Mikä on SINUN syntinen herkkusi?
MINUN: kuivasalami. Tai siis, kun kaupassa myydään pikkuruisia salamipötköjä, meetvurstipötköjä, jotka säilyvät parhaimmillaan huoneenlämmössä. Semmosia himskatin tyhjiöpakkaukseen tiiviisti muoviin pakattuja salamitankoja. Ne nyt vaan on niin herkullisia! Niitä on aina pakko saada! Niitä ei ikinä saa tarpeeksi! Niitä lisää, lisää, lisää... LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ!!!
Entä sinä? Mikä on sinun heikkoutesi? Sinun akilleen kantapääsi? Mitä sinä et mitenkään pysty vastustamaan? Mitä sinun vaan on ihan pakko saada ihan millä hinnalla hyvänsä?
Kommentit (43)
Vihreät oliivit ja suolapähkinät. Voisin elää pelkästään niillä.
Hapankaali, graavilohi, venäläinen hapatettu suolakurkku, fetajuusto, silli suolaliemessä,...
Vierailija kirjoitti:
Hapankaali, graavilohi, venäläinen hapatettu suolakurkku, fetajuusto, silli suolaliemessä,...
Ja ai niin, tietysti myös: suolaveteen säilötty tonnikala suoraan tölkistä!
Sinihomejuusto, valkohomejuusto, mozzarella, feta, edam, parmesaani. Ja kaikki muutkin juustot.
Liköörikonvehdit, punaviini, päärynäsiideri, salmiakki, suklaa. En niitä kyllä syntisinä pidä. Mutta niitä voi nautiskella liikaa, jolloin ne muuttuvat syntisiksi, kun homma lähtee niin sanotusti lapasesta.
Snyders of Hanoverin Jalopeno Pieces.
https://www.snydersofhanover.com/jalapeno-pieces/
Ennen niitä myytiin K-marketissa vaan ei enää. Nykyisin sitten tilaan netistä aina kymmenen pussia kerrallaan.
JUUSTO KAKKU...hyvänä kakkosena kinkku tsiipaleet...ja tiedättekö mitä? MULLA ON NIITÄ MOLEMPIA!
Ortolan. Niin syntinen herkku, että perinteisesti se syödään liinan alla, piilossa Jumalan katseelta.
Valkohomejuusto kera suolakeksien ja viinirypäleitten.
Juusto on kyllä huikea. Mitä enemmän olen alkanut vältellä makeaa, sitä enemmän menee juustoa.
Kalija, noromaalihintane sokolaati ja tomina Riikan raeppa ja saksikuvat.
Rakuunaporkkanoita