännää saavutettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tilinsaldosta ole kiinni, vaan moraalista ja rahanahneudesta.
Jos on joustava moraali on valmis rahan takia tekemään melkein mitä vain
Tottakai teen pimeitä töitä ainakin olen tehnyt. Ei väliä onko 4 tunnin homma tai kuukauden homma, jos joku maksaa käteen rahaa niin teen. Tein yhdelle tunnetulle tyypille kaksi kuukautta remonttia ja se maksoi 2000 euroa käteen.
Kun itse elin tiukalla budjetilla, kyllä tein vaikka mitä. Muistan ex toi kerran taas vanhoja saamiaan huonekaluja ja myin niitä alueen fb.ssä.
Vein yhtä sohvaa vajaa km päähän nokkakärryillä ja sain siitä 5 e. Ostin koko rahalla puurohiutaleita. Tai sain paljon leipäkoneita ja myin töissä näitä. Oliko 3 e leipä mitä sain.
Työnantaja tekee ihan mitä vain. Vaikka sitten kirjoittaa 24/7 7 päivånä viikossa nettipalstoille kymmeniä vuosia ja ruinaa takaisin entistä työntekijää töihin. Kuinka epätoivoinen voi ollakaan työnantaja?