Hallitusohjelma etenee ihmisillä ei rahaa lääkärikäynteihin.
Kommentit (52)
Kun ei mene lääkäriin niin pakottavat sinne tai eivät uusi reseptejä
Vierailija kirjoitti:
Kun ei mene lääkäriin niin pakottavat sinne tai eivät uusi reseptejä
Tämä totta. Ja jos on tarve, ehkä pääset mutta apua et saa
Joudun käymään erikoislääkärillä useita kertoja vuodessa, koska sairastin syövän, ja pitää seurailla, ettei se uusi. Olen työkyvytön pienellä kuntoutustuella, joten noi käynnit tekee ison loven kukkaroon.
Aina hehkutettu että Suomessa on maailman paras terveydenhoito ja se on ilmainen. Eli älkää puhuko pascaa.
Pitäisikö tubettajien käsitellä aihetta ja kansalaiskeskustelut. Somet, muut.
Yli 60 euroa JULKISEN puolen erikoislääkäristä on kyllä liikaa. Sillä saa jo viikon ruoatkin.
Noille, jotka tuossa jutussa valittivat lapsettomuushoitojen hintaa: miten olisi siihen lapseen varaa, jos hoidotkin ovat jo liian kalliita?
Hallitusohjelma etenee myös siten että Tokmannikonserni teki 11 miljoonan tappion. Äskettäin se oli vasta 4 miljoonaa. Tulosvaroitus ovella. Viekää vaan tuet köyhältä. Siinäpä itkette puuttuvia asiakkaita.
Kuka rikas ostaa Tokmannilta? Sen on pitänyt köyhä kansa elossa. Saa alkaa Kyöstikin syömään omia Spar- tuotteitaan.
Ei pidä paikkaansa. Lääkäriin on päässyt nopeasti ja halvalla sen jälkeen kun demarit käärivät hihansa. Se on reilua ja rahaa on.
Aina hehkutetaan, että Suomi on maailman onnellisin maa. Eikä ole. Älkää puhuko paskaa. Kaikilla on suupielet alaspäin jopa ministereillä. Täältä löytyvät maailman kateellisimmat, negatiivisimmat, ilkeimmät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Yleislakko NYT
Lakko ajaa vain ay-liikettä, ei tukien kokoa pienituloisilla tai leikkurien poistoa.
Vierailija kirjoitti:
Aina hehkutetaan, että Suomi on maailman onnellisin maa. Eikä ole. Älkää puhuko paskaa. Kaikilla on suupielet alaspäin jopa ministereillä. Täältä löytyvät maailman kateellisimmat, negatiivisimmat, ilkeimmät ihmiset.
Jospa tuollainen on sitä suomalaista onnellisuutta. Tulee hyvä mieli suomalaiselle kun saa oikein panetella ja haukkua muita selän takana. Rintalasta menee rottingille ja tulee autuas olo kun on saanut sanoa oikein pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Aina hehkutettu että Suomessa on maailman paras terveydenhoito ja se on ilmainen. Eli älkää puhuko pascaa.
Mistähän tuo harha ilmaisesta terveydenhuollosta on edes syntynyt? Mä olin jo 1980-luvun alussa HYKS:in potilasmaksutoimistossa töissä eikä ollut ilmaista silloinkaan eli yli 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelma etenee myös siten että Tokmannikonserni teki 11 miljoonan tappion. Äskettäin se oli vasta 4 miljoonaa. Tulosvaroitus ovella. Viekää vaan tuet köyhältä. Siinäpä itkette puuttuvia asiakkaita.
Kuka rikas ostaa Tokmannilta? Sen on pitänyt köyhä kansa elossa. Saa alkaa Kyöstikin syömään omia Spar- tuotteitaan.
Ei ole Kyösti enää Tokmannilla mutta tätä olin jo odottanut että milloin Tokmannin myynneissäkin näkyy tukien leikkaukset ja muu kansan köyhdyttäminen. Hurja pudotus tullut. Mitä voivat tehdä muuta kuin nostaa hintoja eikä sekään tappiota voitoksi muuta vaan karkottaa loputkin asiakkaat. Näin teki Tiimari aikoinaan ja lopputuloksen tiedätte.
Espanjassa ja Kreikassa ainakin jopa turistit saavat hoitoa ilmaiseksi. Ilman vakuutusta.
Suomessa ei edes oma kansalainen. Hyvinvointivaltio on nykysuomesta hyvin hyvin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Yli 60 euroa JULKISEN puolen erikoislääkäristä on kyllä liikaa. Sillä saa jo viikon ruoatkin.
Minä saisin kahden viikon ruoat.
Olin sairaalassa viikon ja lähdin omalla vastuulla pois kun laskeskelin että viikon majoitus laihoilla eväillä jouten maaten yöt valvoen maksaa noin 500€ + matkat 50€+ lääke 50€/kk. Kotona mittailen itse lukemiani ja otan lääkkeet. Saan syödäkseni paljon kasviksia joita sairaalassa ei tarjottu. Tulot 595€/kk. Ei aavistustakaan miten maksan laskun. Tai tulevat lääkärikäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä viikon ruokiin. T. Lääkäri
Kello 14 alkaa mielenosoitus Helsingissä.
Näinhän se on.