Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kauniin kodin

Vierailija
18.05.2025 |

Valkoinen sisustus olisi ihana. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Painotan puun väriä, kokopuuta.

2/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valkoista maalia ja aloita sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Itse aloittaisin tavaroiden läpikäymisellä. Mikään sisustus ei näytä hyvältä, jos asunto on täynnä tavaraa. Ja kaikkein vähiten se valkoinen sisustus.

Vierailija
4/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein auta. Kun keittiö ja koko talo on 1960- luvulta.ap

Vierailija
5/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis koti ja siellä ei ole yhtään valkoista.

6/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloittaisin tavaroiden läpikäymisellä. Mikään sisustus ei näytä hyvältä, jos asunto on täynnä tavaraa. Ja kaikkein vähiten se valkoinen sisustus.

No se on kyllä ihan totta. 

7/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä asuin 60-luvulla kerrostaloasunnossa, meillä oli kaikki seinät valkoista. Samoin keittiön kaapistot. Vasta 70-luvulla tuli muotiin värikkäämmät jutut. Mulla on nyt esim makkarissa kaikki kalusteet mustaa paitsi yöpöytä on viininpunainen. Mikään niistä ei ole alunperin ollut musta (eikä viininpunainenkaan). 

Vierailija
8/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin! .

Eteisessä 2 seinää off-white, maalarinvalkoista ei ollenkaan

Vierailija
9/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä asuin 60-luvulla kerrostaloasunnossa, meillä oli kaikki seinät valkoista. Samoin keittiön kaapistot. Vasta 70-luvulla tuli muotiin värikkäämmät jutut. Mulla on nyt esim makkarissa kaikki kalusteet mustaa paitsi yöpöytä on viininpunainen. Mikään niistä ei ole alunperin ollut musta (eikä viininpunainenkaan). 

Meillä on kaikki ihan riemunkirjavaa ja rempattavaa löytyisi vaikka kuinka paljon.ap

Vierailija
10/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt. Mähän tein sulle uuden keittiön, mitä vielä olet vailla? t. miesystäväsi

Vierailija
11/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kauniin kodin. Ja sellainen minulla olisikin, jos joku vain siivoaisi täällä. Mutta ei ole voimia.

Vierailija
12/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt. Mähän tein sulle uuden keittiön, mitä vielä olet vailla? t. miesystäväsi

Et ole tehnyt. Tämä kun on mieheni talo.ap

Vierailija
13/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tehnyt. Tämä kun on mieheni talo.ap

Ai jaa. No omalle naiselleni tein koko kämpän uusiksi. Hänellä on 60-luvun luukku, samanlainenn  mitä vuokrailen toisessa kaupungissa. 

14/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaikki ihan riemunkirjavaa ja rempattavaa löytyisi vaikka kuinka paljon.ap

No sitten vaan alat laittamaan valkoiseksi. Ei 60-luku tarkoita, että pitäisi olla riemunkirjavaa. 70-luvun tyyli sitten jo enemmän olikin värikästä, mutta ei 60-luvun. 

Vierailija
15/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti ei ole kaunis, jos siellä ei ole yhtään valkoista. Kauniissa kodissa on lämpimänsävyiset seinät, esimerkiksi poltettu oranssi (mieluiten tapetti, koska se on tyylikkäämpi kuin maali), mutta ehdottomasti paljon enemmän ruskeaan kuin oranssiin taittava. Myös lämmin beige on oikein ihana väri. Muutamia näyttäviä viherkasveja. Tarkoin valittuja tauluja, ei liikaa vaan muutamia. Ei ole pakko olla mitään miljoonan euron hintaisia Amedeo Modiglianin luomuksia, kunhan on edes jotain tyylikkyyttä havaittavissa. Minulle kelpaa kehystetyt julisteetkin, Deseniolla on ihania vaihtoehtoja. Ei minun tarvitse esittää mitään hienostoihmistä.

Huonekalut yhteensopivia ja melko vaaleita. Mahdollisumman paljon aitoa puuta. Modernia, muttei överiä. Pehmeyttä. Ei sellaista kivikovaa ja kalseaa design-paskaa. Vähän amerikkalaistyylinen olkkari. Ne ovat ihania. Oikein kaunis ja vähän rosoinen takka, molemmin puolin kiinteät kirjahyllyt. Jotenkin ihania.

Vierailija
16/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen tuo ihanaa puhtautta ja raikkautta. En voisi elää kodissa, jossa EI ole mitään valkoista. Esimerkiksi keittiön kaapistot ovat ihanimmat valkoisina. Puiset tasot, neutraali välitila... Ei mitään korkeakiiltopaskaa, laminaattia ja kokovalkoista.

Vierailija
17/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti ei ole kaunis, jos siellä ei ole yhtään valkoista. Kauniissa kodissa on lämpimänsävyiset seinät, esimerkiksi poltettu oranssi (mieluiten tapetti, koska se on tyylikkäämpi kuin maali), mutta ehdottomasti paljon enemmän ruskeaan kuin oranssiin taittava. Myös lämmin beige on oikein ihana väri. Muutamia näyttäviä viherkasveja. Tarkoin valittuja tauluja, ei liikaa vaan muutamia. Ei ole pakko olla mitään miljoonan euron hintaisia Amedeo Modiglianin luomuksia, kunhan on edes jotain tyylikkyyttä havaittavissa. Minulle kelpaa kehystetyt julisteetkin, Deseniolla on ihania vaihtoehtoja. Ei minun tarvitse esittää mitään hienostoihmistä.

Huonekalut yhteensopivia ja melko vaaleita. Mahdollisumman paljon aitoa puuta. Modernia, muttei överiä. Pehmeyttä. Ei sellaista kivikovaa ja kalseaa design-paskaa. Vä

Amerikkalainen sisustus ilman kokolattiamattoja (niitä ON yhä edelleen nykyäänkin, uskokaa pois) ja ilman turhaa tilpehööriä on minun makuuni. Toisaalta amerikkalaiset tekevät aika suurenmoisia sisustuksia, mikä tarkoittaa lyhyelle ihmiselle todella hankalaa siivoamista. En jaksa koko ajan kurotella jossain yläilmoissa ja yrittää epätoivoisesti pyyhkiä pölyjä jostain kahden metrin korkuisen hyllyn päältä.

Vierailija
18/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minimalistinen sisustus, muttei taaskaan överi. On ihan okei, jos on yksi kori tmv. täynnä turhaa tilpehööriä. Kunhan sitä ei ole ympäri ämpäri kotia.

Vierailija
19/19 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin valkoisesta tulee kliininen ja ahdistava.

Makuasioita kuitenkin, tee ap kuten tykkäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi