Naiset tulkaa vastaamaan
Mitä mieltä te olisitte jos teidän puoliso tekisi reissuhommia ulkomailla ja aina asuessaan eri hotelleissa tekee tuttavuutta respa/hotellityöntekijöiden kanssa (naisten) ja lisäilee itse näitä somessa kaveriksi sekä saa seuraispyyntöjä näiltä työntekijöiltä? Onko normaalia muutenkaan tehdä tuttavuutta näiden työntekijöiden kanssa?
Kiitos kaikille ketkä jaksatte vastailla.
Kommentit (45)
Muodostaisin mielipiteeni sen jälkeen, kun olisin kysynyt mieheltäni, että miksi tekee niin. Sitä ennen olisin ilman mielipidettäni.
Vierailija kirjoitti:
Muodostaisin mielipiteeni sen jälkeen, kun olisin kysynyt mieheltäni, että miksi tekee niin. Sitä ennen olisin ilman mielipidettäni.
Mies sanoo että heidän kanssaan on mukava jutella niitä näitä ja viimeisin seurauspyyntö tuli respatyöntekijältä, jota hän ei hyväksynyt, koska sanoin että ei tunnu mukavalta. Aikaisemmin hän itse laittoi yhdelle työntekijälle seurauspyynnön. En itse koskaan tekisi moista.
-ap
Mikä mies tuollanen on. Ei olisi ainakaan minun mies enää tuollaisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo että heidän kanssaan on mukava jutella niitä näitä ja viimeisin seurauspyyntö tuli respatyöntekijältä, jota hän ei hyväksynyt, koska sanoin että ei tunnu mukavalta. Aikaisemmin hän itse laittoi yhdelle työntekijälle seurauspyynnön. En itse koskaan tekisi moista.
-ap
Suosittelen sitten luottamaan miehen selitykseen. Olipa se valkoinen valhe tai ei. Jos oli valkoinen valhe, niin asia tulee itsestään ilmi jonkun ajan kuluttua ilman erillistä yrittämistä.