Mitä mieltä olet miehestä, joka julistaa olevansa feministi?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin moni mies sitä erityisemmin julistaa. Normaalia on olla feministi ja tasa-arvon kannalla. Varsinkin jos on tyttölapsia.
Voiko olla yhtä aikaa feministi ja kannattaa tasa-arvoa?
Feminismi ON tasa-arvon aate.
Neuvostoliittokin oli tasa-arvoinen valtio. Ideologit valehtelevat aina.
Olisit vähän uskottavampi, jos heittelisit mutuja naisena. Mutta miehenä et voi koskaan täysin ymmärtää millaista on olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies. Omalla kohdallani perusedellytys.
Lisään vielä, että feministimies on ainoa kiinnostava mies. Silti perässäni roikkuu muutoin ajattelevia, joilla on pakkomielle pakottaa omaa ajatusmaailmaansa minulle. En minäkään pakota omaani heille. Mikseivät etsi kaltaistaan seuraa?
Miten he roikkuvat perässäsi? Eivät ilmeisesti vielä tunne sinua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kovin moni mies sitä erityisemmin julistaa. Normaalia on olla feministi ja tasa-arvon kannalla. Varsinkin jos on tyttölapsia.
Voiko olla yhtä aikaa feministi ja kannattaa tasa-arvoa?
Feminismi ON tasa-arvon aate.
Neuvostoliittokin oli tasa-arvoinen valtio. Ideologit valehtelevat aina.
Olisit vähän uskottavampi, jos heittelisit mutuja naisena. Mutta miehenä et voi koskaan täysin ymmärtää millaista on olla nainen.
Voin silti ymmärtää ettei feminismillä ole, eikä edes voi olla, mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Sukupuolisosialismia.
Sukupuolimarxismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että feministimies on ainoa kiinnostava mies. Silti perässäni roikkuu muutoin ajattelevia, joilla on pakkomielle pakottaa omaa ajatusmaailmaansa minulle. En minäkään pakota omaani heille. Mikseivät etsi kaltaistaan seuraa?
Nämä on niitä, jotka jahtaavat kaikkea, millä on pllu. T.Kokemus
Mitäs se Enbuskekin teki samoihin aikoihin, kun julisti olevansa niin feministiä ja naisten puolustajaa?
Vierailija kirjoitti:
Osalla syytä kerrata, mitä feminismi tarkoittaa.
Aikamme suurimmat feministit ovat miehiä.
Muutenkin on hyvä perehtyä aiheeseen, johon on ottamassa kantaa.
Aidosti älykkään ja sivistyneen ihmisen tunnistaakin siitä, että hän yleensä jossain kohti sanoo, että tästä minulla ei ole tarpeeksi tietoa, tai että asiantuntija X osaa ottaa paremmin tähän kantaa.
Aikamme suurimmat miehet ovat feministejä koska sillä saa naiskannattajien ääniä. Fiksu poliitikko osaa huomioida laajat äänestäjämassat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai niin iso perä, ettei ohi pääse.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se Enbuskekin teki samoihin aikoihin, kun julisti olevansa niin feministiä ja naisten puolustajaa?
E.-> feministi -> teki mitä teki -> kaikki feministimiehet maailmassa tekevät samoin.
Tämä on sinun, lainaamani, logiikkaketju.
En ottaisi tosissaan.
ARVOT NÄKYY TEOISSA JA VALINNOISSA, ei julistamisessa.
Miehen täytyy tietysti olla feministi, mutta ei tarvi itse välttämättä edes tiedostaa sitä :D
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi tosissaan.
ARVOT NÄKYY TEOISSA JA VALINNOISSA, ei julistamisessa.
Miehen täytyy tietysti olla feministi, mutta ei tarvi itse välttämättä edes tiedostaa sitä :D
Feministi kannattaa feminismiä. Tasa-arvoa voi kannattaa olematta feministi.
On terve tapaus. Ihminen ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E.-> feministi -> teki mitä teki -> kaikki feministimiehet maailmassa tekevät samoin.
