Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itkenyt... olin alushoususillani olohuoneessa

Vierailija
20.03.2007 |

ja mies sanoi että " mikäs rasvapylly pop siinä on" .

olen 24v. 172 cm/ 60 kiloa..

loukkaa :`(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt oli ihan lievimmästä päästä. Ota se huumorilla!

Vierailija
2/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti loukkaa! Itse en ole vastaavia kommentteja saanut, mutta mies niitä varman miettinyt, olen sentään 171 cm, 64 kg...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnyttäny ja siitä jäi kiloja 10. Sanoin miehelle että ihan niin ku mun maha ois pienentyny. Mies tuumas että leväytäppä se röllykkä esille ni katotaan. AAAAAARRGGHH!!

Toinen: Tänää mietittiin et paljonkohan kukin raaja painaa. Mies tokas et käsi 5kg, jalka 10kg ja maha 50kg. Oli lähellä ettei saanu turpiin.

Ukot on nii ajattelemattomia ja joskus suoraan sanottuna ääliöitä!!

Vierailija
4/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, siis en ymmärtänyt tätä. Loukkaannuitko kun miehesi haukkui sinua läskiksi vaikka oletkin hoikka? Vai loukkaannuitko koska pidät itseäsi liian lihavana?

Vierailija
5/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heitti " muka" herjalla että " Haista p.illus, jos vielä pystyt!"

Kysyin että mitä mahtaa tuollainen edes tarkottaa kun en ollut ennen kuullut, niin kuulemma sitä kun olen lihonut niin paljon tän raskauden aikana ettei taivukaan enää mihinkään. (Olen lihonut 10 kg. )

Vierailija
6/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä rasvaperse vai mikä olinkaan :(

ap

Vierailija
7/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kiinteyteesi vaikuttaa toki se, kuinka paljon itselläsi on lihasta.

Itse olen sellainen kevät-ja kesä urheilija, joten tässä vaiheessa kautta takalistoni on huomattavasti löpsömpi kuin syksyn alkaessa.

Eihän nuo kommentit tietysti kivaltatunnu, mutta toimivatkyllä hyvinä kimmokkeina paremmille elämäntavoille.

Vierailija
8/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/19 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa jo!

Ei niistä ukkojen sanomisista kannata välittää. Antaa mennä toisesta korvasta ulos suoraan.

Esim ekana vuotena mieheni kommentoi jatkuvasti isoa(?) takamustani. pituutta minulla on 171 cm ja tuolloin painoin 51 kg!!! Joo tosi iso mun takalisto tais ollakin. Nykyään kiloja on 64 ja peppukin on ihan sopiva miehen mielestä... että silleen

Vierailija
10/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieheltä anteeksi pyyntö, tai juttu loppuu tähän. Sanot sen matalalla ja rauhallisella äänellä, ja sanot että sinulle ei puhuta enää ikinä mitään tälläistä, jos ei hyvää sanottavaa, olkoon hiljaa. Ei taida olla miehen kotona järin sivistynyttä, jos tuollaisia puhuu. Ihmisiä pitää kunnioittaa.

Vierailija
11/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän hauskan läpän.

Vierailija
12/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköäni vaikka välillä olis ollut kyllä syytä. Kehuu vaan kauniiksi vaikka kolmen sektion jälkeen roikkuu mukava nahkapussi alavatsalla. Ja lisäksi, sektioita en ole itse valinnut vaan kaksi päätyi kiireelliseen ja kolmas leikattiin " synnytyshistorian" takia.

Vierailija
13/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen verran hienotunteinen täytyy olla, että osaa pitää tummoiset typeryydet sisällään. Kertoo aika paljon miehesi älykkyydestä ja muusta tuo läppä! Aika ala-arvoista!

Mullakin jäi 10 kg tästä kuopuksesta enkä ole vielä jaksanut alkaa laihduttaa! Imetykset ja muut ruljanssit päällä kolmen lapsen jälkeen. En ole mikään sulovartalo, mutta kyllä on todella tärkeää, että mies hyväksyy kaikkineen päineen ja mutkineen.

Vierailija
14/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ota se itseluottamus käyttöön. Kun tiedät totuuden, ei tuollaisen pitäisi loukata. Tunnet varmaan miehesikin- osaat siis päätellä sanoiko huumorilla/ajattelemattomuuttaan/kiusalla vai onko ilkeä!

Vierailija
15/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakastaa sua just tollasena, eikä takuulla tarkottanut tota pahalla.

Vierailija
16/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut n. 17-18 luokkaa.

Vierailija
17/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onkin 3 lapsen ja imetyksen jälkeen. Tälle olemme yhdessä nauraneet. Elämäähän se on, että paikat voi rupsahtaa. Jotta ette kuitenkaan saisi miehestäni väärää käsitystä, niin yleensä kehuu, kuinka hoikka olen jpp.

Vierailija
18/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet normaalipainoinen - kuten olet - niin eihän miehesi sua lihavana voi pitää. Ei olisi takuulla laskeskellut tuollaista leikkiä sinusta, jos pitäisi sinua lihavana. Vai onko hänellä YLEENSÄ tapana loukata ja haukkua sinua, siis vaikka ette riitele???

Miesten huumorintaju on erilaista kuin naisilla. Koettakaa oppia elämään sen kanssa.

Ja seuraavalla kerralla sanot HETI miehellesi, että " miksi sä noin sanot, olenko minä sinusta lihava?"

Niin ei tartte aaveellä sitten itkeä ja arvuutella.

Vierailija
19/19 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pystytte puhumaan parisuhteissanne oikeasti vaikeista asioista, kun jo pieni huulenheitto saa teidät pois tolaltaan ja avioeroa suunnittelemaan?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi