Oletteko käyneet luokkakokouksissa?
Itse en ole. Taas olisi yhdet tiedossa, mutta en näe mitään järkeä nähdä ihmisiä, joiden kanssa en silloin aikanaankaan ollut missään tekemisissä. Mietin vaan, että kuka noissa käy, kun kutsuja näkyy milloin mihinkäkin kokoontumiseen.
Kommentit (24)
Aina olen mennyt kun on kutsuttu. Olen myös ollut itse joskus niitä järjestämässä. Osallistumisprosentti on luokkakokouksissa ollut ehkä 50% - 70% luokkaa. Elämäni aikana olen ollut peruskoulun jälkeen kolmessa eri oppilaitoksessa 2-4 vuoden jaksoja, lisäksi intti. Kokouksia ollut peruskoulukaverien, yhden amisluokan, yhden AMK-luokan sekä RUK-kurssin kesken.
Viime vuonna kävin luokkakokouksessa. Menin sinne suht innoissani, mutta oli melko tylsä ilta. Lukioajat ovat jo ohi, tuntui väkinäiseltä.
Lukiossa kävin kerran peruskoulun luokkakokouksessa. En tiedä onko niitä sittemmin edes järjestetty.
En mennyt vaikka tuli kutsu.
Sehän menee tässä elämässä niin että toiset menestyvät paremmin ja toiset huonommin. Mä olin koulussa se joka sai kokeista seiskoja. Nyt teen pskaduunia.
Sattumoisin tiedän, että luokkakavereista jotkut ovat lääkäreitä, yksi on Finnairilla lentäjä, muutamasta tuli opettaja. Sitten on tietenkin insinöörejä. Jotkut ovat muuttaneet työn perässä ulkomaille ja facen kuvista päätellen eivät tee mitään pskaduunia.
Joten jostain kumman syystä en mennyt.