Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset tulkaa vastaamaan

Vierailija
20.05.2025 |

Mitä mieltä te olisitte jos teidän puoliso tekisi reissuhommia ulkomailla ja aina asuessaan eri hotelleissa tekee tuttavuutta respa/hotellityöntekijöiden kanssa (naisten) ja lisäilee itse näitä somessa kaveriksi sekä saa seuraispyyntöjä näiltä työntekijöiltä? Onko normaalia muutenkaan tehdä tuttavuutta näiden työntekijöiden kanssa?

Kiitos kaikille ketkä jaksatte vastailla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Puolisosi ekstrovertti?

Jotkut kaverillisia kaikille jotka vieraanvaraisia, kohteliaita, asiakaspalveluhenkisiä jne heitä kohtaan

Puolisoni myös hotellin respan somekamuksi ottanut, tosin kyseessä oli samaa sukupuolta oleva henkilö jonka kanssa ajankuluksi juttelivat pitkin reissuviikkoa esim paikalliseen ruokakulttuuriin liittyen.'

Hyvin mahdollista.

Mutta yhtä hyvin same sex/

lil' walk on the wild side case

miesten kesken. 

Vierailija
42/45 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostaisin mielipiteeni sen jälkeen, kun olisin kysynyt mieheltäni, että miksi tekee niin.  Sitä ennen olisin ilman mielipidettäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodostaisin mielipiteeni sen jälkeen, kun olisin kysynyt mieheltäni, että miksi tekee niin.  Sitä ennen olisin ilman mielipidettäni.

Mies sanoo että heidän kanssaan on mukava jutella niitä näitä ja viimeisin seurauspyyntö tuli respatyöntekijältä, jota hän ei hyväksynyt, koska sanoin että ei tunnu mukavalta. Aikaisemmin hän itse laittoi yhdelle työntekijälle seurauspyynnön. En itse koskaan tekisi moista. 

-ap

Vierailija
44/45 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies tuollanen on. Ei olisi ainakaan minun mies enää tuollaisen jälkeen.

Vierailija
45/45 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo että heidän kanssaan on mukava jutella niitä näitä ja viimeisin seurauspyyntö tuli respatyöntekijältä, jota hän ei hyväksynyt, koska sanoin että ei tunnu mukavalta. Aikaisemmin hän itse laittoi yhdelle työntekijälle seurauspyynnön. En itse koskaan tekisi moista. 

-ap

Suosittelen sitten luottamaan miehen selitykseen. Olipa se valkoinen valhe tai ei. Jos oli valkoinen valhe, niin asia tulee itsestään ilmi jonkun ajan kuluttua ilman erillistä yrittämistä.