Mikä muu kuin hiiva kutittaa ja polttelee?
Tulen hulluksi. Hiivalääkkeet ei auta!!
Välillä on oireet menneet lievemmäksi, mutta eivät poistu kokonaan.
Sisempiä häpyhuulia kutittaa ja on arat. Aikaisemmin kutitti myös muualta ja oli arkuutta, mutta nyt se kohdistuu lähinnä noihin !!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ole tullut mieleen mennä lääkäriin?
Olen ollut sinne kuule yhteydessä niin monta kertaa jo!! Lääkäri on katsonut, että punoittaa, mutta ei osannut muuta sanoa. Joku lääkäri soitti ja käski hoitamaan hiivana, mutta ei ole auttaneet canestenit tai i sayt mitään!! Hävettää jo tämä vaiva.
Pesetkö itseäsi liikaa, liian tujuilla pesuaineilla? Käytätkö jatkuvasti phsuojia, hajustettuja.
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö itseäsi liikaa, liian tujuilla pesuaineilla? Käytätkö jatkuvasti phsuojia, hajustettuja.
Käytän erisania. Joka päivä peseydyn kyllä. En käytä phsuojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda pesuaine välillä toiseen, kysy apteekista, ovat ammattilaisia. Olen saanut heiltä enemmän apua kuin kiireiseltä lekurilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda pesuaine välillä toiseen, kysy apteekista, ovat ammattilaisia. Olen saanut heiltä enemmän apua kuin kiireiseltä lekurilta.
Ja vielä, liika pesu kuivattaa ihoa. Tottakai päivittäin pesulla.
Voisin tulla rapsuttelemaan, mitta en halua tauteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sinne kuule yhteydessä niin monta kertaa jo!! Lääkäri on katsonut, että punoittaa, mutta ei osannut muuta sanoa. Joku lääkäri soitti ja käski hoitamaan hiivana, mutta ei ole auttaneet canestenit tai i sayt mitään!! Hävettää jo tämä vaiva.
Surkeaa. Veikkaan sytolyysia (googleta), ja limakalvot voivat olla lisäksi kuivat. Tuo sytolyysin aiheuttama kutina ja kirvely on edelleen käsittämättömän tuntematon asia. -eri
Älä käytä pesuaineita ja nuku ilman pikkuhousuja. Hoida pH kuntoon, apteekista apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut siis joidenkin tk:n yleislääkäri-idioottien armoilla vai oletko käynyt gynellä? Tosin on gyneissäkin huonoja lääkäreitä
Hae apteekista ketokonatsolia sisältävää shampoota, käytännössä hilseshampoota. Pese sillä, anna vaikuttaa pari minuuttia ja huuhtele pois.
Älä käytä tiukkoja tai hankaavia housuja nyt ollenkaan ennen kuin oireet helpottavat.
Voin tutkia tarkemmin.
t.amatöörigynekologi
Sukupuolitauti
Virtsatietulehdus
Kannattaa mennä lääkäriin heti paikalla.
Käytä vessapaperin sijaan vesihuuhtelua ja pyyhekuivausta.
Suihkuta limakalvolle tarkoitettua a-vita suihketta.
Lopeta saippuan käyttö
Tarkista ravintosi sisältö. Poista lisätyt väriaineet, lisäaineet ja säilöntäaineet.
Alapääpesu ainoastaan vedellä. Ei pesuaineita.
Syö viiliä.