Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tää johtua menopaussista?

Vierailija
19.05.2025 |

Ihan normisti katselin tv:tä ja pelasin candy crushia. Ohjelman jälkeen siirryin sänkyyn jatkamaan tv:n katselua ja kuin salama kirkkaalta taivaalta aloin itkemään ja lopuksi suorastaan huutoparkumaan. Sitä kesti noin 5 min ja taas on ihan normi. Joko mul on joku pääsairaus tai vaihdevuodet. Oon 50v, eikä ole vielä mitään muita vaihdevuosi oireita. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Jokseenkin samalla tavalla alkoi itselläni paitsi etten itkenyt vaan olin raivon partaalla. Kesken normaalin päivän normaalien tekemisien, usein vielä sellaisena päivänä, kun olin kaikkeen erityisen tyytyväinen ja onnellinen, iski kuin salama kirkkaalta taivaalta armoton raivostuminen alle kahdessa minuutissa. Koskaan en tiennyt sitä, miksi tai mille olin vihainen, vaikka yritin pohtimalla pohtia. Kuukausien mittaan tuli sitten muitakin oireita, mutta pahin tai ainakin toinen pahimmista oireista oli tuo raivo, ja lopulta hankinkin hormonikorvaushoidon ennen kuin keneenkään ehti sattua.  

Vierailija
2/2 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että vaihdevuosien raivokohtauksien alkamiseen saakka olen ollut koko ikäni erittäin vakaa, tasainen ja rauhallinen. Aikoinaan edes murrosikä ei aiheuttanut juuri mitään kuohuntaa ja siksikin tämä oli nyt erittäin outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi