Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää hakeutua työttömäksi työnhakijaksi jos firma määräaikaisesti lomauttaa vaikka kuukaudeksi?

Vierailija
20.05.2025 |

Aivan turhaa resurssien tuhlausta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
2/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse, mutta jos haluaa ko. ajalta etuuden, niin tuo voi kannattaa. Itse en viitsinyt jonkun parin tonnin takia moista tehdä, menin kuukaudeksi muualle töihin.

Vierailija
4/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin, mutta niin järjestelmä toimii. Tosin ei tuo kummoinen vaiva ollut. Olisiko hakemuksen täyttäminen kestänyt 10 minuuuttia ja ainakin minä sain karenssin jälkeen 2000€ ansiosidonnaista. En ole ikinä saanut mistään niin hyvää tuntipalkkaa.

Vierailija
5/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltiin muutama päivä lomautettuna ja piti ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi, ensinnäkään en ollut työtön enkä hakenut töitä kun mulla niitä oli. Ei mitään järkeä !

Vierailija
6/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin, mutta niin järjestelmä toimii. Tosin ei tuo kummoinen vaiva ollut. Olisiko hakemuksen täyttäminen kestänyt 10 minuuuttia ja ainakin minä sain karenssin jälkeen 2000€ ansiosidonnaista. En ole ikinä saanut mistään niin hyvää tuntipalkkaa.

Jonkun se hakemus pitää kuitenkin käsitellä.

Vierailija
7/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Mikä tässä nyt on ongelma?

Vierailija
8/8 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se automatisoitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan