Minkalainen paikka Hese asua nykyaan?
Olemme miehen tyon takia asuneet viimeisen 15 vuotta NYC:ssa ja arveluttaa muuttaa tuollaiseen kapykylaan. Loytyyko kunnon kulttuuria ja ravintoloita?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipediasta
Hese voi tarkoittaa seuraavia:
Suomen pääkaupungin Helsingin puhekielinen nimitys
Hese, helsinkiläinen lentopalloseura
HESE, iranilainen ilmailu- ja aseteollisuusyhtiö
Hese Hesburger hampurilaisravintola
Kai se pitää uskoa, että Stadi on nykyään Hese kun on jo Wikipediaan päivitetty. Olen paljasklabbinen Heseläinen neljännessä polvessa.
Kyllä mä olen bamlannut Hesestä skloddista asti. 6 polven paljasklabbinen Heseläinen.
Tuomari Nurmion kappale "Hese on mesta paikka" on levytetty 86 vuonna punainen planeetta levylle.
Hesen gubbe
Vierailija kirjoitti:
Jopa tälläinen umpisavolainen tietää että Hese=Hesburger, Hesa=Helsinki.
Harmi ettei lippuluukkuja enää ole,tahtoisin nähdä myyjän ilmeen kun ap pyytää meno-paluun Heseen :D
Menopaluu tuplajuustolla. Pieni kokis, kiitos.
Hesburgerissa salee nihkee budjaa. Mut huvinsa kullakin.
Sen nimistä paikkakuntaa kun hese ei ole olemassa kuin maalaisten mielikuvituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wikipediasta
Hese voi tarkoittaa seuraavia:
Suomen pääkaupungin Helsingin puhekielinen nimitys
Hese, helsinkiläinen lentopalloseura
HESE, iranilainen ilmailu- ja aseteollisuusyhtiö
Hese Hesburger hampurilaisravintola
Kai se pitää uskoa, että Stadi on nykyään Hese kun on jo Wikipediaan päivitetty. Olen paljasklabbinen Heseläinen neljännessä polvessa.
Kyllä mä olen bamlannut Hesestä skloddista asti. 6 polven paljasklabbinen Heseläinen.
Ime 🍆 Hesen juntti.
Tuota heseä toitotetaan eniten jossain pentulaudalla joten joku kikkanokka taas sieltä mölyämässä.
Asuntojen neliöhinnat paremmilla paikoilla on NYC hinnoissa, joten se on ainakin tuttua ja turvallista.
Kulttuuri, no NYC on NYC ja Helsinki on Helsinki. Voit googlata itse.
Löytyy hyviä ruokaravintoloita, eri kulttuureja.
Ai niin, Hesa on Hesa vain kehä 3:n ulkopuolelta tulleille. Et taida olla Suomesta PK seudulta kotoisin?
Mutta on kiva, että olet asunut NYC ssä ja kivaa että ole päässyt miehesi ansiosta maailmalle.
Aina voit jäädä NYC asumaan, ei tarvitse tulla tänne käpykylään Helsinkiin.
Muuttaminen tänne on vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa tälläinen umpisavolainen tietää että Hese=Hesburger, Hesa=Helsinki.
Harmi ettei lippuluukkuja enää ole,tahtoisin nähdä myyjän ilmeen kun ap pyytää meno-paluun Heseen :D
Menopaluu tuplajuustolla. Pieni kokis, kiitos.
Hesa= Helsinki, vain kehä 3:n ulkopuolisille, meille PK seutulaisille Helsinki on Helsinki tai Stadi.
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen Burger Kingiä.
Bg-boikotissa koska tradekan eli demareiden läävä !
Suosittelen pysymistä jenkkitollojen maassa, jos nimittelee Helsinkiä hampurilaispaikaksi.