Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

selittäkääs sit mulle Leevin biisi..

Vierailija
26.06.2011 |

Missä se laulaa että " ...se luoti tuli oviaukosta, ohi ajavasta autosta, otti kitarasta kimmokkeen, osui portsaria pohkeeseen..." ym ym Siis mikä luoti? Mistä vauvasta siinä puhutaan? En tajuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisitkö onnesta

Jos panisin sua kunnolla

Kun väität etten uskalla

Enää ajaa silmät ummessa

Kovin helposti ei kiinni saa

Sitä kadonnutta nuoruutta

Ja mieletöntä fiilistä

Kun on ensikertaa kännissä

No ehkä elämässä tarvitsee

Joskus selitellä itselleen

Ja eritellä mielessään

Miksi kuviot on pielessään

Kun sitä tuskin edes

Voi aavistaa unissaan

Kuka saa ja kenelle annetaan

Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan

Se vituttaa ei saa

Sut vaikka kantapaikasta kannetaan

Ulos asti rauhoittumaan

Kun hakemalla syitä haetaan

Se luoti tuli oviaukosta

Ohiajavasta autosta

otti kitarasta kimmokkeen

Ja osui portsaria pohkeeseen

Ja vaikka alle varttitunnissa

Oli virkavalta paikalla

Ja koko kylä saatiin saarroksiin

Kun tekijätkin tiedettiin

Ei löydetty kuin

Pelkkä rämisevä peltisanko täynnä luodinreikiä

Ja bussipysäkiltä kylmissään sen tyttöystävä

Kassi kädessään

En tiedä yritinkö ollenkaan

Edes painaa jarrupoljinta

Vai unohdinko jarruttaa

Siinä sohjoisessa kaarteessa

Mä olen pahoillani kaikesta

Mua turha pahalla on muistella

Vastaantulijoiden kaistalla

On vittumaista luistella

Kun sitä tuskin edes

Voi aavistaa unissaan

Kuka saa ja kenelle annetaan

Ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan

Se vituttaa ei saa

Sut vaikka kantapaikasta kannetaan

Ulos asti rauhoittumaan

Kun hakemalla syitä haetaan

Mutta mitään älä tunnusta

Älä kerro edes vauvasta

Kukaan kuitenkaan ei ymmärrä

Mitä koettu on yhdessä

Minä kortin lupaan postittaa

jostain vähän kauempaa

Jos sitä perille en muuten saa

Sen tuuli sulle kuljettaa

Itkisitkö onnesta

Vierailija
2/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoti??? Pomppasi kitaraan ja siitä pohkeeseen. Sillä laulajalalla on vauva jonkun kanssa, eikä se halua että siitä kerrotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakenut tyttökaverinsa kanssa jännitystä elämään, kun mikään ei tuntunut enää miltään kuten nuorena. Ammuskelivatko sitä peltiämpäriä... En saa selvää. Nyt on sitten onnistuneesti pakomatkalla ja laulaa tyttökaverilleen, että pitäisi edelleen turpansa kiinni. Heille on tulossa myös vauva.

Vierailija
4/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkerasta ja epäonnisesta miehestä, joka heitetään kapakasta. Hakee sitten aseen, jolla ampuu ja lähtee pakoon jättäen raskaana olevan tyttöystävän bussipysäkille. Ajaa pöpelikköön ja joutuu vankilaan.

tämä siis oma ajatus sanoista, joku voi olla muuta mieltä

Vierailija
5/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä kortin lupaan postittaa

jostain vähän kauempaa"

vankilaksi tai pakomatkaksi

Vierailija
6/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä kortin lupaan postittaa jostain vähän kauempaa" vankilaksi tai pakomatkaksi

myös kuolemaanksikin.

sama

Vierailija
7/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kertoo levottomasta nuoresta miehestä joka tosiaan hakee jännitystä elämään riehumalla, asekin on ostettu ja sillä lesoiltu ja ammuttu peltiämpäriin reikiä.

Tilanne menee sitten kerran rähinäksi kotikapakassa, tyyppi kannetaan ulos, ja suuttuu siitä, kännipäissään hakee kotoa aseen, ampuu kohti ravintolaa ja osuu sen kummemmin tähtäämättä portsaria pohkeseen.

Poliisit lähtee hakemaan tyyppiä kotoaan mutta jätkä on jo lähtenyt pakenemaan, tyttöystävän on jättänyt kyydistä ja luvannut laittaa kortin tulemaan.

Mutta pakomatkalla jossain ajoi sohjoisessa kaarteessa vastaantulijoiden kaistalle ja kuoli, kortin tuo vain "tuuli".

Vauvasta en osaa sanoa, onko tyttöystävä raskaana ja jätkä tavallaan sanoo että älä laita sitä minun nimiini - vai ovatko tehneet abortin.

Vierailija
8/15 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis laulu tuo minusta on... Voisi vielä tulkita, että ajattelee viimeisellä hetkellä (ajaessaan silmät kiinni kuten eka säkeistössä sanotaan - eli ehkä tahallaan tahtookin antaa kuolemalle mahdollisuuden) tyttöystäväänsä ja kunnon panoa, tyttöä itkemässä onnesta.

Pieniä aiheita, isoja tunteita.

Vierailija
9/15 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä sörnäisten metroasemalla oli semmoinen kapakka. Menin sisälle, niin semmoinen järkyttävän massiivinen poke kertoi, kuinka häntä oli ammuttu pohkeeseen.

Göstä varmaan yhdistellyt faktaa ja fiktiota.

Tuossa puhutaan, että nainen kannettiin ulos rauhoittumaan.

Alan mesta oli muistaakseni kuppilan nimi.

Vierailija
10/15 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti taas nostettu 7 vuotta vanha keskustelu

Vierailija
11/15 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kertoo levottomasta nuoresta miehestä joka tosiaan hakee jännitystä elämään riehumalla, asekin on ostettu ja sillä lesoiltu ja ammuttu peltiämpäriin reikiä.

Tilanne menee sitten kerran rähinäksi kotikapakassa, tyyppi kannetaan ulos, ja suuttuu siitä, kännipäissään hakee kotoa aseen, ampuu kohti ravintolaa ja osuu sen kummemmin tähtäämättä portsaria pohkeseen.

Poliisit lähtee hakemaan tyyppiä kotoaan mutta jätkä on jo lähtenyt pakenemaan, tyttöystävän on jättänyt kyydistä ja luvannut laittaa kortin tulemaan.

Mutta pakomatkalla jossain ajoi sohjoisessa kaarteessa vastaantulijoiden kaistalle ja kuoli, kortin tuo vain "tuuli".

Vauvasta en osaa sanoa, onko tyttöystävä raskaana ja jätkä tavallaan sanoo että älä laita sitä minun nimiini - vai ovatko tehneet abortin.

Tämä paitsi vika kohta. Ensimmäisessä säkeistössä lauletaan "kun väität etten uskalla enää ajaa silmät ummessa". Nainen on mielestäni usuttanut äijän seksiin ilman ehkäisyä, ja epäonnen tunne sen kuin siitä rupesi kasvamaan, kun paukahtikin heti paksuksi.

Myös "en tiedä yritinkö ollenkaan edes painaa jarrupoljinta, vai unohdinko jarruttaa siinä sohjoisessa kaarteessa" - samaan aikaan puhuu kolaristaan, samalla laukeamisesta.

Vierailija
12/15 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gösta oli nero. 

Vierailija
13/15 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

G oli talkkari joka teki iskelmiä.

Vierailija
14/15 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei osaa kantaa vastuuta. Luotikin oli jotenkin kummasti sieltä ohiajavasta autosta sattunut kimmahtamaan, eikä liittynyt tähän epäiltyyn tyyppiin ollenkaan. Tällaisiahan meillä on ja kasvaa keskuudessamme. 

Vierailija
15/15 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä kortin lupaan postittaa

jostain vähän kauempaa"

vankilaksi tai pakomatkaksi

Tyyppi ajaa sohjoisessa kaarteessa vastaantulijoiden kaistalla eikä muista että jarruttiko edes. Postikortti tulee "jostain vähän kauempaa" tuulen kuljettamana. 

Eli eiköhän kuski ole pilven reunalla kertomassa tarinaansa. Eli kuollut, jos tämäkään kielikuva ei aukene jollekin.