Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein joskus eräälle ihmiselle lahjaksi kaulahuivin. Se roikkui sen eteisennaulassa yli 10 vuotta

Vierailija
19.05.2025 |

Siihen ei kirjaimellisesti koskettukaan ikinä. Mitä arvelet syyksi tällaiseen? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi ihan hirveä lahja.

Ennemminkin hirveä lahjanantaja, kun kyttää lahjan käyttöastetta muistiinpanoja tehden.

Vierailija
22/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan; oli joku monivärinen, mahdollisesti vielä palmikko/reikäkuvioinen luomus?

Mitä väliä minkälainen oli. Ja juu, voin ymmärtää että jos ei ollut makuunsa mutta miksi hillota sitä eteisessään vuosikausia? (ei, en olisi suuttunut jos olisi hankkiutunut vähin äänin eroon)

Pitää sinusta, eikä halunnut siitä eroon? Tai huivi on nätti, ja käy eteisen tyyliin, vaikka päällä ei jostain syystä hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavarat ym. aina samalla tavalla. Joku siitä joskus huomauttikin minulle. Siitä ei välttämättä voi mitään johtopäätöstä vielä vetää, jos huivi on aina samalla tavalla, samassa paikassa.

Ja vaikka se huivi oikeasti lojuisi siellä täysin käyttämättömänä, niin se ei kuulu sinulle, lahjan antajalle. Se on nyt hänen omaisuuttaan ja hän saa sillä tehdä mitä haluaa tai olla tekemättä mitään.

Juuri tästä syystä moni säilyttää saamiaan turhia lahjoja, koska lahjanantajat loukkaantuvat, jos ei lahjaa tarvitse ja käytä. Jostain syystä lahja on olevinaan joku pyhä lehmä.

Vierailija
24/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on itsekkyyttä. Meinaat, että voit edellyttää, että kaulahuiviasi pidetään kaulassa. Miksei ihminen voi itse päättää, minkälaisi asusteita käyttää. Häpeäisit väkivaltaisuuttasi.

Vierailija
25/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on itsekkyyttä. Meinaat, että voit edellyttää, että kaulahuiviasi pidetään kaulassa. Miksei ihminen voi itse päättää, minkälaisi asusteita käyttää. Häpeäisit väkivaltaisuuttasi.

Missä kohtaa sanon että huivia olisi pitänyt käyttää?

Vierailija
26/26 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi ihan hirveä lahja.

Ennemminkin hirveä lahjanantaja, kun kyttää lahjan käyttöastetta muistiinpanoja tehden.

Juuri tämä. Katsotaan oikein että missä asennossa sitä säilytetään naulakossa. En voi ymmärtää. Entä jos se laitetaan siihen joka käyttökerran jälkeen samaan asentoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi