Miksi miehet haluaa hamstrata kotiin kaikkia sähkölaitteita?
Lehtipuhallin. Robottiruohonleikkuri. Pizzauuni. Kotiteatteri. Tätä kamaa on nurkat täynnä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa noista on jos tulee käytettyä?
Mies pääsee liian helpolla, jos edes ruohoa ei tarvitse leikata. Naisen kontolle kuuluu kaikki kovimmat työt, jopa pyykin pesu.
Minä en pese miehen vaatteita. Meillä on kummallakin oma pyykkikori ja kumpikin huolehtii omista vaatteistaan. Lasten vaatteen minä pesen, ettei mies niitä pilaa pesemällä väärin.
Mieheni ei hamstraa kotiin kaikkia sähkölaitteita, mutta halusi ehdottomasti jääpala-kahvilaitteen, mikä on ahkerassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, meillä on lehtipuhallin ja sitä käytetään, näppärä vehje kun on pihaa riittävästi ja lehdet voi puhaltaa metsään. Pihalla on paljon lehtipuita joten lehtiä tulee. Muutenkin on paljon työkaluja ja ne on kaikki ostettu tarpeeseen, ihan kuten keittiöhärpäkkeetkin. Kummallista valitusta laitteista. Ja lehtipuhallinta voi käyttää nainenkin. Pizzauunikin on ihan kiva ajatus, mutta meillä jäis niin pienelle käytölle, ettei kannata. Elektroniikan puolelta ollaan kyllä kriittisiä.
Lehtiä ei tarvitse poistaa pihalta varsinkaan millään helvetillisellä mölytoosalla. Ne lannoittavat nurmikkoa ja ne saa pienemmäksi silpuksi kun ajaa vielä syksyllä kerran ruohonleikkurilla.
Riippuu ihan siitä paljonko niitä lehtiä tulee. Kun on muutaman sentin matto niin ei se silpuksi ajaminen auta. Ja mitä väliä jos jokusen tunnin mölyää, naapureita ei ole muutamaan kilometriin.
Miksi tekisin? Myyn tavarat itse tori.fi:ssä ja pidän rahat.