Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet haluaa hamstrata kotiin kaikkia sähkölaitteita?

Vierailija
18.05.2025 |

Lehtipuhallin. Robottiruohonleikkuri. Pizzauuni. Kotiteatteri. Tätä kamaa on nurkat täynnä. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmentä erilaista hiustenväännintä, kynsikuivainta ja ties mitä roskaa.

No olen nainen, joka ei ymmärrä sitä hiustenkuivaajaa. En käytä. Menee sinne suihkuun ajoissa. 

Sama homma. Mulle on aina ollut epäselvää, miksi sitä pitäisi käyttää. Tapanani ei ole mennä pesemään hiuksia vartti ennen kuin pitää mennä johonkin edustavana. 

Vierailija
42/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkalut ei minua häiritse, ne helpottavat elämää. Mutta kun sekä mies, että kolme lasta ovat nörttejä, niin voi j_u_m_a_l_a_u_t_a sitä tietokonehärpäkkeiden määrää. Valehtelematta löytyy varmasti toista sataa erilaista piuhanpätkää, tietokoneen tuulettimia, emolevyjä, muistipalikoita, näytönhjaimia, koteloita, muttereita jne. Jos joltakulta puuttuu joku tietokoneen osa, niin meiltä ihan varmasti löytyy. Tervetuloa hakemaan!

Onko teillä muita tavaroita tarjolla vai pelkästään nou miestä ja lasta kiinnostavat tavarat mistä pelkästään sinä et välitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitaloa on vaikea pitää vuosikymmeniä kunnossa kynsillä raapimalla. Siksi.

Mulla on vanha omakotitalo puolen hehtaarin tontilla. Ei ole koskaan käynyt mielessäkään että sen takia tarvittais robottiruohonleikkuri, pizzauuni, lehtipuhallin tai kotiteatteri. 

Vierailija
44/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmentä erilaista hiustenväännintä, kynsikuivainta ja ties mitä roskaa.

SE ON ERI ASIA! IHAN ERI ASIA!

*huutonaurua*

Vierailija
45/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka joskus kokeilisit itse tehdä niitä töitä mihin mies on noi työvälineet hankkinut niin huomaisit itsekin kuinka paljon ne helpottaa sitä työtä joka on pakko tehdä kun melkovarmasti se olet sinä joka haluaa että ne työt on tehtävä?

Vierailija
46/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaikka joskus kokeilisit itse tehdä niitä töitä mihin mies on noi työvälineet hankkinut niin huomaisit itsekin kuinka paljon ne helpottaa sitä työtä joka on pakko tehdä kun melkovarmasti se olet sinä joka haluaa että ne työt on tehtävä?

Mitä työtä kotiteatteri helpottaa? 

Vierailija
47/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä kotiteatteri helpottaa? 

Seinän pesua tai pölyjen pyyhkimistä.

Vierailija
48/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknologia on suomalaisuutta vahvistuen Nokian hyvästä menestyksestä 20-30v sitten.

On totta, että se ei ole yksiselitteisesti hyvä asia ja tätä puolta harvempi enää miettiikään.

Vierailija
49/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jatke kulleroiselle. Miehet saavat tyydytystä niistä vempaimista, joita käynnistelevät ja näpläävät. Lisäksi saavat touhuta niiden vempaimien kanssa ihan yksikseen, ei tarvitse puuttua lastenhoitoon eikä kotitöihin. Voi sanoa " menen tässä vähän lehtipuhaltelee". Sitten kun silmä välttää, se mitään puhaltele, istuu jossakin näpläämässä kännykkäänsä. Ihan hiki tulee kun niin kovasti töitä tekee. 

Vierailija
50/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan halua pyykkejä käsin pestä vaan naisetkin haluaa pyykinpesukoneen. Ei naisetkaan halua käsin tiskata vaan naiset haluaa tiskikoneen. Sen takia niitä laitteita hankitaan että ne helpottaa elämää ja viihde laitteita hankitaan sen takia että se viihde olisi nautinnollisempaa. Ymmärrän kyllä minkä takia naiset kritisoi jos mies hankkii työvälineitä kun onhan se raha pois yksin naisen haluamista asioista ja jos miehen töitä helpottaa niin tarkoittaahan se että miehelle jäisi enemmän aikaa rentoutua ja nauttia elämästä joka on pahinta myrkkyä naiselle

Vierailija
51/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkalut ei minua häiritse, ne helpottavat elämää. Mutta kun sekä mies, että kolme lasta ovat nörttejä, niin voi j_u_m_a_l_a_u_t_a sitä tietokonehärpäkkeiden määrää. Valehtelematta löytyy varmasti toista sataa erilaista piuhanpätkää, tietokoneen tuulettimia, emolevyjä, muistipalikoita, näytönhjaimia, koteloita, muttereita jne. Jos joltakulta puuttuu joku tietokoneen osa, niin meiltä ihan varmasti löytyy. Tervetuloa hakemaan!

Onko teillä muita tavaroita tarjolla vai pelkästään nou miestä ja lasta kiinnostavat tavarat mistä pelkästään sinä et välitä?

