Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, jotka eivät toitota sitä tai pidä siitä numeroa
Itse olen lesbo, enkä ole koskaan osallistunut mihinkään pride-tapahtumiin, koska ei vain kiinnosta. Itse lesbous ei minua hävetä, vaan se että meidän kaikkien luullaan olevan jotain hörhöjä jotka vaativat erityiskohtelua.
Minä en halua sanoa olevani "sateenkaareva", en halua että on erikseen mitään sateenkaarimessuja (käyn ihan tavallisissa messuissa ilman että ollut mitään ongelmia), en liputa tai käytä sateenkaaren värisiä kangaskasseja tai korviksia. Inhoan Setaa.
Minulle seksuaalinen suuntautumiseni ei ole mikään iso juttu vaan ihan normaali osa elämää. Varmaan samalla tavalla kuin heterollakin. Olen mielestäni ihan tavallinen nainen.
En ole koskaan kokenut syrjintää tai kuullut mitään negatiivista suuntautumiseni takana. Saan elää ihan rauhassa.
Muita seks.vähemmistöön kuuluvia joita ärsyttää koko Pride-hypetys?
N38
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näin viisikymppisenä (heteronaisena) päinvastoin tunne yhtään omasta suuntautumisestaan julkista numeroa tekevää ihmistä.
Kukaan ei käy Pridessa tai vaadi erityismessuja. Kaikki vain elävät rauhassa sitä omaa elämäänsä, useimmat vakaissa pitkissä suhteissa.
Ja uskonnollisille kelpaa se kotikirkon messu, josta ei ketään ajeta pois eikä syyllistetä, vaikkei sateenkaarilippua viedäkään alttarille.
Yhden ns. kaappihomon tiedän ja varmasti kaikki tutut asian tietävät, mutta ei siitä puhuta. Itse olen ainoa joka ns virallisesti tietää.
Paljon hänellä on miehiä, yhden- tai muutaman illan juttuja. Ihan vain seksiä. Hän kuvittelee, että ihmiset tuomitsisivat, jos tietäisivät homouden.
Näin siis itse tuomitsee nämä toiset. Ei se pelkkä homous edes kiinnosta ketään. Seksuaalinen holtittomuus on se tuomittavampi juttu.
Riskikäyttäytymin
Eiköhän suurin osa maksa itse?
Mun mielestä parasta tasavertaisuuden edistämistä on nimenomaan se että asiaa ei nosteta hemmetinmoisella metelillä pöydälle. Se on niin arkinen, tavallinen ja luonnollinen asia kenen kanssa harrastat seksiä tai elät parisuhteessa. Sitä paitsi se on ihmisestä vain yksi puoli.
Kommenttien peukutuksesta päätellen ihmiset ajattelevat ihan asiallisesti.
Vieraille mummoille ja muille puhun aina puolisostani, en koskaan aviomiehestäni. Heille ei kuulu palaneen puupennin vertaa seksuaalisuuteni tai rakkauselämäni. Luulkoot mitä luulevat.
Olen pari kertaa ollut Pridessa, kun ympäristö painosti. Minusta se oli superärsyttävää hidasta matelua paahtavassa auringossa lastenrattaita väistellen ja koko ajan pysähdellen. En tuntenut itseäni sen jälkeen yhtään voimautuneeksi, lähinnä v*tutti. No onneksi edessämme kulkueessa kulki Tynkkynen rakastaan nuoleskellen ja oli viihdyttävää katsoa, kuinka vaivautunut tämä poliitikko oli, kun ihmiset tulivat keskustelemaan politiikasta hänen kansaan kesken kulkueen ja häiriten hänen olemistaan.
Nykyinen pride yms. on mennyt yli ja se saa ihmiset menemään takaisin kaappeihin. Eivät kaikki halua olla mielikuvissa pervoilevia friikkejä jotka taluttavat toisiaan koirapannoissa ja minikokoisissa nahka-asuissa.