Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, jotka eivät toitota sitä tai pidä siitä numeroa
Itse olen lesbo, enkä ole koskaan osallistunut mihinkään pride-tapahtumiin, koska ei vain kiinnosta. Itse lesbous ei minua hävetä, vaan se että meidän kaikkien luullaan olevan jotain hörhöjä jotka vaativat erityiskohtelua.
Minä en halua sanoa olevani "sateenkaareva", en halua että on erikseen mitään sateenkaarimessuja (käyn ihan tavallisissa messuissa ilman että ollut mitään ongelmia), en liputa tai käytä sateenkaaren värisiä kangaskasseja tai korviksia. Inhoan Setaa.
Minulle seksuaalinen suuntautumiseni ei ole mikään iso juttu vaan ihan normaali osa elämää. Varmaan samalla tavalla kuin heterollakin. Olen mielestäni ihan tavallinen nainen.
En ole koskaan kokenut syrjintää tai kuullut mitään negatiivista suuntautumiseni takana. Saan elää ihan rauhassa.
Muita seks.vähemmistöön kuuluvia joita ärsyttää koko Pride-hypetys?
N38
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olet tolkun ihminen 👍 Mulla ei oo mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan mutta ärsyttää kun siitä tehdään iso numero ja joka paikassa hierotaan naamaan. Sama juttu uskonnon kanssa.
No niinpä, en ymmärrä miksi sitä pitää mainostaa ja tuputtaa muille. Ketä kiinnostaa.
Ap
Mahtavaa N38. Olipa mukavan tervejärkinen ja raikas puheenvuoro ja antaa uskoa, että kaiken sen seksuaalisoinnin karnevaalikulissien takaa löytyy tavallisiakin ihmisiä joille se kenestä tykkää ja ketä haluaa ei ole koko elämää ohjaava ja johtava tekijä
Vierailija kirjoitti:
Eikö meitä ole muita?
Ap
Varmasti on, mutta eivät halua tehdä itsestään numeroa täälläkään.
Tunnen muutaman homoseksuaalin, eikä yksikään heistä tee asiasta numeroa, eivät osallistu kulkueisiin tms, eivätkä mainosta muutenkaan. Ovat parisuhteessa, mutta eivät sen kummemmin toitota asiaa. Itse kuulun myös tavallaan seksuaalivähemmistöön, olen aseksuaali, mutta en ole koskaan puhunut siitä muille. Eivät vasenkätisetkään tee kätisyydestään numeroa, tai värisokeat.
En näin viisikymppisenä (heteronaisena) päinvastoin tunne yhtään omasta suuntautumisestaan julkista numeroa tekevää ihmistä.
Kukaan ei käy Pridessa tai vaadi erityismessuja. Kaikki vain elävät rauhassa sitä omaa elämäänsä, useimmat vakaissa pitkissä suhteissa.
Ja uskonnollisille kelpaa se kotikirkon messu, josta ei ketään ajeta pois eikä syyllistetä, vaikkei sateenkaarilippua viedäkään alttarille.
Yhden ns. kaappihomon tiedän ja varmasti kaikki tutut asian tietävät, mutta ei siitä puhuta. Itse olen ainoa joka ns virallisesti tietää.
Paljon hänellä on miehiä, yhden- tai muutaman illan juttuja. Ihan vain seksiä. Hän kuvittelee, että ihmiset tuomitsisivat, jos tietäisivät homouden.
Näin siis itse tuomitsee nämä toiset. Ei se pelkkä homous edes kiinnosta ketään. Seksuaalinen holtittomuus on se tuomittavampi juttu.
Riskikäyttäytyminen suuntautumiseen katsomatta on typerää, mutta kun joskus olen varoitellut niin mennyt täysin kuuroille korville.
Kun ei tarvitse homojen turvaseksistä huolehtia, kun veronmaksajat maksavat jatkuvan HIVin estolääkityksen ja säännölliset muidenkin sp-tautien tutkimukset ja hoidot.
Vierailija kirjoitti:
Olet tolkun ihminen 👍 Mulla ei oo mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan mutta ärsyttää kun siitä tehdään iso numero ja joka paikassa hierotaan naamaan. Sama juttu uskonnon kanssa.
Itse olen transtaustainen enkä koskaan kerro siitä kenellekään, en töissä enkä ystäville (uudella paikkakunnalla). Ongelma vaan on siinä, että vaikka kaikki sanovat juuri noin kuin sinä, jos asia paljastuu joskus kaikki ovatkin sitä mieltä, että asia olisi todellakin pitänyt kertoa ja vielä ihan ensimmäisenä. (Toki transsukupuolisuus on ihan eri asia kuin seksuaalinen suuntautuminen, mutta ajattelin nyt kuitenkin vastata)
Tuskin ap on lesbo. Kunhan tekeytyy sellaiseksi.
