Mikä on parasta asunnossanne?
Mulla varmaan maisemat mitkä avautuu ikkunoista.
Kommentit (314)
Vierailija kirjoitti:
Te, joilla näkymät ikkunoista on parasta, millaiset ne ovat, mitä ikkunoista näkyy?
Järvi, metsä ja maatilan rakennukset eläimineen.
Vierailija kirjoitti:
Te, joilla näkymät ikkunoista on parasta, millaiset ne ovat, mitä ikkunoista näkyy?
Meri.
Terassi markiisilla, parasta kesäkuumalla. Ja AC. Parasta kesäkuumalla sekin.
Maatason asunnossani on komea lattia, melko hyvä pohjakaava, aurinko paistaa sisälle kesäisin, vihreät puut ja pensaat kasvavat ikkunoitten takana ja asunnon ja parvekkeen edestä ei kulje tietä. Myös lampia ja metsää löytyy vierestä ja villieläimiä näkee suht usein. Tänään peura poukkoili asuntoni ohi parikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun asunnossani on parasta kylpyhuoneen lavuaarin vesilukko. Se on niin mainio, että usein nukun lavuaarin alla, jotta pysyn asuntoni parhaimman asian lähellä.
Ehkä kannattaisi joskus poistua asunnosta edes hetkeksi...
Vierailija kirjoitti:
Näköala kuudennesta kerroksesta lammelle ja kaukaisuuteen sekä pururata talon nurkalta. Muuten aivan keskinkertainen vanha lähiökerrostalo.
Joku kysyi: on toki hissi. Onkohan kaikissa 6-kerroksisissa?
Täytyy korjata että nyt juuri huomasin että kun puihin tuli lehdet, niin lampi ei enää pilkota. On se silti kaunista kun on vihreää. Auringonlaskut on hienoja ja yöllä on kaupunkitunnelmaa kun valot näkyvät kaukana. Päivällä luonto- ja yöllä kaupunkifiilis.
Mutta ihan alaviistoon en katsele, koska siellä on parkkipaikka. :(
Pari päivää sitten huomasin että tervapääskyt ovat tulleet taas pesimään ikkunan yläpuolelle. Se on myös ihana asia tässä asunnossa.
Iso parveke, josta näkymä puistoon. Kaupat lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaksi asuntoa, kaupunkiasunto belgiassa, vaatimaton mutta terveydenhoito siellä on ihan luksus. Kansainvälinen meno on mistä pidän. Kotikadulla kävellessä voit helposti yhdellä kertaa kuulla 5-7 eri puhuttua kieltä. Toinen asunto suomessa tympeässä pikkukaupungissa on tilava sekä valoisa, suomessa töiden vuoksi lähinnä vaan vietän aikaa.
Ei tarvi tulla kun Tampereelle ja kävellä Hämeenkadulla, Hervannasta puhumattakaan, kun kuulee 5-7 ellei useampaakin puhuttua kieltä. Ja mielestäni siinä ei ole mitään hienoa. Siinä taas on, että minun kotikadullani ei asu ketään sellaista, jonka äidinkieli ei olisi suomi. Ja kyllä, tiedän sen ihan varmasti, koska tunnen kyllä kaikki kotikatuni asukkaat.
Meidän kodissamme parasta on vastaremontoitu sauna-oleskelutila-alue, josta on suora yhteys suojaiselle terassille.
Hyviä puolia on paljon. Ennen kaikkea tämä on ihana, kodikas, söpö pieni torppa. Toisekseen tontti on kiva, paljon puita ja tontti rajoittuu peltoon jonka takana joki ja metsä, eli maisemat 😍 Makkarin ikkunasta paistaa ilta-aurinko ja auringonlaskut hohtaa sinne ja sieltä tupaan saakka upeasti.
Kaiken kukkuraksi kaikki asumismenot vuodessa alle 1500€.
Monta asiaa:
Olen asunnon ensimmäinen asukas.
Tuliterä, moderni asunto, joka valmistui vuonna 2020.
ILP.
Valokuitu, 2500 Mbps.
Ei saunaa viemässä neliöitä.
M28
Se on omakotitalo. En voi sietää rivarissa tai kerrostalossa asumista.
Oma rauha, tontti päättyvän tien päässä.
Vierailija kirjoitti:
Monta asiaa:
Olen asunnon ensimmäinen asukas.
Tuliterä, moderni asunto, joka valmistui vuonna 2020.
ILP.
Valokuitu, 2500 Mbps.
Ei saunaa viemässä neliöitä.
M28
Helppohan se on leveillä kun on rikas
15 minuutin matka Lontoon keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Lumihuippuinen vuoririvi.
Päälle hiljaisuus koska kerrostalo on hyvin rakennettu. Kivat naapurit. Keskusta lähellä, ei tartte autoa.
Avaraluonto aivan kodin kupeessa. Ihanat naapurit jotka ei moikkaa. Tupakansavu, poliisipartion erikoiskohde, riehuvat ja rellestävät pariskunnat, seksinääniä seitinohuiden seinien läpi, vauvan rääkymistä, koiran ulostetta lenkkipolulla, outoa väkeä ravaa alvariinsa rapussa, väkivaltaa, alkoholisteja, naisen itkua ja hysteriaa, miehen karjahtelua, seinät töhritty spraymaalilla.