Onko Teemu Keskisarja älykkäin perussuomalainen ikinä?
Itsestäni tuntuu että aivan ylivoimainen muihin verrattuna. Puheenjohtaja ainesta!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa jopa olla. Rima on aika matalalla.
Sakari Puisto on tehnyt väitöskirjan soveltavassa kvanttifysiikasta.
Keskisarjapa on väitellyt eläimiin sekoamisista. Revi siitä. Hyvin sopii persuille. 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIten hän soveltaa osaamistaan eduskunnassa? Onko hänkin sosiaalisesti täysin kyvytön kuten kaikki persujen tohtorit?
Persuissa on sentään tohtoreita, toisin kuin vassareissa.
Perusujen kannatus sentään tippui roimasti ja rökääleesti kaksi kolmasosaa. Huonopia kun vihreät. Nauretaan yhdessä heillä. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisarjapa on väitellyt eläimiin sekoamisista. Revi siitä. Hyvin sopii persuille. 😂😂😂😂😂😂😂
Pedoilu olisi vielä parempi, mutta kyllähän tuo jo pätevöittää puheenjohtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huumorikeskustelu, älykkyys ja persut. Hah, hah, haa...
Eikö Sakari Puisto mielestäsi ole älykäs?
Puoluevalintansa perusteella ei ole älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin en hämmästy. Varmasti älykkäämpi kuin nykyinen puolueen puheenjohtajisto, jossa on sellaisia älykköjä kuin Sebastian Tynkkynen (tunnettu piereksinnästä BB-talossa), Riikka Purra (työkokemus: Mäkkäri, kesätyö) ja Jani Mäkelä (trademoni, kirjoitusasu hänen ja IT-osaamisen voi kukin päätellä hänen verkkosivunsa dynaamisuudesta. Olen itse tehnyt paremman näköisiä sivuja eri järjestöille eikä mulla ole kuin vuoden koodarikoulutus.)
Sanna Marinin työkokemus: kassaneitinä kaupassa. Herranen aika, millaisia ihmisiä pääsee PM:n hommiin.
Sanna nykyään korkeasti arvostettujen maailman ihmisten kanssa. Sinne ei purralla ole asiaa kun kannatus romahti rökääleesti 48% vaaleissa.😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin en hämmästy. Varmasti älykkäämpi kuin nykyinen puolueen puheenjohtajisto, jossa on sellaisia älykköjä kuin Sebastian Tynkkynen (tunnettu piereksinnästä BB-talossa), Riikka Purra (työkokemus: Mäkkäri, kesätyö) ja Jani Mäkelä (trademoni, kirjoitusasu hänen ja IT-osaamisen voi kukin päätellä hänen verkkosivunsa dynaamisuudesta. Olen itse tehnyt paremman näköisiä sivuja eri järjestöille eikä mulla ole kuin vuoden koodarikoulutus.)
Sanna Marinin työkokemus: kassaneitinä kaupassa. Herranen aika, millaisia ihmisiä pääsee PM:n hommiin.
Sanna nykyään korkeasti arvostettujen maailman ihmisten kanssa. Sinne ei purralla ole asiaa kun kannatus romahti rökääleesti 48% vaaleissa.😆
Siksi Riikka kuulukin vaihtoon!1!
Ei olisi pärjännyt Toni Halmeelle älyssä.
Teuvo Hakkaraiselle juuri ja juuri jos Teuvo sattuisi olemaan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ämpäripäille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ämpäripäille kelpaa.
Tarkoittaako se että on hyvä poliitikko jos on kvattifyysikko ?
Entä onko samalla periaatteella hyvä poliitikko hyvä kvanttifyysikko.
Tai onko hyvä lentäjä pätevä kirurgi...
Ei oo Teemu älykkäin, on keskisarjaa
Perussuomalaisissa on monta kansanedustajaa, jotka ovat yksin älykkäämpiä kuin koko vihervasemmisto yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisissa on monta kansanedustajaa, jotka ovat yksin älykkäämpiä kuin koko vihervasemmisto yhteensä.
Jopa Jani Mäkelä yksin älykkäämpi kuin kukaan vihervassuri
Suulain ja älykkäin on kaks eri asiaa.
Halla-ahohan puolueen ensimmäisenä tohtorina on älykkäimmän mainetta kantanut
Ei välttämättä, mutta seksikkäin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Teemu älykkäin, on keskisarjaa
Vanhanpiian munasarjaa....🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten persujen kannatus on paljon huonopi kun vihreitten. Saako nauraa...🤭😅
Aina vain spedemmäksi käy. Itselle on loppujen lopuksi sama, menevätkö persut marginaaliin riikan vai Keskikaljan johdossa.