Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

$$$$TAMMENTERHOT KE-TO$$$$$$

20.03.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Niin pirtsakkana olin tänään kuuen aikaan, mut nyt alkaa olo hyytymään. Istahin sit tähän kahvikupposen ja suklaakeksin kera :b

Tein muuten löydön!! Kantolan suklaa kaurakeksi. Noita kyllä ostan ristiäisiinki, on sen verran hyviä ja kotosen makusia :)

Me oltiin jo ysin aikaan ulkosalla tänään, ett päivä potkastiin aika vauhilla käyntiin. Yö meniki hyvin, ei kai sitä muuten ois virtaa ollukkaa. Kossi meni ysin aikaan koppaan nukkumaan ja vähä jälkeen yhen vasta eka kerran heräsi. Tarkotus oli laittaa syönnin päälle takas koppaan, mut kas ku nukahin kesken aikomisen. Toisen kerran sit heräili jotai neljän hujakoilla. Sitten kuuelta oli valmiina kukkumaan niin siirryttiin keittiöön, ku olin aikani vetkutellu sängyssä.

Ukko lähti kuuen aikaan ajeleen, ku sillä oli kai matkaa jotain yli 600 kilsaa. Työkeikalle siis lähti ja huomenna suunnistaa kotia kohti.

[b]Göögle [/b]pistit varmaan vauvan koossa pohjat ;)

[b]Sulina [/b]ookko käyny kirppiksiä kiertämässä nyt ku oot " maisemissa" ? Aattelin tiiäkkö paikkakuntas vaunuliikkeen vievän toiselle kirpparille myyntiin tavaraa. . .kuulin siittä jostai ja itellä on vielä käymättä kattomassa oisko siellä mitään mulle. Käsitin, ett niillä lähes aina on siellä jottai myynnistä pois menevää kamaa tarjolla.

[b]Maria [/b]heh :D no on tosiaan saduille aiheet :) mut miksi ei ne kuuntelis vaikka mainoksia. Ja eihän sitä tiiä mitä Jere sulle vastasi. .

[b]Lyyti [/b]ei mitn :) jospa tässä törmäiltäs.

[b]Ceciliah [/b]otahan kunnon päikkärit tänään.

[b]Chatti ajoista [/b]niin lyödäänkö ns. lukkoon jotai aikoja? Jos ainaki ilta-aikana ois se jotai klo 19-21 niin rapakon takaa saahaan osallistuja ;) mut mie monasti saatan olla iltahuudoissa tuohon aikaan, jossei osaa oikeeseen aikaan syöttää jne miekkosta.

Mut päivällä voisin näkyillä sitten, sanotaanko ajaksi klo 13?? Ehotelkaas :)

[b]Vauvakuume!![/b] elkääs nyt hyvät naikkoset sentään vielä ;) Ei mut mä en voi tähän ottaa kantaa, ku mä oon niin rakastunu!! Kossi on vieny jalat alta. Tänään aikaste aamulla vaan kattelin, ku toinen niin rauhallisen raukeena veti sikeitä mun vieressä. Ei oikeen tuo isompi miekkonen kiinnosta. .

Jopas nyt tuli tööt olo. Vaikka omasta mielestä hyvä yö takana. Tosin eilen tuli siivottua ja väsytettyä ittesä niin kai se vielä tuntuu. Pitää varmaan vähä myöhemmin laittaa akkaki päikkäreille ja elppasta itekki.

Ei nyt raksuta tän enempää .

Z + uinuva Kossi ja akka touhuissaan

Vierailija
22/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Göögle, meilläkin on täällä iso vauva ja vielä tyttö ;)

Kahden kuun ikäisenä oli 7180 grammaa (synt. 5225) ja 59 cm (55cm). Eli meidän neiti on ollut vähän painavampi kuin teidän poika nyt saman ikäisenä, mutta pituutta meidän neitillä ei ole ihan niin paljon tullut (tosin epäilen, että saattoi tulla mittausvirhekin)..

Eli kyllä täällä isoja lapsia muillakin on ja hartiat ja kädet tällä mammalla on ainakin koetuksella.

Mä en myöskään iltaisin välttämättä ehdi aina tiettyyn aikaan chattiin, mutta toi Zatun ehdottama klo 13 vois olla sellainen, että useimpina päivinä siihen aikaan saattaisin ehtiä. Nyt neiti nukkuu ulkona vaunuissa ja isompien lastenkin kanssa tultiin just ulkoa sisälle, eli jos kaikki päivät olis rytmiltään suhtsamanlaisia (niinkuin yritän), niin klo 13 kävis mulle hyvin. Ja iltaisin voisin yrittää ehtiä, jos suinkin.

