Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä Persua äänestänyt pitkäaikaistyötön

Vierailija
19.05.2025 |

vieläkö olet Persu.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pitkäaikaistyötön. Nyt olen töissä. Mutta SE EI OLE Persujen ansiota. Tai on, ne kiristivät toimeentuloni niin tiukalle, että oli pakko tehdä ratkaisuja. Myin perintömaani ja perustin oman yrityksen. En minä tienaa kuin ehkä satasen enemmän kuin mitä oli työttömyyspäiväraha, ei tätä palkaksi voi sanoa. En äänestä enää persuja, rikoitte joka ikisen lupauksen mitä annoitte köyhien puolustamisesta, eläkeläisten puolustamisesta, sairaiden puolustamisesta jne. Säälitäävää pyrkyryyttä.

Ja persut ovat niin sivistymättömiä, etteivät edes ymmärrä hävetä lupaustensa pettämistä. Säälittävää, ulkomailta ohjailtua sakkia, joiden ainoa päämäärä on velkaannuttaa suomi kansainväliselle mafialle.

Vierailija
22/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä köyhän ihmisen pitää olla jos äänestää oikeistopuoluetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. En halua Suomen muuttuvat kalifaatiksi niin kuin mitä tiedostavat nuoret naiset haluavat.

Ongelma on, että persut haluaa työperäistä maahammuuttoa, esimerkiksi intialaisia, jotka ovat aika rumia. Persut ei ole aidosti maahammuuttovastaisia. Perussuomalainen Sebastian Tynkkynen esimerkiksi on homo joka on yhdessä afrikkalaisen miehen kanssa. Monet suomalaiset tykkäävät, että afrikkalaiset näyttävät apinoilta, ja ne ei halua rumia ihmisiä Suomeen, koska monille ihmisille ulkonäkö on tärkeää.

Vierailija
24/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole...loppui persuilu Riikan mene töihin vittuiluun.

Vierailija
25/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos pateettisia valehtelijoita kokoporukka.

Vierailija
26/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on tullut jo aivan himmee hihhuliliike.

Vierailija
27/27 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on tullut jo aivan himmee hihhuliliike.

Nyt ne hihhuloivat Israelin sotarikoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi