Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veimme lapset miehen vanhemmille ja taas he tekivät kaiken oman mielen mukaan

Vierailija
18.05.2025 |

Sanoin, että kello 13 on päiväunet. No kun eilen illalla sitten haimme lapset niin he sanoivat, että ei ollut päiväunia vaan söivät lettuja hillolla. Myös kaikki ruoka minkä olin pakannut mukaan tuli koskemattomana takaisin. Eli tekivät juuri kuten ei olisi saanut tehdä! Mikä neuvoksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä rajanveto, jos ei tehdä kuten te olette lapsia opettaneet esim. päiväunet ja ruokia syödä, ei lapset tule enää mummolaan. Näin itse tekisin.

Vierailija
42/45 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut tämän mummon jääräpäisyyden, touhotuksen ja toheluuden sillä, etten anna lapsiamme yökylään. Käymme vain päiväseltään kylässä. Mummukka ei pääse näin pilaamaan vaatteita. Toki mielikuvitusta täytyy käyttää, että keksii syitä, miksi nyt ei yökyläily sovi. 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolassa on mummola säännöt ja ruoka-ajat. Niin se vain menee. 

No sitten on turha valittaa kun pienet lapset valvoo yömyöhään ja huutaa ja itkee. Jos ei tee kuten rutiinit on opetettu esim. päiväunet tiettyyn aikaan ja ruokailut, niin sitten ei voi valittaa jos ei mummo nuku yöllä. Aamulla sitten aikasin ylös ja puuroa tekemään. Mene ihan turhaan mukava fiilis kyläilystä.

Vierailija
44/45 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien hoitoapu on lahja vanhemmille, jotta vanhemmat saavat hieman omaa aikaa. Isovanhemmat eivät kuulu teidän perheen palvelushenkilökuntaan. Mikäli lapset nauttivat isovanhempien seurasta, älä vikise turhista. Säännöt on luotu rikottavaksi ja lapset kasvavat tasapainoisiksi ihmisiksi. Isovanhempien tuki on tärkeää, eikä sitä saa ottaa itsestäänselvyytenä. Ole kiitollinen, että lapsilla on ympärillään rakastavia isovanhempia. Lopeta nillittäminen, tai hoida lapsesi itse ja rajaa isovanhempien tapaamiset minimiin. Näin toimimalla olet itsekäs, teet hallaa vain lapsillesi ja aiheutat heille mielipahaa. 

Vierailija
45/45 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.