Ruotsissa haukuttiin jo KAJ lyttyyn
Neljäs sija ennakkosuosikin asemasta huolimatta. Mikä farssi ruotsalaisten mielestä. Måns olis voittanu
Kommentit (75)
Naurettavaa haukkua neljänneksi tullut. 🤔
No näin Ruotsissa kirjoitetaan. En mä sille mitään voi.
Nyt ei ollut månsin vuosi
seuraavat on ruotsin vuosi kun ruotsin nuoret kyvyt nousee ja tekee jotain omaa ja uutta
heja sverige
Ruotsalaiset on huonoja häviäjiä Jos ette ole jostain ihmeen syystä huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen Måns ei todellakaan olisi voittanut. Johan se paljastui vaimonhakkaajaksi.
Nii se kukkakeppi 😁
Oli suomalaisten salajuoni estää ruotsia voittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit linkin uutiseen.
Totta Kaj haukuttiin lyttyyn, voittohan piti olla selviö.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäsit edes etkä valittais.
Vierailija kirjoitti:
Oli suomalaisten salajuoni estää ruotsia voittamasta.
Heheh. :D
Eiköhän ruotsalaiset ole vaan mielissään, ettei tarvitsekaan järjestää kalliita viisuja ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen Måns ei todellakaan olisi voittanut. Johan se paljastui vaimonhakkaajaksi.
Huumehörhö sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittaisit linkin uutiseen.
Toivo siitä, että Suomen ja Ruotsin suomenruotsalaiset kappaleet kilpailisivat voitosta Baselissa romahti, kun tuomariston pisteet alkoivat tulla sisään Euroviisu-finaalissa. Ruotsin Ylen kommentaattori kysyy, onko nyt aika tarkistaa äänestysjärjestelmää.
KAJ-hypetyksen aikataulutus epäonnistui.
Tommy Cash oli tuore ja freshi ja ajoi ajoituksen takia ns huumorikappaleena saunalaulun ohi.
Hyvä ettei voittanut. Ei Suomea tai suomalaisia olisi huomioitu maailmassa tai Ruotsissa niissä voitonjuhlissa millään tavoin. Ruotsi olisi pyrkinyt 100% vaientamaan asiasta puhumisen.
Vierailija kirjoitti:
Måns potkittiin pois eräästä ohjelmasta.Kyllä hänellä nyt tiukat paikat.
Neljäs sija oli ihan hyvä tällaiselle mainosmaiselle lallattelulle.