Miksi minua pitäisi kiinnostaa mitä palestiinalaisille tapahtuu?
Kommentit (267)
Onneksi olkoon, olet vähemmän ihminen kuin muut. Varmasti on ylpeä olo.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa se, että mitä nopeammin heidät saadaan tuhottua, sen parempi.
Ilman islamistisaastaa tästä maailmasta tulee parempi paikka.
Olet tyhmä jätkä.
Monestakin syystä.
Mutta entä tämä. Koska juutalaiset tekevät kaikille hallitsemilleen kansoille noin kun vain siihen kykenevät. Niin Neuvostoliitossa kun muodostivat kommunistijohdon enemmistön kuin Saksassa vuonna 1945. Jo oman olemassaolon vuoksi on hyvä osoittaa solidaarisuutta palestiinalaisia kohtaan. Eurooppalaiset ovat kaikkea muuta kuin turvassa juutalaisilta ja näiden mahdilta.
Koska jos kansanmurhan saa tehdä kenelle tahansa käyttäen jotain random kirjaa tekosyynä, niin sittenhän seuraavat uhrit voi olla ihan kuka tahansa. Mitä veikkaat, kuinka kauan esim. Suomen kokoinen kansa selviytyisi sellaisessa leikissä, riippumatta tekijästä?
Jos emme tuomitse yhtä kansanmurhaa, emme voi estää seuraavaa.
Mutta ethän sinä psykopaattina, trollina tai bottina voi tällaisia juttuja ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä islamisti on kuollut islamisti.
"Miksi minua pitäisi kiinnostaa mitä palestiinalaisille tapahtuu?"
Siksi kun minullekin on merkitystä sillä, että sinä voit hyvin.
Vasemmiston masinoima rasistinen juutalaisvihan aalto näkyy tälläkin palstalla päivittäin.
"Tutkimusraportin mukaan antisemitismia oli vuonna 2024 ennätysmäisen paljon. Hamas-terroristien lokakuussa 2023 Israeliin tekemä terrori-isku ja Israelin vastaisku Gazaan ovat aiheuttaneet vakavimman antisemitismin aallon sitten toisen maailmansodan. Nyt ylivoimaisesti suurin osa juutalaisvastaisuudesta tulee äärivasemmistolaisilta tahoilta. Äärivasemmiston antisemitismi on nelinkertaistunut kun taas äärioikeiston antisemitismi on vähentynyt alle puoleen edellisvuoden tapauksista."
https://www.suomenuutiset.fi/tutkimus-juutalaisviha-tulee-nyt-vasemmalt…
Jemenissä on ollut kuulemma sota. Onko vieläkin.
Jos joku kuvittelee kansanmurhan jäävän vain yhteen keissiin, jos se globaalisti hyväksytään, niin en tiedä miten sellaiselle itsesuojeluvaiston ja empatian kadottaneelle moukalle voi tätä asiaa rautalangasta kauan vääntää.
Ihan samalla tavalla voit miettiä, miksi muuta maailmaan tulisi kiinnostaa, mitä sinulle ja sinun perheellesi ja läheisille mukaan lukien lapset tapahtuu, jos aseelliset miehet tulevat tai pommitukset iskevät! Tykkäisitkö, jos hyökkääjän edustajat patsastelisi jossain Euroviisuissa edustamassa maataan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, kun sinä samalla hautaisit omia ja sisaruksiesi lapsia?!
Paras onkin Trump.jumalan ehdotus siirtää Gazalaiset Libyaan ja antaa siitä hyvästä Libyalle muutama miljardi vaivanpalkkaa. Ratkeaa lähi-idän ongelma edes osittain ja ei tarvita kansanmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska jos kansanmurhan saa tehdä kenelle tahansa käyttäen jotain random kirjaa tekosyynä, niin sittenhän seuraavat uhrit voi olla ihan kuka tahansa. Mitä veikkaat, kuinka kauan esim. Suomen kokoinen kansa selviytyisi sellaisessa leikissä, riippumatta tekijästä?
Jos emme tuomitse yhtä kansanmurhaa, emme voi estää seuraavaa.
Mutta ethän sinä psykopaattina, trollina tai bottina voi tällaisia juttuja ymmärtää.
Et kai sä vertaa näitä te ro ja ihmisiin?
Ei pitäisi kiinnostaa lainkaan kun ei ole meidän sotamme. Tapelkoon keskenään siellä ja pysyköön omalla läntillään. Ei niitäkään kiinnosta meidän olemassaolo, ehkä korkeintaan ilmaisen elämisen toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinun kaltaisia tämä maailma olisi jo parempi paikka, olet varmaan mielestäsi vielä kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Paras onkin Trump.jumalan ehdotus siirtää Gazalaiset Libyaan ja antaa siitä hyvästä Libyalle muutama miljardi vaivanpalkkaa. Ratkeaa lähi-idän ongelma edes osittain ja ei tarvita kansanmurhaa.
Pakkosiirto on kansanmurha. Suomalaisetkin voitaisiin asuttaa Siperiaan
Miksi minun rahoja syydetää Ukrainaan ? Veroeuroja sinne tungetaan vaikkei minua kiinnosta. Kansanmurha kiinnostaa enemmän, ihmettelen kuinka kauan sen annetaan jatkua. Ainoa hyvä puoli euroviisuissa oli että Itävalta, Adolf Hitlerin syntymämaa voitti juutalaiset
Ei sua pidäkään kiinnostaa nimenomaisesti palestiinalaiset tai ukrainalaisetkaan sen koommin, mutta pääsääntöisesti sitä pidetään hyvin tavallisen ihmisen merkkinä, että ei pidä esimerkiksi lasten tappamista minään merkityksettömänä tapahtumana.
Vierailija kirjoitti:
Kannatat siis kansanmurhaa uskonnon ja kansalaisuuden perusteella.
Kerrankin nasse sanoo tämän asian ääneen. Syyn mIksi he tukevat Israelin tekemää kansanmurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli annatko Trumpin lahjoittaa Suomen Venäjälle ja siirtää suomalaiset Ruotsiin? Aika sairasta settiä taas. Yhtäkään maata ja kansaa ei lahjoitella tai myydä yhtään kenellekään, sen nyt pitäisi olla ihan itsestään selvä asia.
Röyh.