Mutta tuohan on palstamamman tyypillinen epälogiikkapäättelyketju. Joku Urpo-Jooseppi teki jotain -> kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ainakin onnistuu saamaan itselleen naisen, eikä tarvitse ulista netissä mitään tasoteorioita.
Jokainen mies onnistuu saamaan itselleen naisen, varsinkin Suomessa. Mikä on oma mielipiteesi ap:n esittämään kysymykseen?
Tuli heti mieleen yksi tyyppi, joka ei tässä onnistu. Hän mm. naistenpäivän kunniaksi kirjoitteli someen pitkän tekstin siitä, miten suomalaiset parisuhteet perustuvat siihen, miten joku peruspirkko antaa pill ua kynnysmattomiehelle ja pitää sillä miehen ihan tossun alla. Sama mies kirjoitteli someen salilla näkemistään naisten takapuolista. Että kyllä näitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuohan on palstamamman tyypillinen epälogiikkapäättelyketju. Joku Urpo-Jooseppi teki jotain -> kaikki miehet.
Ei, tämä oli lainaamani henkilön päättelyketju. En tiedä mistä sinä puhut ja miten se liittyy aiheeseen. Palstamamma, josta puhut ei ole homogeeninen joukko naisia, edes ihmisiä. Täällä keskustelevia on tuhansia, miehiä ja naisia, eri taustoista, eri ikäisiä jne.
Minun isäni oli hyvä isä, ei lyönyt äitiäni eikä meitä lapsia. Tiskasi vuorotellen/ imuroi äitini kanssa, ei ollut draamaa
siitä. Hän oli feministi <3
Kuollut, ja ikävä on.
Sellaista miestä arvostaa, joka ei pelkää tarttua kumppanin kanssa kotitöihin, eikä väkivaltainen ole.
<3 <3 <3
Varon loppuun asti. Ne on niitä joita naiset sanoo 'satelliiteiksi', siis ne jotka on jollain lailla ines skenes feminismin suhteen. Nää miehet ei todellakaan lue jotain Dorothy L. Sayersin 'Are Women Human' ja pohdiskele naiseutta ja sen paikkaa miesten maailmassa. Nää on niitä joille "feminismi" on sitä uuden ajan mussutusta, seksuaalisen vallankumouksen jälkiaaltoja ja muuta sellaista jossa miehellä on todellinen buffetti poimia rusinat pullasta. "Avoin suhde", jolle on erilaisia kirjainyhdistelmiä on se yleisin mitä edustavat, ja ylemmyydentuntoisena opettavat naiselle ettei tämä ole tarpeeksi vapautunut tai tajua naisen arvoa.
Kiinan kokoinen varoitusmerkki. Sana on muutenkin pilalla eikä tarkoita yhtään-hevn-mitään, tai tarkoittaa just sitä mitä kukin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni oli hyvä isä, ei lyönyt äitiäni eikä meitä lapsia. Tiskasi vuorotellen/ imuroi äitini kanssa, ei ollut draamaa
Kuollut, ja ikävä on.
Sellaista miestä arvostaa, joka ei pelkää tarttua kumppanin kanssa kotitöihin, eikä väkivaltainen ole.
<3 <3 <3
Joka alapeukutit, sait kotoa kasvatuksesi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut, ja ikävä on.
<3 <3 <3
Joka alapeukutit, sait kotoa kasvatuksesi ?
Tai hakee "vastakaikua" pahaan mieleensä ?
Osalla syytä kerrata, mitä feminismi tarkoittaa.
Aikamme suurimmat feministit ovat miehiä.
Muutenkin on hyvä perehtyä aiheeseen, johon on ottamassa kantaa.
Aidosti älykkään ja sivistyneen ihmisen tunnistaakin siitä, että hän yleensä jossain kohti sanoo, että tästä minulla ei ole tarpeeksi tietoa, tai että asiantuntija X osaa ottaa paremmin tähän kantaa.