Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunta pitäisi lopettaa, koska niin harva käy Eduskunnassa töissä

Vierailija
18.05.2025 |

Näin on

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kun on toimiva eduskunta, niin se takaa kansan tahdon toteutumisen, eikä mikään diktaattori pysty sen päätöksiä kumoamaan, itse olemme sen äänestäneet edustamaan kantaamme päätöksissä.

Vierailija
2/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansanedustajia tarkoitat, niin heillä luottamustoimi eli heille maksetaan palkkiota. Eivät siis saa mitään palkkaa. Ja joidenkin täytyy kuitenkin kansaa edustaa, vai haluatko diktatuurin? 

Ap, elämänohje: ota ensin selville faktat, avaudu sen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Kun on toimiva eduskunta, niin se takaa kansan tahdon toteutumisen, eikä mikään diktaattori pysty sen päätöksiä kumoamaan, itse olemme sen äänestäneet edustamaan kantaamme päätöksissä.

Toimiiko tämä mielestäsi?

Vierailija
4/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos ei mielestäsi toimi, niin mitä ehdotat tilalle? Kritiikki ilman vaihtoehtoa turhaa. Käytkö edes äänestämässä?

Vierailija
5/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kansanedustajia tarkoitat, niin heillä luottamustoimi eli heille maksetaan palkkiota. Eivät siis saa mitään palkkaa. Ja joidenkin täytyy kuitenkin kansaa edustaa, vai haluatko diktatuurin? 

Ja opettele sinä ymmärtämään kätkettyä huumoria. 

Vierailija
6/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos ei mielestäsi toimi, niin mitä ehdotat tilalle? Kritiikki ilman vaihtoehtoa turhaa. Käytkö edes äänestämässä?

Ota ekaksi se panta pois pään ympäriltä, noin...

Vierailija
7/7 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja opettele sinä ymmärtämään kätkettyä huumoria. 

Seliseli, siellä ollaan nyt nolona...Et todellakaan aloittanut ketjua huumorimielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi