En SUOSTU menemään anopin mökille kesällä. Olenko törkeä?
Tapaamiset on tervanjuontia. Suostu miehen ja lasten takia tietysti tapaamaan appivanhempia, mutta raja kulkee lomanvietossa. Miestä harmittaa, mutta en viitsisi millään pilata lomaani sen akan seurassa. Onko mielestänne pakko sietää inhottavaa ihmistä lomallaankin?
Kommentit (12)
lähetä mies ja lapset ja nauti kesästä. Muista mua pääsiäisenä kun mä kärsin anopin seurasta....
mä olen se joka joutuu pääsiäiseksi anopin seuraan ja kyllähän se on pakko sietää noitakin vierailuja. Pahinta on kun mies viettää aikansa ihan kivan isänsä kanssa.
Perhe-elämässä ja avioliitossa ylipäänsä täytyy koko ajan olla valmis tekemään kompromisseja.... Jos lapset ja heidän isänsä haluavat ilomielein viettää lomaansa mummolassa, miksi sen heiltä kieltäisit, vain sen vuoksi että itse et halua kyseiseen paikkaan? Sehän olisi todella itsekästä ja lapsellista käytöstä.
Sinun on mietittävä, kumpi on ns. pienempi paha ja valittava sen mukaan: loma anoppilassa koko perheen voimin vai loma yksin ilman anoppia...
Aina alan jo viiikkoja ennen miettimään miten inhottava sinne on taas mennä. Siellä kun vedetään röökiä kuin korsteenit sisällä ja eikä lasiinkaan syljetä.
Ihan sama juttu meillä, ei anopissa mitään mutta appiukkoa en kestä juuri samoista syistä kuin 2.
jos miehesi haluaa sinne mennä niin menköön ja samalla sinä saat omaa aikaa :)
mäkin alan stressaa vierailuja jo paljon etukäteen. onneks ei ole lapsia meillä vielä...!
En mäkään haluaisi viettää lomaani jossain missä en viihtyisi. Tai jonkun sellaisen seurassa josta en pitäisi.
Täytyy kyllä sanoa että ihanaa kun omat appivanhemmat on tosi kivoja tyyppejä:)
lapsenne ei vieraile lastenlasten kanssa teillä, koska puolisonsa ei halua. EIkä päästä omaa lastanne lastenlasten kylään, kun sekin olisi niin helvetin vaikeeta.
Mulla on vähän sama juttu, paitsi ettei kyseessä ole anoppini mökki vaan äitini. Ahdistaa jo etukäteen vaikka kesään on vielä useampi kuukausi.
ovat teidän rakkaan miehenne vanhemmat, teidän lasten mummo ja pappa!!!!
Tartteeko siellä mökillä koko kesää viettää????
Ja tilanne jossainvaiheessa aika jättää heistäkin, miettikää tarviiko teidän silloin katua mitään tehtyä tai tekemätöntä..
Teidän elämä ei todella ole kiinni muutamasta yöstä appivanhempien seurassa.. tärkeintä on että lapset nauttii ja mummo sekä pappa saa laatuaikaa lastenlasten kanssa. Ite pystyy senajan vaikka päällään seistä.
Voi mitä antaisinkaan jos saisimme anopin, lastemme mummun pitää täällä luonamme, viettäisin ilomielin hänen seurassaan vaikka koko kesäloman!! Arvaatte varmaan mieheni äiti, lasteni rakas mummu tulee kuolemaan muutaman kuukauden sisällä, luultavasti ei edes näe enskesää, hyvä jos kevään.
Itse välttelen anoppilan mökkivierailuja lähinnä appiukon takia. Määräänsä enempää sitä itsekeskeisyyttä ja ajattelemattomuutta ei jaksa. Käydään lyhkäisiä vierailuja, mutta että yöksi - ei ikinä!