mistä hametakkiin sopivat LÄMPIMÄT talvikengät 1v tytölle?
Kommentit (6)
ovat ainakin lämpimät ja myös erittäin kestävät, meidän tytöltä lähtivät kiertoon uudenveroisina.
En tiedä onko tästä sinulle mitään apua, mutta tulen varalta kertomaan. Itse löysin etsimäni tyyppiset nätit, lämpimät ja hyvät talvikengät tytölle villakangastakin kanssa käytettäväksi. Tilasin tällaiset Superfit-kengät lemonkidsistä https://ssl.lemonkids.fi/shop/product_info.php?products_id=625&pc=18 ja ne olivat luonnossa vielä jotenkin ihanamman näköiset, tosi lämpöisen oloiset ja pohja taipui hyvin oikeasta kohdasta. En tiedä ovatko ollenkaan sinun makuusi, mutta ajattelin vain vinkata että tuolla on vielä kahta kokoa jäljellä.
Kävin katsomassa myös noita muiden suosittelemia tepsuja, ja kyllä nekin mielestäni kävisivät hyvin hametakin kanssa. Niissä vain oli _todella_ lämpimän oloinen vuori, jonka luulen olevan meidän tarkoituksiin liian lämmin kuumaveriselle tytölle.
tai vastaavat nilkkapituiset kengät... kuomia on meillä kyllä tuon ikäinen käyttänyt myös hamekenkinä kylmimmillä ilmoilla, jos on vartta tarvittu.
...on yleensä tosi kivoja pitkiä saappaita tytöille. En tiedä tämän kauden kengistä, kun en ole ehtinyt käydä katsomassa, mutta viime talvelta meillä on ainakin useammat todella söpöt hameen/mekon kanssa sopivat saappaat. Jos ei riitä lämpo, niin jotkut ohuet villasukat väliin ?
kerro jos löydät jostain - itsekin olen etsinyt meidän 1-vuotiaalle hameen kanssa käytettäviä sekä ulko- että sisäkenkiä talvea varten ja tosi onnettomasti tuntuu ainakaan tähän aikaan vuodesta löytyvän mitään näin pienessä koossa (20). Mies toi tytölle työmatkalta todella suloiset sisällä käytettävät hamekengät, mutta koko 21 olikin vielä aivan liian suuri, jotenka nuo ihanuudet jäävät odottamaan jalan kasvua... Ulkolämpöisiä talvikenkiä tuntuu löytyvän tässä koossa vain gore-tex tyyppistä ulkoilukenkää, mikä ei tosiaan ole kauhean tyylikäs yhdistelmä hienon villakangastakin ja mekon kanssa. :-/
Meillä ainakin toimi viime talvena oikein hyvin myös hamekenkinä, ja minusta ne karvareunat oli hameen kanssa käyttettäessä vaan kahta söpömmät, kun näkyivätkin paremmin, kun ei ollut lahje tiellä!