Hallitusohjelma etenee ihmisillä ei rahaa lääkärikäynteihin.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelma etenee myös siten että Tokmannikonserni teki 11 miljoonan tappion. Äskettäin se oli vasta 4 miljoonaa. Tulosvaroitus ovella. Viekää vaan tuet köyhältä. Siinäpä itkette puuttuvia asiakkaita.
Kuka rikas ostaa Tokmannilta? Sen on pitänyt köyhä kansa elossa. Saa alkaa Kyöstikin syömään omia Spar- tuotteitaan.
Mitä tekemistä Kyöstillä on Tokmannin kanssa?
Suomessa rikkaat käyttävät Tokmannia ja muita halpispaikkoja köyhälistön kanssa samaan tapaan.
Jos sinä käyt se ei ole sama asia että muut rikkaat käy. Älä paviaani yleistä. Paremman perheen opiskelija ei mene Tokmannille kun sitä hävettäääää. Tiedän kuule paljon tapauksia.
Sitä paitsi aika lailla tuo 11 miljoonan tappio kertoo paljon. Sinä et vaan tajua siitäkään mitään. Asiakkaita ei ole enää entiseen malliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelma etenee myös siten että Tokmannikonserni teki 11 miljoonan tappion. Äskettäin se oli vasta 4 miljoonaa. Tulosvaroitus ovella. Viekää vaan tuet köyhältä. Siinäpä itkette puuttuvia asiakkaita.
Kuka rikas ostaa Tokmannilta? Sen on pitänyt köyhä kansa elossa. Saa alkaa Kyöstikin syömään omia Spar- tuotteitaan.
Ai köyhät on pitänyt pystyssä?Älä nyt naurata.Köyhät voi tukirahoillaan pitää ruokakauppoja pystyssä,tuskin muuta.Miten muuten huipputulosta tekevä Puuilo,onko se rikkaiden kauppa?
täällä meillä taas oikeen vauva palstan kaikkitietävä kuspää
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa ja Kreikassa ainakin jopa turistit saavat hoitoa ilmaiseksi. Ilman vakuutusta.
Suomessa ei edes oma kansalainen. Hyvinvointivaltio on nykysuomesta hyvin hyvin kaukana.
Suomi sen hoidon siellä Espanjassa ja Kreikassa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 60 euroa JULKISEN puolen erikoislääkäristä on kyllä liikaa. Sillä saa jo viikon ruoatkin.
Minä saisin kahden viikon ruoat.
Olin sairaalassa viikon ja lähdin omalla vastuulla pois kun laskeskelin että viikon majoitus laihoilla eväillä jouten maaten yöt valvoen maksaa noin 500€ + matkat 50€+ lääke 50€/kk. Kotona mittailen itse lukemiani ja otan lääkkeet. Saan syödäkseni paljon kasviksia joita sairaalassa ei tarjottu. Tulot 595€/kk. Ei aavistustakaan miten maksan laskun. Tai tulevat lääkärikäynnit.
Pari päivää lisää ja olisi ollut ilmaista maksukaton täytyttyä.
Lääkärille pääsy monen muurin takana - ainakin Länsiuudellamaalla.
Kyllä itä-Helsingissä ja Vantaalla hommat tuntuvat luistavan. Muuta sinne? Liiity iloiseen joukkoon!
Olin työkokeilussa ja loukkasin itseni ja jouduin lääkäriin ekan kerran elämässäni. Työkokeilussa ei ollut vakuutusta työntekijöille joten jouduin maksamaan 280 euroa itse 20 minuutin käynnistä. Kela ei suostunut korvaamaan. Menin ja otin samantien loparit työkokeilusta. Meille sanottiin että jos sairastuu niin korvataan. No eipä tarvii mennä töihin enää ikinä.
Seitsemänkymppinen mies Heinolasta kertoo riemuinneensa, kun lääkäri soitti kertoakseen, että kaikki hyvin.
Kun kahden minuutin puhelusta tuli 46 euron lasku, tuntui, että minua kusetetaan kuin sitä muinaista mätää kukkoa! Saman tiedon olisin voinut lukea Omakannasta ilmaiseksi!
Koettu on. Miten voi pari minuuttia maksaa julkisella noin paljon? Ja edelleenkään en ole saanut apua oireisiini. Varmaan olisin tyytyväisempi, jos lääkäristä olisi ollut edes jotain hyötyä. Nyt tuntui, että maksoin tyhjästä. Ensi kerralla vedän suoraan 50 euron setelin vessanpöntöstä alas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 60 euroa JULKISEN puolen erikoislääkäristä on kyllä liikaa. Sillä saa jo viikon ruoatkin.
Minä saisin kahden viikon ruoat.
Olin sairaalassa viikon ja lähdin omalla vastuulla pois kun laskeskelin että viikon majoitus laihoilla eväillä jouten maaten yöt valvoen maksaa noin 500€ + matkat 50€+ lääke 50€/kk. Kotona mittailen itse lukemiani ja otan lääkkeet. Saan syödäkseni paljon kasviksia joita sairaalassa ei tarjottu. Tulot 595€/kk. Ei aavistustakaan miten maksan laskun. Tai tulevat lääkärikäynnit.
Toimeentulotuki?
Agenda etenee.