Kuule, tuo on niin tuttua. Huoneellinen on nettiromua kaikenlaista, vanhaa ja uutta. Itse en kaipaa turhaa rojua ja vihaan tuota pelaamista, jota sekä nuoret että ukko harrastaa. Mitä ajan hukkaa! Tekisi mieli heittää tuo ukko pihalle,mutta siinähän kävisi niin, että lapset olisivat jatkuvasti isänsä luona pelaamassa, kun meillä se siinä vaiheessa loppuisi. Ei ulos eikä harrastuksiin lapsia saa eikä ukkoa kiinnosta heidän kanssa muuta harrastaa eikä mitään heille sano, jos yritän saada ulos tms. Kun ne kaverit ovat myös siellä netissä. 

Vierailija
52/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne niillä mitään tee, sinne jäävät lojumaan nurkkiin. 

Vierailija
53/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä on lehtipuhallin ja sitä käytetään, näppärä vehje kun on pihaa riittävästi ja lehdet voi puhaltaa metsään. Pihalla on paljon lehtipuita joten lehtiä tulee. Muutenkin on paljon työkaluja ja ne on kaikki ostettu tarpeeseen, ihan kuten keittiöhärpäkkeetkin. Kummallista valitusta laitteista. Ja lehtipuhallinta voi käyttää nainenkin. Pizzauunikin on ihan kiva ajatus, mutta meillä jäis niin pienelle käytölle, ettei kannata. Elektroniikan puolelta ollaan kyllä kriittisiä. 

Vierailija
54/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne niillä mitään tee, sinne jäävät lojumaan nurkkiin. 

Tee miehestä päihderiippuvainen jos haluat niistä eroon. Kohta on hyllyt tyhjiä ja kuulet vielä hyviä tarinoita tavaroiden kohtaloista eli viihdekin on ilmaista.

Vierailija
55/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan halua pyykkejä käsin pestä vaan naisetkin haluaa pyykinpesukoneen. Ei naisetkaan halua käsin tiskata vaan naiset haluaa tiskikoneen. Sen takia niitä laitteita hankitaan että ne helpottaa elämää ja viihde laitteita hankitaan sen takia että se viihde olisi nautinnollisempaa. Ymmärrän kyllä minkä takia naiset kritisoi jos mies hankkii työvälineitä kun onhan se raha pois yksin naisen haluamista asioista ja jos miehen töitä helpottaa niin tarkoittaahan se että miehelle jäisi enemmän aikaa rentoutua ja nauttia elämästä joka on pahinta myrkkyä naiselle

Pesukoneet palvelevat miestä siinä missä naistakin. Ne ovat käytössä vähintään viikottain ellei päivittäin.  Nuo miesten himoamat turhakkeet jäävät alkuhuuman jälkeen pölyttymään.  Harvassa ovat ne vakikäyttäjät - joita muuten on naisissakin.

Henk koht minua pännii, että miehet nauttivat melusta. Millään muulla ei voi selittää hinkua hankkia päristimiä! Itse tykkään hiljaisista aktiviteeteista ja mieluummin esim. sahaan käsisahalla ja halon kirveellä, vaikka aikaa ja lihasvoimaa tarvii enemmän kuin päristellessä sähkö- tai bensakäyttöisillä ärsykkeillä.

N67, vapaa useimmista mölymoottoreista

Vierailija
56/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä on mukava ajatella, miten vinhaan sähkömittarissa kierrokset pyörii, kun useita laitteita käyttää. Ja mikäpä siinä, eihän se kierrosten kertyminen merkkaa muuta kuin laskun summan kasvua!

Semmosta! 

Vierailija
57/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa noista on jos tulee käytettyä?

Mies pääsee liian helpolla, jos edes ruohoa ei tarvitse leikata. Naisen kontolle kuuluu kaikki kovimmat työt, jopa pyykin pesu.

Vierailija
58/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haittaa noista on jos tulee käytettyä?

Mies pääsee liian helpolla, jos edes ruohoa ei tarvitse leikata. Naisen kontolle kuuluu kaikki kovimmat työt, jopa pyykin pesu.

Pyykin pesee se miehen ostama, valmistama ja suunnittelema kone.

Vierailija
59/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haali tuollaisia. Keittössä käytän hyvää Kokkiveistä.

Vaimo haluaisi kaikenlaisia silppureita ja Airfryerin vaikka minä teen aina ruoat.

Meille piti hankkia mehulinko.

Koska muillakin onXD

Minulla ei ole XD:tä.

Vierailija
60/64 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä on lehtipuhallin ja sitä käytetään, näppärä vehje kun on pihaa riittävästi ja lehdet voi puhaltaa metsään. Pihalla on paljon lehtipuita joten lehtiä tulee. Muutenkin on paljon työkaluja ja ne on kaikki ostettu tarpeeseen, ihan kuten keittiöhärpäkkeetkin. Kummallista valitusta laitteista. Ja lehtipuhallinta voi käyttää nainenkin. Pizzauunikin on ihan kiva ajatus, mutta meillä jäis niin pienelle käytölle, ettei kannata. Elektroniikan puolelta ollaan kyllä kriittisiä. 

Lehtiä ei tarvitse poistaa pihalta varsinkaan millään helvetillisellä mölytoosalla. Ne lannoittavat nurmikkoa ja ne saa pienemmäksi silpuksi kun ajaa vielä syksyllä kerran ruohonleikkurilla.