Mies hermostui minuun
Mies oli varannut tiskikoneen peitelevyn asennuksen..joka olisi ollut huomen aamulla.kertoi minulle asiasta tänään.olisin ehkä myöhästynyt töistä, joten kieltäydyin
Mies pakotti minut soittamaan asentajalle.Kerroin etten ehdi töiltäni.
Menikö oikein?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olisit sanonut miehelle että on aamulla paikalla että asentaja pääsee teille. Nyt olet ovimatto jota poljetaan.
Mies ei ole silloin kotona.Joutuu olemaan muualla.Ajatteli että minä hoidan ennen töitä, jouksen sitten töihin henkeni hädässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos olisit sanonut miehelle että on aamulla paikalla että asentaja pääsee teille. Nyt olet ovimatto jota poljetaan.
Minä soitin ja peruin, hävetti.
Ap
Mies on itse sössinyt niin, että eräs yritys olisi menettänyt hänen tilaamansa työn huomiselle.Motkotin illalla, mies murjotti ja sanoi 24h ennen on perumaoikeus mihin vain.
Tänään minä tunnollinen ihminen perun miehen puolesta huomisen asennuksen, että ehdin töihin
Ap
Kannattaa erota jos tuollaisesta hermostuu.
Asia käsitelty
Miehen mukaan hermostuin turhasta:)
Illalla levitän jalat
Ap
En ymmärtänyt yhtään, mistä tässä on kyse, mutta jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa erota jos tuollaisesta hermostuu.
Miehen minusta?
Mies on tottunut poistumaan kotoa klo 15
Haluatko sinä miehen???
No
Ap
Vierailija kirjoitti:
Osaatko yhdyssanat?
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat yhdyssanat, muusta ei väliä:)
Ensinnäkin; täysin turha tuollainen peitelevy. Tiskikone toimii mainiosti ilmankin.
Toiseksi. Kai se asentaja osaa sen asentaa itsekin. Päästää töihin lähtiessä sisään ja käskee lukita oven lähtiessään.
Kolmanneksi: Jos minut määrättäisiin pitämään peitelevyn asentajalle seuraa, niin minähän pitäisin. Taitaisi siinä vain peitelevy jäädä asentamatta.