Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka on kehittynyt henkisesti ja fyysisestikin myöhässä

Vierailija
20.05.2025 |

Olin lapsena ja nuorena sellainen haluton, yksinkertainen höntti, keskinkertainen koulussa ja ulkonäöltään supertavallinen. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota koska olin samaa sävyä seinien kanssa. Nykyään melkein 40-vuotiaana minusta on kuoriutunut todella kehittynyt, aikaansaava, monipuolinen, älykäs. Olen näyttävämpi ja kauniimpi. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama,toiset on myöhään kukkivia. 

Vierailija
2/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Olin fiksu, nätti ja lahjakas, ja nyt olen syrjäänvetäytyvä nössö, jolla on vaikeuksia lukea yhtäkään kirjaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋

Vierailija
4/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupelis juu. Munat ei oo vieläkään kehittyneet normaali kokoon . Eiköhän se tässä lähiviikkoina kasvu ala .

m67

Vierailija
5/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvä koulussa mutta muuten lapsellinen pitkään ja vieläkin vanhuksena. Sosiaalisesti huonotaitoinen.  Mutta tällä on menty.  Joskus hirvittää miten erilainen äiti lapsillani oli.  Ovat kaikki kuitenkin korkeasti koulutettuja hyväpalkkaisia - ihan omin avuin.

Vierailija
6/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Siinä vaiheessa, kun muut miettivät jotain poikaystäväkuvioita, niin minä pukeuduin vielä lastenvaatteisiin enkä edes tiennyt mitä poikien kanssa tehdään ja miten tullaan raskaaksi jne. Vasta nelikymppisenä musta tuli oikeasti aikuinen.

Vierailija
7/7 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oppinut myös imemään ja nielemään?