Mutta nyt pitää aloittaa siivousta tähänkin taloon.. Ja ihanaa, meillä on ollut tiskikone rikki 2 kuukautta ja eilen mies sit vihdoinkin sen korjasi (miten niin saamaton).. ;) Joten tänä aamuna sain koneen pyörimään, eikä tartte enää käsin tiskata kaikkia astioita..

-äitiliini ja tytteli huomenna 11 vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... silloin sitä sentään oli iho loistavassa kunnossa.. Nyt tukka rasvoittuu taas päivässä, finnejä pukkaa naaman täyteen, mieliala heittelee... *plääääh*

Jostain kumman syystä sitä on tullut ikävä raskausaikaa!

Tänään tytsi täyttää muuten 10 vkoa ! <3

Lyhytkuulumiset tällä kertaa, kutsu käy =)

Vierailija
24/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Cec toi on liiankin tuttua myös meillä kakkosen kanssa. Ja sitä jatkuin 10kk asti kunnes mies oli sitä mieltä että olis unikoulun aika. siinä vaiheessa olin kuin zombi. VOIMIA sulle CEC.

Onneks miedän kirppu on hivenen parempi nukkumaan. Eka unipätkä voi olla jopa 5-6h pitkiä, mut sen jälkeen ei saa enää omaan sänkyyn vaan on rinnassa kiinni. Onneks olen oppinut nukkumaan vaikka tyttö lutkuttaa rintaa.

Meillä mies on ollut pari päivää reissussa ja kakkonen on pitänut mua hereillä alkuyön ja tyttö huolehtii loppu yöstä. Onneks mies tulee tänään kotiin, saa luvan hoitaa kaikki 3 kun meen kauppaan, ihan yksin Jee ;D

Vauvakuumeesta: mulla on krooninen vauvakuume, ei se lähde kulumallakaan. Mulla myös on se tunne, että tässäkö tää nyt on? Vaikka mulla on 3 ihanaa lasta ja mies, mut ei kait ajatuksilleen voi mitään. Sen mä tiedän että mies ei enää haluu lisää lapsia, mutta mutta..... eihän sitä koskaan tiedä jos sen pään sais vielä käännettyä.

Mä oon löytönyt ainakin väliaikaisen ratkaisun meidän masuvaivoihin :) Tyttö on yrittänyt naama punaisena ja tuskaisena saada kakkaa tulemaan siinä kuitenkaan onnistumatta. Nyt sitten kokeilin antaa mallasuutetta ja se on ainakin tän vko:n auttanut. Kakka ja ilma tulee helpommin ulos ilman itkemistä ja karmeita masuväänteitä.

-MM- ja flickan s 18.1

Vierailija
25/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että täälläkin kelpaa kovasti hihat suuhun! Vissiin ovat hyvänmakuisia tai jännän tuntuisia, tiedä häntä. Muutenki pari viikkoo sitten alkoi neitillä tulla sylkeä oikein kunnolla. Nyt jo voi puhua oikein kuolasta, sen verran sitä tulee suusta =)

Joskus nuolee muuten kämmenselkäänsä kun on mun olalla tms pystyasennossa. Hassun näköistä puuhaa.

Leluista ei vielä ymmärrä, tarkotan siis, että kädet ei vielä osaa tarttua leluihin yms. Kyllä tuo kaikkia roikkuvia leluja ja kuvia kovasti katselee, niin ja TV:tä. Eilenkin katseli kovin tarkkaavaisena Dr.Phill:ä =) Sanoinkin, että jos toi Phill sattuis yhtäkkiä tulla kylään, niin tytsi varmaan väläyttäisi sille heti aurinkoisen hymyn *tuttu mies*

Mäkin alan kohta olla enemmän kärryillä teitin kuulumisista kun saan kotiin tietsikan. ADSL meille jo käytiin kytkemässä, nyt vaan oottelen sitä tietokonetta. Pääsee PÄIVITTÄIN nettiin *wau*

Cec:lle TODELLA voimia öihin ja päiviin tietysti kanssa. Taidan olla otdella onnekas itse, kun tyttö nukkuu yötä ja koko ajan pitenee nukuttu aika. Tänäänkin nukkuin puoli seitsemään asti. Toki sängyssä alkaa ähellys varmaan tuntia ennen heräämistä: ei itke eikä ole hereillä, mutta semmosta liikehdintää ja ähkinää alkaa kuulua. Tänä aamuna oli NIIIN hyvällä päällä kun heräsi: väläytteli iskälle semmosia hymyjä, että. Meillä täytyy ajottaa tuo herääminen niin että iskä on vielä kotona, kun mun kädet on aivan " hajalla" aamuisin. En saa noiden ranteiden takia nostettua tyttöä vähään aikaan. Vaiva helpottuu aamupäivän aikana ja näin iltapäivästä ei tunnu enää missään =)

Tuosta vauvalle juttelusta, niin olin aluksi vähän hölmönä, että mitä sille nyt voi jutella.. No kun teidän tekstejä luki, niin ihan yhtä älyvapaata tulee omasta suusta =) Me jutellaan tytsin kaa nykyään ranskaa *hih* sen verran tulee ggrrrrrhh äänteitä tytsin suusta, että kuulostaa ihan ranskalta. Kauheasti häntä naurattaa kun vastaan samalla tavalla. Varsinkin hoitopöydällä meillä on näitä tosi ihania hetkiä, kun tytsi tuijottaa silmiin suoraan ja koittaa toimittaa. Hoitopöydällä on harjoteltu myös istumaan nousua. Hauska huomata, että oikein jänittää kroppansa ja katselee ihmeissään sivuilleen kun nousee istuvaan asentoon.