Suurinta osaa seksuaalivähemmistöjä ei kiinnosta asian toitottaminen. Monet toitottajat eivät edes edusta mitään seksuaalivähemmistöä, vaan ovat huomionhakuisia mausteheteroita.
Vierailija kirjoitti:
En näin viisikymppisenä (heteronaisena) päinvastoin tunne yhtään omasta suuntautumisestaan julkista numeroa tekevää ihmistä.
Kukaan ei käy Pridessa tai vaadi erityismessuja. Kaikki vain elävät rauhassa sitä omaa elämäänsä, useimmat vakaissa pitkissä suhteissa.
Ja uskonnollisille kelpaa se kotikirkon messu, josta ei ketään ajeta pois eikä syyllistetä, vaikkei sateenkaarilippua viedäkään alttarille.
Yhden ns. kaappihomon tiedän ja varmasti kaikki tutut asian tietävät, mutta ei siitä puhuta. Itse olen ainoa joka ns virallisesti tietää.
Paljon hänellä on miehiä, yhden- tai muutaman illan juttuja. Ihan vain seksiä. Hän kuvittelee, että ihmiset tuomitsisivat, jos tietäisivät homouden.
Näin siis itse tuomitsee nämä toiset. Ei se pelkkä homous edes kiinnosta ketään. Seksuaalinen holtittomuus on se tuomittavampi juttu.
Riskikäyttäytyminen suuntautumiseen katsomatta on typerää, mutta ku
Jaa, no tarttuu se HIV heteroihinkin suojaamattomassa seksissä.
Kulkueisiin osallistuu ihan heteroitakin ja mitä minä tiedän, ihan rauhallista ja hyväntuulista meininkiä on ainakin näillä pienemmillä paikkakunnilla. Minulle kulkueessa on kysymys on yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvosta. Asioita joita täytyy ikävä kyllä tänä päivänä pitää esillä, ne eivät ole itsestäänselvyys edelleenkään.
Rauhaa ja rakkautta toivon kaikille toivottaa perheellinen heteronainen
Pride- älämölö ja erityiskohtelun vaatiminen, rahan kerjuu. Suvaitsemattomuus milloin kirkkoa, kaupunkia, Lionseja, milloin ketäkin vastaan, jos asiat mene just Pride-porukan mielen mukaan. Heidän sanoma on jo tullut selväksi, liika tuputus ja riekkuminen tekee vaan hallaa asialle. Asia on ok, seksuaalivähemmistöt on nykypäivää. Hulinointi riittäisi jo, tekisivät jotain hyödyllistä.
Me ollaan mieheni kanssa bdsm-piireistä.
Harrastetaan age playta, vaikka mieheni on muutenkin mua 20v vanhempi iso ja karvainen daddy-dom. Tykätään kotikurista, piiskaamisesta ja alistusleikeistä.
Kumma juttu kun ihmiset kiusaantuu aina jos kerron elämästämme...
Olen seksielokuvista oppinut että lesbot kyllä pitävät kovastikin lesboilusta, varsinkin esileikkinä. Sitten kun siihen kiiihkeään mielentilaan sattuu mies tai pari niin lesboilun vinkeet haihtuu ja muna alkaa aivan selvästi maistumaan. Usein aktit huipentuvat B-rappuun tai kasvoille purkautumiseen.
Minun sateenkaarielämäni toitottaminen on sitä, että puhun puolisostani etunimellä ja siitä voi päätellä että hän on samaa sukupuolta. Hirveää naamaanhieromista! Olen myös käynyt laulamassa joululauluja kirkossa niin että kokoonkutsuja oli sateenkaarimessujen järjestäjätaho. Sekin kauheaa toitotusta. Vaikka kirkonovet oli kiinni eikä ääni kuulunut ulos.
Meillä useita homo-ystäviä ja kukaan ei tee siitä numeroa tai tuo sitä pukeutumisellaan esiin. Jos heidän kanssaan juttelee niin heidän kiinnostuksensa tiettyihin asioihin kyllä kertoo missä joukkueessa pelataan 😁
Tänä vuonna olen myös lainannut kirjastosta ainakin kaksi romaania, jossa on lesboja (Kultaisen peuran ja Margitin). Siinäpä hieroin asiaa kirjastonhoitajan naamalle kun olin tehnyt niistä varaukset ja hain suureellisesti ne varaushyllystä lainausautomaatille!
Ap kirjoittaa asiaa.
Miten työpaikoille edes kuuluu kenenkään sänkypuuhat? Ei mitenkään. Ei edes vaikka olisi töissä aikuisviihteen parissa.
Meillä töissä on koulutus, jossa perehdyytään sukupuoleen. Naurettavaa. Ketä voi oikeasti kiinnostaa töissä tällainen. Töissä pitäisi olla kiinnostunut töistä ja arvostaa työkavereitaan sellaisena kuin ovat, jos eivät muita mitenkään satuta.