Mikä on parasta asunnossanne?
Mulla varmaan maisemat mitkä avautuu ikkunoista.
Kommentit (314)
Meillä myös maisemat. Niitä on muutkin kehuneet.
Talomme on 80-luvun omakotitalo, jossa on vähän hölmö pohjaratkaisu.
Sijainti ja asunto on viihtyisä. Lisäksi tässä on paljon komeroita eli säilytystilaa sekä pieni vaatehuone sekä ullakkohuone. Paljon tilaa kaksioon.
Kaksi huonetta. Jos naapurista tulee hajua tai käytävästä, saa oven kiinni makkarista, ettei hengitä käryjä koko ajan. Pieni pala luontoa ja taivasta näkyy raoista, vaikka kaihtimet kiinni. 3. kerros on ollut ihan hyvä verrattuna alakerroksiin joissa levotonta suhteellisesti, ihmisten kulkemisessa. Leveä kylppäri-wc, ei tarvitse ahtautua pieneen väliin. Asunnon sijainti käytävän päädyn lähellä on hyvä. Parketti kiva, joskin pari tikkua irtosi. Parveke joka on jykevä, vaikkei siellä voi viereisen tien vuoksi juuri olla ja sen lasitus. Betonia talossa joka kestää paremmin kuin puu.
Te, joilla näkymät ikkunoista on parasta, millaiset ne ovat, mitä ikkunoista näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Voi kävellä Prismaan, S-markettiin, K-markettiin, Lidliin...
Kukapa ei voisi. Matka vaan on toisilla pitempi.
Ylimmän kerroksen kulmahuoneisto, eli parasta on ikkunat kahdella seinällä ja pääilmansuunta pohjoinen joten ei ole yleensä edes kesällä kuuma. Kateellisille tiedoksi ettei tämä ole kuin yksiö.
Lähin naapuri järven toisella puolella neljän kilometri päässä. Eivätkä ole perussuomalaisia ja ovat muutenkin rehellisiä.
Oma, tunnelma. Ei näy ihan heti naapurin ikkunasta sisään. Kun ei oo liian lähellä.
En tiedä mikä siinä on että rakennetaan liian tiheesti talot ettei oo mitään rauhaa näis taajama-alue lähellä keskustaa okt tontit max 1000 neliöö ja jossai 500. Ei siinä oo mitää yksityisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Te, joilla näkymät ikkunoista on parasta, millaiset ne ovat, mitä ikkunoista näkyy?
Olisko peltomaisema tai järvimaisema ehkä jokimaisema
Ranskalainen parveke sekä toimiva pönttö. Sinne voi käydä jyräyttämässä .
Molemmissa sijainti, koko ja tila, ihanat pihat ja toisessa myös maisema. Toisessa näkymä on toki pihalle kaunis mutta muuten tavallinen okt-alue
Vierailija kirjoitti:
Ylimmän kerroksen kulmahuoneisto, eli parasta on ikkunat kahdella seinällä ja pääilmansuunta pohjoinen joten ei ole yleensä edes kesällä kuuma. Kateellisille tiedoksi ettei tämä ole kuin yksiö.
Tuotan pettymyksen: tämä ei ole kaikkien unelma.
Lyhyt matka kesämökille eli n. 5km
Mulla kaksi asuntoa, kaupunkiasunto belgiassa, vaatimaton mutta terveydenhoito siellä on ihan luksus. Kansainvälinen meno on mistä pidän. Kotikadulla kävellessä voit helposti yhdellä kertaa kuulla 5-7 eri puhuttua kieltä. Toinen asunto suomessa tympeässä pikkukaupungissa on tilava sekä valoisa, suomessa töiden vuoksi lähinnä vaan vietän aikaa.
Iso parveke, 2 verantaa ja kiva piha. Asunto itse ei ole kummoinen.
Iso talo, jonka oon rempannu valmiiksi. Ja se, että se on oma.
60-luvulla rakennettu pihasauna