Mahallaan ei kauheasti tykkää olla. Tytsillä on vähän lyhyt pinna *grhm* ja kun ei heti saa päätään ylös tai käännettyä niin suuttuu niin että kädet on vaan sivuilla levällään ja nuppi muuttuu punaseksi ja huuto kuuluu. Oon nyt kuitenkin joka päivä monta kertaa ruvennu laittaan mahalleen että noi niskalihakset kehittyisivät kans. Etupuolen lihakset tuntuu olevan kunnossa kun pystyy vetämään jalat melkein korviin saakka =)

Ootteko muuten ajatelleet vauvauintia alata harrastaan?

Mary ja tytsi 10vk

Vierailija
26/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin tänää pieneltä reissulta kotio ja tää päivä on ollu kyllä tosi väsyttävä..ja tytöt on ollu kans tosi kiukkusia kun yöunet jäi viime yönä nii lyhyiksi..mulla on jälkitarkastus vasta ensviikon tiistaina,saas nähä mitä ne mulle ehkäsyksi tällä kertaa tyrkyttää..yhtenä päivänä mun äijä viitti sanoo mulle että mä en tee kotona yhtää mitään,sillon kyllä suutuin ja sanoin hälle aika rumasti takasin,mut mitä rupee väittämään sellasta,hän ei ite kyllä tunnu täällä tekevän mitään..pyykitki sais olla varmaa vuoden päivät kuivumassa jos mä en niitä laskuttas,ja siitäki oon hälle sanonut,mut hänen vastaus on vaa että kun sää ehit aina ensin ni ei hänelle jää mitään..vaikka hyvin vois oma-aloitteisesti ryhtyy hommiin,mut ei niin ei..mut nyt täytyy koittaa kyl syödä jotai kun pari päivää on ollu oksettava olo mut silti oksua ei vaan tuu..

mansemamma ja Jasmin (s.10.01.07)

Vierailija
27/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläsin' ä iltoina kyllä todellakin pysyy vauvakuumeet kaukana,harmittaa ihan vietävästi,pikku neiti karju vajaat kolme tuntia,mies tietenkin poissa kotoa ja kaksi iki-ihanaa isompaa tyttöä leikki niin nätisti koko illan keskenään ja söivät iltapalat ja harjasivat hampaat ja olivat maailman kilteimpiä ja nyt kaikki on nukkumassa ja mulla on niin paha mieli kun isommat tytöt jää kokonaan ilman huomiota näinä iltoina kun vauva huutaa..isompi sano että tais olla vauvalla tosi huono päivä kun on vaan huutanu..toivottavasti tälläsiä iltoja ei tuu paljoa enää,ainakaan niin että oon ilman miestä kotona,jotenkin kun on kaks niin se sujuu vielä.. nostan hattua kyllä yksinhuoltaja äideille,niille kellä mies on reissutöissä tai niille kenen mies ei ole vaan läsnä ja apuna..

Kiitos kun sain vuodattaa :) tuli heti parempi mieli.

Toivottavasti kaikki saisivat tänä yönä nukkua paremmin!

T:Hiljaisuutta kuunteleva Isa

Vierailija
28/28 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]meinaan tätä iltaa. Aattelin ja pelkäsinki etutassuun, ett mitähän tästä tulee ku yksinään pitää pärjätä lapsosten kanssa. Ku ei oo tullu tällasta aiemmin koettua kahen kanssa.

Miekkonen päätti sit kai helpottaa mamin iltaa, ku katteli ilman tuttia (!!) sitterissä auttaessani akan suihkussa käyntiä. Systeri kävi poitsujensa kanssa ja sillon meinas vähä äänivallit murtua tän mökin sisällä, mut muuten voin sanoo ett hyvin meni ilta. Tissille murisi vähän ja tuttipullolle, syönti jäi vähiin, mut oliki tankkaillu alkuillan suht tiuhaan. Kossi sit kattoa tillotti mua silmiin ja nukahti kiltisti syliin :)

Mut katotaas mitä yö tuo tullessaan ja huomenna oon menossa shoppaileen. .

Joten nyt kipitän pikimmiten peiton alle. Omituista vallata tuplapeitto yksinään.

Öitä

-Z-