Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muiden mieli seksiä huppelissa?

Vierailija
18.05.2025 |

Minulle on muodostunut tästä ehkä vähän ongelma. Tulen aivan valtavan kiimaiseksi jos otan vähänkään alkoholia. Silleen olisin kai aika edullista treffiseuraa, mutta kun haluaisin pysyvän parisuhteen enkä mitään deittailuja ja irtosuhteita, en pidä sellaisista yhtään. Nyt ei voi yhtään tissutella kun olo on sinkkuna lähes tuskainen ilman miestä. Muita joilla tällainen ongelma?

Ja kyllä, keksin avata tämän keskustelun siksi että join yhden limuviinan. Voielämä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooho, no jos olisit mun vaimo niin kaapissa olis aina jotain juotavaa.

Vierailija
2/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinaisen antabus näyttäisi olevan kyseessä. Jospa kehosi yrittää viestiä, että olisi parempi jättää tissuttelut sikseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli seksiä huppelissa, mutta tuntoherkkyys laskee molemmilla sen verran, että menee jyystämiseksi homma ilman että kumpikaan pääsee perille, mikäli siihen alkaa. Liikunnasta käy tietysti noinkin, mutta mieluummin säästetään seksi siihen kun ollaan vesiselvänä, jolloin se tuntuu paremmalle ja molemmat lauetaankin. Näinpä meille on tullut tavaksi "jos otat, et nai". Jospa ikä hoitaa aikanaan tuon AP ongelman?

Vierailija
4/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, miehellä myös krapulassa. Nyt tosin vanhetessa tulee juotua vähemmän. Onnistuu se sksi kyllä selvinpäinkin.

Vierailija
5/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, miehellä myös krapulassa. Nyt tosin vanhetessa tulee juotua vähemmän. Onnistuu se sksi kyllä selvinpäinkin.

Krapulassa tai selvinpäin seksi on parasta, rouva on parhaassa naimiskunnossa pienissä viineissä, rohkeampi. 

Vierailija
6/14 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei. Enkö juo itseäni koskaan humalaan. Mutta kofeiinista mulle tulee aina välillä sellainen superiloinen ja esteet poistuva olo 😂😂 Juon kahvia vaan harvoin ku se on elimistölle niin suuri pommi (mulla siis) :D En muutenkaan kestä mitään vahvoja juttuja ni näköjään kofeiinikin riittää :D 

Vierailija
7/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin laaduttomuus huppelissa lienee ollut tunnettu jo Raamatun aikoina, Markuksen evankeliumi 14:38: "Henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

Jos se kuitenkin jotenkin onnistuu, niin jää siitä aika hatarat muistikuvat verrattuna siihen, että olisi ollut selvin päin.

Vierailija
8/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa todella tutulta! Pari lasia viiniä, ja olen aivan kiimassa. Itselläni suurin pelko liiallisessa päihtymisessä on juurikin seksuaalinen rajattomuus, nykyään onneksi harvemmin tulee juotua itseään humalaan. Mutta kyllä puolisoni tietää, että jos muuten olen helppo, humalassa olen täysin varma. 

Vierailija
9/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina halukas ja todella harvoin juon mutta toissa iltana tuli muistutus siitä että vaikka ei ois kovinkaan kännissä nii joo Seksi tuntuu ihan kivalta mutta ei todellakaan yhtä hyvältä kun selvinpäin ja ei saa millään orkkua. Nuorimies tosi kovasti sen yritti antaa mutta ei vaan tuu. Kun normaalisti 30sek-1min riittää.

Vierailija
10/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän mun vaimo on just päinvastainen, ei irtoa seksiä edes kokonaisen viinipullollisen jälkeenkään? Onkohan tuo joku veriryhmäjuttu vai mistä vois johtua?

Vierailija
11/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oooho, no jos olisit mun vaimo niin kaapissa olis aina jotain juotavaa.

Olen samanlainen kuin ap ja miesystäväni yrittää aina vaivihkaa juottaa...

Vierailija
12/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten oli tv-ohjelma jossa tutkivat aivojen toimintaa seksuaalisen kiihottumisen aikana. Seksin aikana etuaivolohkot kytkeytyvät päältä. Siellä on harkinta ja persoonallisuus. Eli seksin edellytys on että estottomuus pitää saada päälle.

Viinahan heikentää harkintakykyä ja estot pienenevät muutenkin, mm. sosiaalisesti. Muutumme humalassa avoimemmiksi ja keskustelevemmiksi.

Eli sinulla alkoholi poistaa harkinnan, joten libidosi pääsee hommiin kun häiritsevä aivotoiminta on pois edestä.

Vierailija
13/14 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli hölmöiltyä kännissä mistä seurasi aina hirveä morkkis. Saatoin esim. ottaa suihin useammaltakin mieheltä yhden illan aikana kun se tuntui sillä hetkellä niin kiihottavalta, seuraavana päivänä sitten kirjaimellisesti oksetti kun muisti mitä olin tehnyt. Silti taas sama juttu uudestaan seuraavan kerran kännissä. En enää onneksi asu samalla paikkakunnalla, niin ei tartte kohdata kadulla näitä miehiä joiden kasvoja en edes muistanut, mutta jotka kyllä muistivat minun kasvoni.

Vierailija
14/14 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään raiskaus jos nai kännistä naista, naisen kyllä kannissä on ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän